دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

چگونه یک هدیه ایجاد کنیم تا لیست ایمیل خود را 150٪ افزایش دهیم

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

آیا می خواهید هدیه ای را شروع کنید و مشترکین ایمیل بیشتری دریافت کنید؟

هدایا یکی از سریع ترین راه ها برای رشد لیست ایمیل، افزایش ترافیک و افزایش فروش است. آنها به شما کمک می کنند تا به مخاطبان جدید دسترسی پیدا کنید و تعامل کاربران را در وب سایت خود افزایش دهید.

در این مقاله، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه از یک هدیه برای رشد سریعتر لیست ایمیل خود استفاده کنید.

از یک هدیه برای رشد لیست ایمیل خود در وردپرس استفاده کنید

چرا از یک هدیه برای رشد لیست ایمیل خود استفاده کنید؟

آیا می دانستید که بازاریابی ایمیلی به طور متوسط ​​4300٪ بازگشت سرمایه (ROI) را برای مشاغل در ایالات متحده مشاهده می کند؟

افرادی که برای ایمیل‌های شما ثبت‌نام می‌کنند، از قبل به محصولات و خدمات شما علاقه‌مند هستند، و این امر باعث می‌شود آنها به مشتریان پولی تبدیل شوند. با این حال، سخت ترین بخش این است که افراد بیشتری به شما بپیوندند لیست ایمیل.

اینجاست که اجرای یک مسابقه یا جایزه در سایت وردپرس شما مفید است.

به شما کمک می کند لیست ایمیل خود را رشد دهید در حالی که تعداد مشترکین رسانه های اجتماعی بیشتر می شود و افزایش ترافیک در وب سایت شما

هدایا نتایج فوری به شما می دهد. آنها احساس فوریت را ایجاد می کنند و ترس از دست دادن بازدیدکنندگان شما را تشویق می کند تا در مسابقه شرکت کنند. به علاوه، می توانید با استفاده از هدایا به مخاطبان جدیدی دست پیدا کنید و مشترکین ایمیل بیشتری برای خود دریافت کنید وب سایت وردپرس.

به همین دلیل است که ما مرتباً از هدایا در WPBeginner استفاده می کنیم.

همانطور که گفته شد، بیایید ببینیم که چگونه می توانید با هدایای خود شروع کنید.

یک جایزه برای هدیه خود انتخاب کنید

قبل از ایجاد یک جایزه، باید یک جایزه جذاب برای هدیه خود انتخاب کنید. یک جایزه خوب، بازدیدکنندگان وب سایت شما را تشویق می کند تا در این جایزه شرکت کنند و در لیست ایمیل شما مشترک شوند.

یک مکان خوب برای شروع، ارائه جایزه بر اساس کسب و کار و مخاطبان هدف است. به عنوان مثال، در WPBeginner، ما معمولا مجوزهای رایگان اعطا می کنیم افزونه های وردپرس و تم ها برای برندگان جایزه.

از سوی دیگر، اگر شما در حال اجرای یک فروشگاه تجارت الکترونیک، سپس می توانید کارت های هدیه هدیه دهید، حمل و نقل رایگان، یا محصولات رایگان به عنوان جایزه. به طور مشابه، همچنین می‌توانید ابزارهای رایگانی مانند لپ‌تاپ، تلفن‌های هوشمند، هدفون و غیره را به عنوان جایزه برای جذب شرکت‌کنندگان بیشتر بدهید.

ما هدایای ماهانه ارائه می دهیم که ابزارهای جالب جدید را به عنوان هدایایی به خود ارائه می دهیم WPForms مشترکین

با این حال، بیایید دریابیم که چگونه می توانید در وردپرس یک هدیه ایجاد کنید.

ایجاد یک هدیه در وردپرس

ساده ترین راه برای راه اندازی مسابقات در وردپرس استفاده از آن است رافل پرس. این است بهترین افزونه هدیه وردپرس که برای مبتدیان مناسب است و به شما امکان می دهد تنها با چند کلیک هدایایی ایجاد کنید.

ما استفاده خواهیم کرد نسخه RafflePress Pro برای این آموزش، زیرا به شما امکان می دهد با سرویس های بازاریابی ایمیلی محبوب همگام سازی کنید و اقدامات هدایایی بیشتری ارائه می دهد. یک نیز وجود دارد نسخه رایگان RafflePress می تونی امتحان کنی.

ابتدا باید افزونه RafflePress را نصب و فعال کنید. اگر به کمک نیاز دارید، لطفاً راهنمای ما را در این زمینه ببینید نحوه نصب افزونه وردپرس.

