دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

بازاریابی ایمیلی: راهنمای قطعی

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

خبرنامه محتوا

خبرنامه محتوا یک خبرنامه است که ارائه می دهد 100٪ ارزش خالص

ارزش می تواند به شکل چند راهنمایی باشد. یا به منابع مفید پیوند دهید. یا یک داستان شخصی.

نوع دقیق مقدار واقعاً مهم نیست. تا زمانی که چیزی را پیش نبرید ، خوب هستید.

در حقیقت ، خبرنامه های با ارزش خالص آنقدر نادر هستند که مشترکان شما را برای آنها دوست خواهند داشت.

به عنوان مثال ، من چندی پیش این خبرنامه محتوا را ارسال کردم:

نحوه ایجاد محتوا - ایمیل

(مشتی از کپی نویسی نکات.)

و ده ها نفر به ایمیل من پاسخ دادند تا از من تشکر کنند.

پاسخ نامه خبرنامه

با این ، این الگو است:

خبرنامه محتوا

خط موضوعی جذاب

از یک عنوان موضوعی استفاده کنید که باعث کنجکاو شدن افراد در مورد پیام شما شود.

به عنوان مثال ، من از عنوان موضوع “چگونه 45.5٪ ترافیک بیشتر (در 7 روز) دریافت کردم” برای یکی از خبرنامه های محتوا استفاده کردم. و این ایمیل 32.3 درصد نرخ باز شد.

چگونه ترافیک دریافت کردم - خط موضوع

باز شدن جسورانه

خبرنامه خود را با چیزی فوق العاده جذاب شروع کنید.

به این ترتیب ، شما خواننده خود را مستقیماً خاموش می کنید.

من شخصاً دوست دارم همه چیز را با یک داستان کوتاه شروع کنم.

Backlinko - ایمیل داستان شخصی

اما همچنین می توانید از یک معرفی ساده استفاده کنید که موارد بعدی را پیش نمایش می دهد.

ایمیل Backlinko - معرفی مستقیم

در هر صورت کار می کند.


مطالب ارزشمند

اکنون زمان تحویل کالا فرا رسیده است.

اگر مطمئن نیستید که در اینجا چه چیزی بنویسید ، توصیه می کنم لیستی از 3-5 نکته کاربردی را که افراد می توانند در آن روز استفاده کنند ، دنبال کنید.

در غیر این صورت ، می توانید به مشترکان خود یک درس مهم در قالب یک داستان بدهید.

ایمیل Backlinko - داستان

یا پیوندهایی را به محتوا تنظیم کنید که به خوانندگان شما کمک می کند به نتیجه خاصی برسند ، مانند این خبرنامه رامیت ستیبه

پیوندهای ایمیل

CTA

خیر ، شما هیچ چیزی را در خبرنامه محتوا معرفی نمی کنید.

اما این بدان معنا نیست که شما باید از فراخوان اقدام خود صرف نظر کنید.

بنابراین:

اگر ایمیل شما 100٪ ارزش دارد ، چگونه می توانید از CTA استفاده کنید؟

خوب ، وقتی برای مشترکان داستانی ارسال می کنم ، از CTA استفاده می کنم که از مردم می خواهد با نظر یا نظر خود پاسخ دهند.

با CTA پایان دهید

یا فرض کنیم شما فقط لیستی از پیوندهای دستور العمل های صبحانه Paleo را ارسال کرده اید.

CTA شما می تواند یکی از دستور العمل های این هفته را امتحان کند.

نوع CTA شما با آن زیاد مهم نیست.

مهم این است که همیشه CTA را در خبرنامه خود قرار دهید.

به این ترتیب ، وقتی کاری را انجام می دهید ، مشترکان شما غافلگیر نمی شوند.

[ad_2]

منبع خبر

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست مشاوره رایگان، از ساعت 8 الی 22 تماس بگیرید.

09338752044