دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

۱۳ بهترین کشور جهان برای خوداشتغالی

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

مهم نیست در شغل‌تان چه جایگاهی دارید، تقلا برای کار از ۸ صبح تا ۵ عصر می‌تواند خسته‌کننده باشد. اگر می‌خواهید رئیس خودتان باشید، وب‌گاه Expert Market برای تشویق شما به کار کردن برای خودتان ۱۳ بهترین کشور جهان برای خوداشتغالیرا رتبه‌بندی کرده‌است.

در این پژوهش عوامل اقتصادی و سبک زندگی در ۵۷ کشور دنیا بررسی شده‌است. آن‌ها داده‌های مربوط به هزینه‌ی زندگی، متوسط سرعت اینترنت، کیفیت سیستم حمل و نقل، تعداد نقاط wifi رایگان، هزینه‌ی یک فنجان قهوه، نرخ مالیات بر درآمد شخصی، و نیز سهولت آغاز یک کسب و کار و دسترسی به اعتبار را گردآوری کرده‌اند.

این کشور اروپایی در بین ۱۳ برترین کشور دسترسی خوبی به اعتبار، حمل و نقل مناسب، و قهوه‌ی ارزان دارد. قیمت یک فنجان قهوه به‌طور متوسط تنها ۱.۰۲ پوند است.

کشوری که پاریس و کافه‌های بی‌شمار را در خود جای داده‌است، از نظر شاخص هزینه‌ی زندگی بالاترین رتبه را در جمع ۱۳ کشور دارد.

برای داشتن قهوه‌ی ارزان و نرخ کم مالیات بر درآمد به شهر ریگا یا دوگوپیلس بروید.

شهرهای چک مانند پراگ با امتیاز خوبی که در همه معیارها دارند انتخاب خوبی برای خوداشتغالی است.

هرچند شاید نرخ پایین مالیات بر درآمد جاذبه‌ی اصلی بلغارستان باشد، اما این کشور ارزان‌ترین قهوه را نسبت به سایر کشورهای این فهرست دارد و هر فنجان قهوه به‌طور متوسط ۰.۹۴ پوند قیمت دارد.

این کشور که پایتخت آن تالین است در تمام معیارها امتیاز خوبی دارد و حمل و نقل ارزان در آن از نکات برجسته است.

هرچند ممکن است استرالیا در میان حرفه‌ای‌های جوان طرفداران بیش‌تری داشته‌باشد، اما کشور همسایه‌ی آن قهوه ی ارزان‌تر، اینترنت پرسرعت‌تر، و آسان‌ترین مراحل را برای آغاز یک کسب و کار دارد.

سواحل بارسلون به تنهایی کافی است تا شما را به فکر نقل مکان بیندازد، اما علاوه بر آن در اسپانیا دسترسی خوبی به اعتبار، حمل و نقل، قهوه‌ی ارزان و دسترسی فراوان به wifi خواهید داشت.

شهرهایی مانند لندن و منچستر به شما دسترسی بسیار خوبی به دریافت اعتبار از بانک‌ها می‌دهند که در کنار حمل و نقل خوب باعث شده انگلستان برای خویش‌فرمایان جذاب باشد.

امارات تنها کشور در جمع ۱۰ برترین کشور است که نرخ مالیات بر درآمد در آن صفر است، و شهرهای دوبی و ابوظبی بسیاری از افراد نسل هزاره را وسوسه کرده‌است.

این کشور که شهرهایی مانند سئول و بوسان را در خود جای داده رتبه‌ی بسیار خوبی در شاخص هزینه‌ی زندگی، و هم‌چنین دسترسی به اعتبار و اینترنت پرسرعت دارد.

آمریکا در جایگاه دوم این فهرست قرار دارد که این را تا حدودی مدیون دسترسی آسان به حمل و نقل است. هم‌چنین تعداد سرسام‌آوری نقاط wifi رایگان – اگر بخواهیم دقیق بگوییم ۵۵۹۰۷۷ نقطه – در این کشور وجود دارد که باعث می‌شود کار کردن برای افراد فعال و پرمشغله بسیار آسان باشد.

اگر می‌خواهید رئیس خودتان باشید، بر اساس این رتبه‌بندی این مرکز تامین مالی و چشم‌انداز استارت آپ با بهترین سامانه‌ی حمل و نقل عمومی در این فهرست، نرخ پایین مالیات بر درآمد، و اتصال عالی به اینترنت بهترین جا برای زندگی است.

[ad_2]

Source link

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست مشاوره رایگان، از ساعت 8 الی 22 تماس بگیرید.

09338752044