پس از فعال سازی، صفحه خوش آمدگویی RafflePress را در داشبورد وردپرس خواهید دید. در مرحله بعد، کلید مجوز را وارد کرده و روی دکمه “تأیید کلید” کلیک کنید. می توانید کلید مجوز را در قسمت حساب RafflePress خود پیدا کنید.

تأیید کلید مجوز

پس از آن، می توانید به پایین اسکرول کنید و روی دکمه «ایجاد اولین هدیه خود» کلیک کنید تا سازنده هدیه RafflePress راه اندازی شود.

اولین هدیه خود را ایجاد کنید

در صفحه بعدی، باید نامی را برای کمپین هدیه خود وارد کنید و سپس یکی از الگوها را انتخاب کنید.

از آنجایی که هدف شما رشد لیست ایمیل ما است، ادامه دهید و بر روی الگوی “فهرست ایمیل خود را رشد دهید” کلیک کنید.

رشد لیست ایمیل خود را انتخاب کنید

اکنون، می‌توانید اطلاعات مربوط به هدیه خود را در بخش «جزئیات» که در نوار کناری سمت چپ قرار دارد، اضافه کنید.

برای شروع، ادامه دهید و نام و توضیحاتی را برای هدیه خود وارد کنید. همچنین می‌توانید یک تصویر اضافه کنید، زمان و تاریخ شروع و پایان هدیه را انتخاب کنید، و یک منطقه زمانی را انتخاب کنید.

هدیه خود را سفارشی کنید

در مرحله بعد، به بخش “اقدامات” بروید. در اینجا می‌توانید تمام راه‌هایی را که کاربرانتان می‌توانند در هدایا شرکت کنند انتخاب کنید.

RafflePress گزینه “پیوستن به خبرنامه ایمیل” را به طور پیش فرض در قالب فهرست ایمیل خود را رشد دهید اضافه می کند. با این حال، می‌توانید اقدامات بیشتری مانند واداشتن کاربران به دنبال کردن شما در توییتر یا بازدید از کانال YouTube خود را انتخاب کنید.

اقداماتی را به هدیه خود اضافه کنید

به خاطر داشته باشید که هرچه گزینه های ورود افراد بیشتر باشد، تعامل بهتری خواهید داشت. برای حفظ تمرکز بر رشد لیست ایمیل خود، می توانید نقاط ورودی بیشتری را به اقدام Join Newsletter اختصاص دهید و آن را به یک گزینه ضروری تبدیل کنید.

برای سفارشی کردن بیشتر آن، به سادگی روی عمل “پیوستن به خبرنامه ایمیل” در قالب کلیک کنید.

از اینجا، RafflePress به شما امکان می دهد تعداد ورودی هایی را که کاربر دریافت می کند انتخاب کنید. همچنین می‌توانید متن عنوان را ویرایش کنید، به‌طور خودکار افراد را هنگام ثبت‌نام برای هدیه به لیست ایمیل اضافه کنید و این اقدام را اجباری کنید.

برای تشویق افراد بیشتر به ثبت نام، می توانید مقدار بیشتری را تعیین کنید. در هدیه نمونه خود، ما یک مقدار “+3” را اختصاص می دهیم تا کاربران هنگام ثبت نام در خبرنامه، 3 ورودی دریافت کنند.

تنظیمات عملکرد را ویرایش کنید

همچنین گزینه ای برای فعال کردن تأیید شرکت در مسابقه وجود دارد که تضمین می کند شرکت کنندگان اجازه می دهند آنها را به لیست ایمیل شما اضافه کنند. این به پیروی از قوانین تنظیم داده مانند کمک می کند GDPR.

بعد، شما باید یک را انتخاب کنید خدمات ایمیل مارکتینگ از منوی کشویی ‘ادغام’. RafflePress به راحتی با خدمات محبوبی مانند ادغام می شود Mailchimp، AWeber, ActiveCampaign, تماس مداوم، Drip و SendinBlue و موارد دیگر.

هنگامی که یک سرویس ایمیل مارکتینگ را انتخاب کردید، گام بعدی این است که آن را با هدیه خود وصل کنید.

جزئیات خدمات بازاریابی ایمیلی را وارد کنید

توجه داشته باشید: هر پلتفرم ایمیل تنظیمات مختلفی برای ارتباط با RafflePress خواهد داشت. به سادگی مراحل روی صفحه را دنبال کنید و اطلاعات مورد نیاز مانند کلید API، شناسه مشتری، کلیدهای امنیتی، یا کد مجوز.

در مرحله بعد، می‌توانید از منوی سمت چپ خود به بخش «طراحی» بروید تا ظاهر هدیه خود را سفارشی کنید.

RafflePress گزینه هایی برای تغییر طرح بندی، فونت ها، رنگ دکمه ها، افزودن پس زمینه صفحه، ویرایش رنگ پس زمینه، و وارد شدن CSS سفارشی.

