دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

چگونه فیلدهای سفارشی را در وردپرس قابل جستجو کنیم

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

آیا می خواهید بازدیدکنندگان شما به راحتی فیلدهای سفارشی را جستجو کنند تا محتوای وب سایت شما را بیابند؟

جستجوی وردپرس به طور پیش‌فرض با فیلدهای سفارشی کار نمی‌کند، که می‌تواند یافتن آنچه را که نیاز دارند برای بازدیدکنندگان شما دشوارتر کند. با جستجوی فیلدهای سفارشی، می توانید تجربه کاربری بهتری را برای بازدیدکنندگان خود فراهم کنید.

در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه فیلدهای سفارشی را در وردپرس قابل جستجو کنید.

چگونه فیلدهای سفارشی را در وردپرس قابل جستجو کنیم

فیلدهای سفارشی چیست و چرا آنها را قابل جستجو می کنیم؟

فیلدهای سفارشی وردپرس به شما امکان می دهد هر نوع اطلاعات اضافی (فراداده) درباره یک پست یا صفحه را ذخیره کنید.

وردپرس ابرداده هایی مانند عنوان، نویسنده، تاریخ، زمان و موارد دیگر به پست ها و صفحات شما. با فیلدهای سفارشی، می توانید اطلاعات بیشتری در مورد محتوای خود اضافه کنید و در صورت تمایل آنها را در وب سایت خود نمایش دهید. بسیار محبوب افزونه های وردپرس و تم ها از فیلدهای سفارشی برای ذخیره داده های مهم استفاده می کنند.

به عنوان مثال، محتوایی که در افزونه های سئو وردپرس خود وارد می کنید مانند همه در یک سئو از نظر فنی یک فیلد سفارشی است، یا ویژگی‌های محصول سفارشی که می‌توانید به محصولات WooCommerce خود اضافه کنید، گاهی اوقات نیز فیلدهای سفارشی هستند.

بهینه سازی عنوان محصول AIOSEO

با این حال، وردپرس محتوای وب سایت شما را با استفاده از فیلدهای سفارشی جستجو نمی کند. به طور پیش فرض، زمانی که یک بازدیدکننده از a استفاده می کند نوار جستجو در وب سایت شما، وردپرس تنها نتایجی را به آنها نشان می دهد که عنوان و محتوا با عبارات جستجوی آنها مطابقت داشته باشد.

جستجوی فیلدهای سفارشی شما تجربه کاربری را در شما بهبود می بخشد وب سایت وردپرس. این امکان را به بازدیدکنندگان شما می‌دهد تا هر محتوایی را به راحتی جستجو کنند، آنها را طولانی‌تر در وب‌سایت شما نگه می‌دارد و هر گونه ناامیدی را کاهش می‌دهد.

با این اوصاف، بیایید ببینیم چگونه می‌توانید فیلدهای سفارشی را قابل جستجو کنید.

امکان جستجوی فیلد سفارشی در وردپرس

ساده ترین راه برای جستجوی فیلدهای سفارشی استفاده از SearchWP افزونه این است بهترین افزونه جستجوی وردپرس و به شما امکان می دهد الگوریتم جستجو را بدون ویرایش کد تنظیم کنید.

این افزونه همه چیز را در سایت وردپرس شما ایندکس می کند. به عنوان مثال، از فیلدهای سفارشی، اسناد PDF، متن، جداول سفارشی، فایل‌ها، دسته‌ها، کدهای کوتاه و موارد دیگر استفاده می‌کند. بهبود جستجوی وردپرس برای کاربران شما

علاوه بر این، SearchWP با سایر پلاگین های محبوب مانند Advanced Custom Fields، Meta Box، Toolset، یکپارچه کار می کند. دانلود دیجیتال آسان، ووکامرسو Pods.

SearchWP

برای شروع ایندکس کردن فیلدهای سفارشی خود، ابتدا باید افزونه SearchWP را نصب و فعال کنید. اگر به کمک نیاز دارید، لطفاً راهنمای ما را ببینید نحوه نصب افزونه وردپرس.

پس از فعال سازی، می توانید به تنظیمات » SearchWP و سپس از پنل مدیریت وردپرس به تب ‘Engines’ بروید.

پس از آن، باید روی دکمه «افزودن/حذف ویژگی‌ها» کلیک کنید تا فیلدهای سفارشی را به الگوریتم جستجوی پست‌ها، صفحات و رسانه‌های خود اضافه کنید.

ویژگی ها را اضافه و حذف کنید

با کلیک بر روی دکمه، اکنون یک پنجره بازشو ظاهر می شود.

