دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

کاردانو به راه اندازی قراردادهای هوشمند با testnet جدید نزدیکتر می شود

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

IOHK ، تیم توسعه بلاکچین پشت کاردانو ، در تاریخ 15 ژوئیه اعلام کرد که شبکه آزمایشی Alonzo پروژه رسماً از Blue به White منتقل شده است و گسترش پیش بینی شده اکوسیستم به قراردادهای هوشمند عملیاتی را با خود به همراه آورده است.

در حالی که قبلی testnet ، معروف به Alonzo Blue ، برخی از ویژگی های قرارداد هوشمند را ارائه می دهد ، این فقط برای تعداد محدودی از افراد داخلی در دسترس است. به روزرسانی دیروز ، به حدود 500 اعتبار سنج ، اپراتورهای سهام سهام و توسعه دهندگان اجازه می دهد تا این ویژگی ها را به صورت پیش رو آزمایش کنند.

Alonzo White قرار است دو یا چهار هفته قبل از ارتقا به آخرین آزمایش برای مرحله توسعه فعلی خود ، معروف به Alonzo Purple ، اجرا شود.

علی رغم برخی اخیر عکس العمل چارلز هوسکینسون ، بنیانگذار کاردانو ، اخیراً در یکی از افراد دیگر در انجمن بلاکچین گفت ویدیوی YouTube با توجه به اینکه بیش از 10 میلیون دلار NFT در سراسر شبکه کاردانو همراه با “ده ها هزار دارایی” فروخته شده است ، طبق نقشه راه توسعه این پروژه همه چیز در مسیر خود قرار دارد. پس از انتشار Alonzo White به شبکه اصلی ، توسعه دهندگان می توانند dApps ، NFT ها و موارد دیگر را راه اندازی کنند.

بعد از اعلامیه Alonzo White ، یک NFT و DeFi Marketplace به نام شبکه Spores نامگذاری شد اعلام کرد این شرکت در 16 ژوئیه موفق به جمع آوری کمکهای مالی 2.3 میلیون دلاری شد. این شرکت اظهار داشت که امیدوار است بتواند از هزینه های معاملاتی کاردانو ، ردپای کربن پایین تر و کارایی بیشتر معاملات استفاده کند تا NFT را به کاربران اصلی وارد کند.

مربوط: بانک سوئیس صادر کننده سهام NFT در نقاشی پیکاسو هر کدام با قیمت 6K دلار است

با پیوستن شرکت ها و هنرمندان بیشتر به بازار رو به رشد NFT ، مانند دولچه و گابانا و یک فوتبال فانتزی بستر های نرم افزاری ، آوردن NFT های بیشتر به شبکه می تواند منجر به دستاوردهای بزرگی برای کاردانو و کاربران آن شود.