طرح هدیه خود را تغییر دهید

پس از آن، می توانید از منوی سمت چپ خود به بخش “تنظیمات” بروید.

در اینجا، می توانید تنظیمات کلی هدیه مانند نام، صفحه را ویرایش کنید پیوند ثابت، و بیشتر.

تنظیمات هدیه

هنگامی که تغییرات را انجام دادید، به سادگی روی دکمه “ذخیره” در بالا کلیک کنید.

در مرحله بعد، باید هدیه خود را منتشر کنید. برای شروع، روی برگه «انتشار» در بالای صفحه کلیک کنید.

RafflePress به شما این امکان را می دهد که هدیه خود را به صورت بلوک در یک صفحه یا پست، به عنوان ویجت یا به عنوان یک صفحه فرود مستقل منتشر کنید.

ما گزینه “Giveaway Landing Page” را انتخاب می کنیم زیرا سریع و آسان است.

به سادگی روی دکمه مشاهده صفحه کلیک کنید تا هدیه زنده خود را در عمل ببینید.

صفحه فرود هدیه RafflePress را منتشر کنید

هدیه خود را تبلیغ کنید

هنگامی که هدیه شما پخش شد، باید آن را تبلیغ کنید تا افراد بیشتری بتوانند شرکت کنند و به لیست ایمیل شما بپیوندند.

راه های زیادی وجود دارد که می توانید اخبار مربوط به مسابقه هدایایی خود را منتشر کنید. می‌توانید با نمایش دادن هدیه خود در وب‌سایت و نمایش آن در صفحه اصلی، نوار کناری و در صفحه خود شروع کنید مهمترین صفحات.

به عنوان مثال، نمایش یک نوار شناور در صفحه اصلی خود با پیوندی به هدایای خود کمک می کند تا رقابت شما را بهبود بخشد. همچنین می توانید اضافه کنید تایمرهای شمارش معکوس برای ایجاد فوریت

تبلیغ هدیه در شما رسانه های اجتماعی پروفایل هایی مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام نیز یک راه عالی برای جذب شرکت کنندگان بیشتر است. این به شما امکان می دهد فالوورهایی را به لیست ایمیل خود اضافه کنید که هنوز مشترک نشده اند.

علاوه بر این، راه دیگری برای ایجاد هیجان در مورد هدایای خود، اشتراک گذاری آن در جوامع مختلف آنلاین است.. همچنین می توانید برای تبلیغ هدیه خود با تأثیرگذاران صنعت خود تماس بگیرید.

ارسال اعلان های فشار وب همچنین می تواند تعامل را در مورد مسابقه شما افزایش دهد. می‌توانید از مشترکین اعلان فشار خود بخواهید اگر قبلاً به لیست ایمیل شما ملحق نشده‌اند یا دوستان و اعضای خانواده خود را معرفی کنند.

برنده هدیه را انتخاب کنید

وقتی هدیه شما به زمان پایان رسید، می توانید ادامه دهید و برنده ای را انتخاب کنید. RafflePress به شما کمک می کند تا به طور خودکار یک برنده را به صورت تصادفی انتخاب کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که به آن سر بزنید رافل پرس » هدایا صفحه از ناحیه مدیریت وردپرس شما. سپس، روی گزینه «نیاز به برندگان» در کنار جایزه خود کلیک کنید.

کلیک به برندگان نیاز دارد

RafflePress اکنون از شما می پرسد که چند برنده را می خواهید برای جایزه انتخاب کنید و آیا ایمیل های تأیید نشده می توانند برنده شوند. هنگامی که تنظیمات خود را انتخاب کردید، روی دکمه «اکنون برندگان را انتخاب کنید» کلیک کنید.

تعداد برندگان را انتخاب کنید

در مرحله بعد، RafflePress به صورت تصادفی برنده ای را برای جایزه انتخاب می کند. سپس می توانید به برنده ایمیل بزنید تا آنها بتوانند جایزه خود را دریافت کنند.

برنده برجسته را ببینید

خودشه! امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که یاد بگیرید چگونه از یک هدیه برای رشد لیست ایمیل خود استفاده کنید. همچنین ممکن است بخواهید از طریق راهنمای ما در این زمینه بروید چگونه یک دامنه ایمیل رایگان دریافت کنیمو انتخاب تخصصی ما را ببینید بهترین خدمات حفاظت از سرقت هویت برای کسب و کار کوچک

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفا در ما مشترک شوید کانال یوتیوب برای آموزش تصویری وردپرس. شما همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک.



[ad_2]

تهیه و ترجمه توسط دیتکو لینک منبع خبر

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست مشاوره رایگان، از ساعت 8 الی 22 تماس بگیرید.

09338752044