دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

امنیت بیت کوین هنوز هم نگران کننده برخی از سرمایه گذاران نهادی است

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

صندوق رمزنگاری مستقر در انگلستان ، Nickel Digital Asset Management ، یک نظرسنجی از 100 مدیر ثروت و سرمایه گذاران نهادی جهانی را برای یافتن بزرگترین نگرانی های سرمایه گذاران مرتبط با رمزنگاری منتشر کرد.

در این نظرسنجی پاسخ دهندگان از ایالات متحده ، فرانسه ، آلمان ، امارات متحده عربی و انگلستان حضور دارند که مجموعاً 275 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت دارند.

این نظرسنجی که از ماه مه تا ژوئن 2021 به صورت آنلاین انجام شده است ، نشان داد که اعتماد به نفس پایینی در بین سرمایه گذاران نهادی نسبت به امنیت رمزنگاری وجود دارد ، به طوری که 76٪ از پاسخ دهندگان نگرانی در مورد امنیت خدمات حضانت را یکی از عوامل جلوگیری از سرمایه گذاری آنها در رمزنگاری عنوان کردند.

پاسخ دهندگان همچنین محیط نظارتی را به عنوان یک مانع قابل توجه شناسایی کردند. از دیگر نگرانی های مهم می توان به عدم شفافیت و نوسانات و عدم وجود مدیران معتبر صندوق در ارائه سرمایه گذاری رمزنگاری اشاره کرد.

آناتولی کراچیلوف ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت نیکل دیجیتال گفت که نگرانی های نهادی در مورد بازداشت و امنیت رمزنگاری وجود دارد علی رغم اینکه صنعت شاهد “پیشرفت بسیار قوی در آن جبهه” است. کراچیلوف اظهار داشت که ارائه دهندگان خدمات رمزنگاری به طور فزاینده ای از راه حل های رمزنگاری پیچیده ای مانند کلیدهای توزیع شده و خزانه های محاسبات چند طرفه استفاده می کنند ، در حالی که موسسات مالی سنتی نیز به سمت چنین خدماتی رفته اند.

مربوط: BNY Mellon برای سرویس دهی ارز رمزنگاری جدید به ایالت استریت پیوست

“ما اکنون شاهد ورود Fidelity ، BNY Mellon و State Street به بازار هستیم ، بنابراین زیرساخت های بازار را بیشتر تقویت می کنیم. همه اینها سطح اطمینان در بخش را افزایش می دهد و منجر به تخصیص مداوم در حال رشد به این کلاس دارایی می شود که به سرعت رشد می کند. “

بررسی جدید اندکی پس از انتشار بورس اوراق بهادار استرالیا انجام شد هشدار مربوط به خدمات حضانت در مبادلات متمرکز ارزهای رمزنگاری شده ، هشدار سرمایه گذاران در برابر خطرات امنیت سایبری به شکل سرقت توسط هکرها.