پیش بروید و روی منوی کشویی در زیر فیلدهای سفارشی کلیک کنید و سپس گزینه “Any Meta Key” را انتخاب کنید تا همه فیلدهای سفارشی شما قابل جستجو شوند. یا می‌توانید فیلدهای سفارشی را که می‌خواهید در طول فرآیند جستجو وارد کنید تایپ کنید. اگر نمی خواهید همه آنها را درج کنید.

هر کلید متا را انتخاب کنید

هنگامی که فیلدهای سفارشی را انتخاب کردید، به سادگی روی دکمه “انجام شد” کلیک کنید.

اکنون یک گزینه فیلدهای سفارشی به الگوریتم جستجوی پست ها اضافه می شود. می‌توانید «فیلدهای سفارشی» را در بخش Applicable Attribute Relevance ببینید.

در مرحله بعد، می‌توانید نوار لغزنده ویژگی را تنظیم کنید تا وزن مربوط به هر ویژگی را در طول جستجو تنظیم کنید.

ارتباط جستجو را تنظیم کنید

به عنوان مثال، اگر نوار لغزنده را به سمت راست حرکت دهید و آن را روی حداکثر تنظیم کنید، SearchWP هنگام جستجوی محتوا در سایت شما اولویت بالایی به داده های فیلدهای سفارشی می دهد.

اکنون می توانید مرحله را برای جستجوی فیلدهای سفارشی برای صفحات و فایل های رسانه ای تکرار کنید.

پس از انجام این تغییرات، فراموش نکنید که روی دکمه «ذخیره موتورها» کلیک کنید.

روی دکمه Save Engines کلیک کنید

SearchWP اکنون محتوا، فراداده PDF، فراداده فیلدهای سفارشی، تصاویر، فایل‌ها و سایر انواع ابرداده شما را فهرست‌بندی می‌کند تا در جستجوی وردپرس گنجانده شود.

می‌توانید «وضعیت فهرست» را در گوشه سمت راست ببینید و تعداد مواردی که افزونه ایندکس کرده است را مشاهده کنید.

وضعیت فهرست جستجوی WP

علاوه بر آن، SearchWP تنظیمات سفارشی سازی دیگری را نیز ارائه می دهد.

به عنوان مثال، اگر به برگه “تنظیمات” بروید، می توانید کلمات توقف و مترادف هایی را اضافه کنید تا در طول فرآیند جستجو نادیده گرفته شوند تا ارتباط و ارتباط را بهبود بخشد. کارایی.

این افزونه قبلاً به صورت پیش‌فرض فهرستی دارد، اما در صورت تمایل می‌توانید کلمات توقف بیشتری اضافه کنید. به طور مشابه، می توانید مترادف هایی را برای عبارت های جستجو که می خواهید در حین جستجو نادیده بگیرید اضافه کنید.

کلمات توقف را در تنظیمات اضافه کنید

در مرحله بعد، می‌توانید تنظیمات بیشتری را با رفتن به برگه «پیشرفته» ویرایش کنید.

به عنوان مثال، این افزونه به شما امکان می‌دهد تا زمانی که عبارات جستجو هیچ نتیجه‌ای را نشان نمی‌دهند، منطبق‌های جزئی را نشان دهید، زمانی که از نقل‌قول‌های مضاعف استفاده می‌شود، نتایج را به مطابقت‌های دقیق محدود کنید، حداقل طول کلمه را حذف کنید و موارد دیگر.

تنظیمات پیشرفته SearchWP

اکنون، اگر می‌خواهید تاریخچه جستجو را ببینید و ببینید کاربران شما کدام عبارت را بیشتر جستجو می‌کنند، به برگه «آمار» بروید.

این افزونه تمام آمار جستجوی وردپرس شما را از 30 روز گذشته یا 1 سال گذشته ارائه می دهد. می‌توانید از این داده‌ها استفاده کنید تا ببینید کاربران شما در حالی که در سایت شما هستند، کدام پرسش‌ها را جستجو می‌کنند و ایده‌های محتوای جدیدی را ارائه می‌کنند.

مشاهده آمار جستجو

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که چگونه فیلدهای سفارشی را در وردپرس قابل جستجو کنید. همچنین ممکن است بخواهید به راهنمای ما در مورد نگاه کنید نحوه ثبت نام دامنه و بهترین افزونه های وردپرس برای سایت های تجاری.

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفا در ما مشترک شوید کانال یوتیوب برای آموزش تصویری وردپرس. شما همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک.



[ad_2]

تهیه و ترجمه توسط دیتکو لینک منبع خبر

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست مشاوره رایگان، از ساعت 8 الی 22 تماس بگیرید.

09338752044