دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

گاوها تا حد زیادی غایب هستند زیرا قیمت بیت کوین به پایین دامنه خود نزدیک به 32 هزار دلار می رسد

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

طی چند ساعت گذشته ، موج جدید فروش بیت کوین را تحت فشار قرار داد (BTC) قیمت نزدیک به سطح پشتیبانی 32000 دلار به دلیل کم بودن حجم معاملات و بی علاقگی عمومی از معامله گران ، قیمت را در بخش پایین تر از محدوده فعلی خود مشاهده کرد.

نمودار 4 ساعته BTC / USDT. منبع: TradingView

قیمت اتر (ETH) نیز تحت فشار قرار گرفت در حالی که حرکت اقتصادی پیش از شبکه Hard Fork در لندن نتوانست از قیمتی بالاتر از 2000 دلار پشتیبانی کند ، و در نتیجه کمترین قیمت روزانه 1918 دلار است.

دامنه فشرده سازی بیت کوین سفت می شود

برخی از اطلاعات در مورد شرایط فعلی بازار توسط Gas Fring ، یک حساب کاربری مستعار توییتر ، ارائه شده است که توییت زیر را منتشر کرده و موارد قبلی تجارت محدود به BTC را برجسته می کند.

همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است ، قیمت بیت کوین تمایل دارد که در پی حرکات قابل توجه قیمت ، در یک بازه ثابت معامله شود ، نمونه های قبلی حداکثر 132 روز ادامه داشت ، همانطور که در اواخر 2018 تا اوایل 2019 اتفاق افتاد.

شاخص مایع BraveNewCoin برای نمودار 1 روزه بیت کوین. منبع: توییتر

محدوده فشرده سازی فعلی 55 روز طول کشیده است که از 19 ژوئن محدوده محدودتری بین 30،000 تا 36،500 $ دیده می شود.

با توجه به گاز Fring ، در نمونه قبلی “فشرده سازی سختگیرانه لایه ای” در دیده می شود Q4 2018 و در تابستان 2020 ، دوره فشرده سازی شدید “تقریباً نیمی از دوره کلی طول کشید.”

“این به من می گوید که ممکن است 2 هفته یا بیشتر از چنین فشرده سازی داخلی محکم تری داشته باشیم که دوره ها به ترتیب 34 و 68 روز طول می کشد.

مربوط: نشانه های غیر قابل نفوذ حتی با کاهش قیمت بیت کوین به 32000 دلار افزایش می یابد

با ادامه تلاش بیت کوین ، آلت کوین ها به شدت ضربه می خورند

بازار فروش altcoin با فروش شدید بعد از ظهر بسیار متضرر شد و در حالی که تاجران با عجله برای خروج از کشور ساخته شده اند ، تعداد کمی سکه در فضای سبز باقی مانده است.

عملکرد روزانه ارزهای رمزنگاری شده. منبع: سکه 360

توکن های غیرقیمونی و بازی مانند Axie Infinity (AXS) و Small Love Potion (SLP) همچنان نقطه روشن بازار غیرقابل تاریکی هستند و به ترتیب 22 و 35 درصد سود کسب می کنند زیرا کاربران جدید از فرصت درآمد روزانه استفاده می کنند. بازی مبتنی بر بلاکچین و مبارزه.

سایر سود آوران قابل توجه شامل افزایش 16 درصدی قیمت شبکه Phala (PHALA) و 15 درصدی سود MyNeighborAlice (ALICE) است.

در حال حاضر محدودیت کل بازار ارزهای رمزنگاری شده 1.314 تریلیون دلار و نرخ تسلط بیت کوین 46.1٪ است.

نظرات و نظرات بیان شده در اینجا صرفاً نظرات نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و تجاری شامل ریسک است ، هنگام تصمیم گیری باید تحقیقات خود را انجام دهید.