دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

احساسات حاکم بر بازار همچنان بدون تغییر باقی مانده است

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

داده‌های پلتفرم تحلیلی اومنیکس (Omenics) نشان می‌دهد که احساسات حاکم بر بازار ارزهای دیجیتال این هفته تقریباً بدون تغییر بوده و در نزدیکی منطقه مثبت قرار گرفته است.

به گزارش کریپتو نیوز، این هفته میانگین متحرک ۷ روزه امتیاز احساسات بازار یا همان سنت اسکور (Sentscore) برای ۱۰ ارز دیجیتال برتر، در مقایسه با دوشنبه هفته گذشته کمی کاهش یافته و از ۵.۹۴ به ۵.۸۹ رسیده است. در هفته‌ای که گذشت ارزهای دیجیتال مطرح، تغییر قابل‌توجهی در احساسات بازار خود نداشتند، با این حال یواس‌دی کوین (USDC) و ریپل دو ارز دیجیتالی هستند که داده‌های مربوط به آنها خارج از این چهارچوب قرار می‌گیرد.

پلتفرم اومنیکس احساسات بازار را با توجه به اخبار، شبکه‌های اجتماعی، تحلیل تکنیکال، روندهای پرطرفدار و عوامل فاندامنتال مربوط به هر ارز دیجیتال و بر اساس الگوریتم‌های وابسته به آنها بررسی می‌کند. در حال حاضر، این پلتفرم تنها ۳۵ ارز دیجیتال را مورد بررسی قرار می‌دهد. امتیاز احساسات همواره عددی بین ۰ تا ۱۰ است که امتیاز بالاتر از ۵.۹ در منطقه مثبت و امتیاز زیر ۴ در منطقه منفی قرار می‌گیرد.

امتیاز احساسات بازار یواس‌دی کوین حدود ۱۷ درصد کاهش یافته است. در حال حاضر احساسات بازار این ارز دیجیتال در نزدیکی منطقه خنثی قرار گرفته و به سمت ناحیه منفی متمایل شده است. گفتنی است که یو‌اس‌دی کوین پایین‌ترین امتیاز را در بین ۱۰ ارز مطرح بازار به خود اختصاص داده است. سنت اسکور ریپل هم حدود ۵ درصد کاهش یافته اما این ارز دیجیتال با کسب امتیاز ۵.۳ همچنان در منطقه خنثی قرار گرفته است.

همچنین بخوانید: تحلیل احساسات چیست و چگونه انجام می‌شود؟

اگر بخواهیم درباره ارزهای دیجیتالی که بهترین عملکرد را داشته‌اند صحبت کنیم، امتیاز احساسات بازار پولکادات حدود ۲ درصد افزایش یافته و به ۶.۴ رسیده است. بیت کوین و اتریوم هفته بدون تغییری داشتند و امتیاز احساسات آنها با حداقل تغییر نسبت به هفته گذشته در منطقه مثبت باقی مانده است. همین امر درباره دیگر ارزهای دیجیتال بالای منطقه خنثی نیز صادق است. امتیاز احساسات کاردانو و چین لینک هم به ترتیب ۶.۲ و ۶ است.

تفسیر امتیاز احساسات بازار:

  • ۰ تا ۲.۵: بسیار منفی
  • ۲ تا ۳.۹: تا حدی در منطقه منفی
  • ۴ تا ۵.۹: منطقه خنثی
  • ۶ تا ۷.۴۹ تا حدی در منطقه مثبت
  • ۷.۵ تا ۱۰: منطقه بسیار مثبت
احساسات حاکم بر بازار همچنان بدون تغییر باقی مانده است
امتیاز احساسات ۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار

با نگاه به ۲۴ ساعت گذشته مشاهده می‌شود که تتر با ۵.۵ درصد افزایش و رسیدن به امتیاز ۵.۷ بیشترین رشد را داشته است. ریپل هم عملکرد خوبی داشته و امتیاز احساسات آن با ۴ درصد افزایش به ۵.۳ در منطقه خنثی رسیده است. از طرف دیگر امتیاز احساسات کاردانو تقریباً ۵ درصد کاهش یافته و به سطح ۵.۸ در منطقه خنثی رسید.

دیگر موارد موجود در این فهرست که در ۲۴ ساعت گذشته تا حدودی صعودی بوده‌اند، ارزهای دیجیتال بیت کوین با امتیاز ۷.۴، اتریوم با ۶.۶، پولکادات با ۶.۲، یونی سواپ با ۶.۲ و چین لینک با امتیاز ۶.۳ هستند. میانگین امتیاز ۲۴ ساعته برای ۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار ۵.۹۴ است که در منطقه خنثی قرار می‌گیرد. این رقم کمی بالاتر از امتیاز ۵.۸۸ در دوشنبه هفته گذشته است.

احساسات حاکم بر بازار همچنان بدون تغییر باقی مانده است
نمودار تغییر امتیاز احساسات بیت کوین در یک ماه گذشته

در میان ۲۵ ارز دیگری که اومنیکس وضعیت آنها را بررسی کرده آنتولوژی (Ontology) بهترین عملکرد را در ۷ روز گذشته داشته است. امتیاز احساسات این ارز دیجیتال ۹ درصد رشد داشته اما همچنان با امتیاز ۴.۹ در منطقه خنثی باقی مانده است. امتیاز احساسات ترون نیز ۸ درصد افزایش یافته و به ۶.۲ رسیده است. از طرف دیگر، امتیاز احساسات زی کش (Zcash) با کاهشی ۱۱ درصد و به سطح ۵.۱ رسیده است، سنت اسکور سینتتیکس (Synthetix) با یک اصلاح ۹ درصدی به ۵.۴ کاهش یافته و ایاس (EOS) با حدود ۶ درصد کاهش از ابتدای هفته گذشته امتیاز ۵.۵ را کسب کرده است.

[ad_2]

لینک منبع

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست مشاوره رایگان، از ساعت 8 الی 22 تماس بگیرید.

09338752044