دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

بازاریابی ویدیویی: راهنمای قطعی (2021)

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

الگوی شماره 1: ویدیوی نحوه انجام کار

ویدئوی چگونه درست به نظر می رسد…

این ویدئویی است که به کسی نشان می دهد چگونه کاری را انجام دهد ، مانند پختن کیک یا انجام فشار.

برای بسیاری از مشاغل ، ویدیوهای نحوه تهیه نان و کره شما خواهد بود. در واقع ، ویدئوهای آموزشی مانند نسخه ویدیویی محتوای وبلاگ هستند. آنها به گونه ای طراحی نشده اند که مردم را در آن زمان تبدیل کنند.

اما ویدئوهای آموزشی چگونه می توانند نام تجاری شما را در معرض دید مشتریان بالقوه قرار دهند. بنابراین ، همراه با نسخه نمایشی محصولات ، توصیه می کنم از آنها در بازاریابی ویدیویی خود استفاده کنید.

این هم الگو:

الگو: فیلم چگونه

بیایید هر عنصر را تجزیه کنیم.


معرفی = پیش نمایش ویدیو

هدف اصلی پیش نمایش شما این است که به بیننده خود اطلاع دهید که در مکان مناسب قرار دارد.

به عبارت دیگر:

نیازی نیست به مردم بگویید چرا موضوع شما مهم است. اگر آنها روی ویدیوی شما قرار گرفتند ، آنها از قبل می دانند که مهم است

این اشتباهی است که من با ویدئوهای اولیه ام زیاد مرتکب شدم.

به جای پرش مستقیم به محتوا ، می خواهم به یک داستان طولانی بپردازم.

هشدار خرابکار: مردم از این معرفی ها متنفر بودند. و روی آن کلیک کردند.

(ناگفته نماند که باز هم ، من واقعاً به کوتاهی مو نیاز داشتم.)

امروز ، مقدمه های من کوتاه ، شیرین و دقیق است.

که به طور چشمگیری میانگین من را بهبود بخشیده است حفظ مخاطببه

تجزیه و تحلیل YouTube - حفظ مخاطب

مراحل یا نکات

اکنون نوبت به گوشت محتوای شما رسیده است.

بسته به ویدیوی خود ، می توانید مجموعه ای از مراحل را مشخص کنید. یا لیستی از نکات را به مردم ارائه دهید.

به عنوان مثال ، این ویدیو از کانال من مجموعه ای از 9 استراتژی ترافیک را نشان می دهد.

https://www.youtube.com/watch؟v=IkgLUo82eWg

از سوی دیگر ، این ویدئو یک فرایند گام به گام خاص را ترسیم می کند.

https://www.youtube.com/watch؟v=2bMbdWn1x-U

اگر آن فیلم ها را تماشا کنید ، متوجه می شوید که اساساً ساختار یکسان است.

تنها تفاوت این است که مراحل به ترتیب خاصی هستند. در حالی که استراتژی ها می توانند تقریباً به هر ترتیب باشند.

با این اوصاف ، یک نکته مهم وجود دارد که باید با این بخش از ویدیو نحوه کار خود در نظر داشته باشید:

همه چیز را در حرکت نگه دارید.

به عبارت دیگر: نیازی به پوشش دادن همه چیزهایی که در مورد یک مرحله یا نکته وجود دارد ، نیست. بله ، شما باید هر مرحله را به طور عمیق پوشش دهید. اما به محض اینکه اصول اولیه را پوشش دادید ، نوبت به مرحله بعدی می رسد.

چرا؟

خوب ، بر هیچ کس پوشیده نیست که افراد آنلاین دارای محدوده توجه بسیار کوتاه هستند. و اگر به یک موضوع ادامه دهید ، توجه بیننده خود را از دست خواهید داد.

به عنوان مثال ، من 2-3 دقیقه را صرف یک مرحله یا نکته می کردم.

و مردم واقعاً خسته شدند.

امروز ، من حدود 30-60 ثانیه برای هر نکته صرف می کنم. و سپس مستقیماً وارد مورد بعدی شوید که می خواهم به آن بپردازم.

به این ترتیب ، محتوای ویدئویی من حرکت می کند سریع… که مردم را درگیر خود می کند


بسته شدن

اکنون که آخرین مرحله خود را پوشش دادید ، مرحله بعدی چیست؟

خوب ، من توصیه نمی کنم ویدیوی خود را از هیچ جا خاتمه دهید. این فوق العاده تکان دهنده است

در عوض ، می خواهید 3 نتیجه اصلی را در نتیجه گیری ویدیویی خود به سرعت پوشش دهید:

  • خلاصه ای سریع
  • مثال ها
  • مراحل بعدی

به عنوان مثال ، در این ویدئو ، موارد را با موارد زیر خلاصه می کنم:

جمع بندی سریع ویدئو

توجه داشته باشید که من همان نکاتی را که آنها در مورد آنها شنیده اند ، تکرار نمی کنم.

در عوض ، من به سرعت آنچه را که آنها آموخته اند بیان می کنم … و شروع به انتقال به انتهای ویدیو می کنم.

و اگر نمونه های بیشتری دارید که چگونه این فرآیند به شما ، مشتری یا دوست شما کمک کرده است ، آنها را در اینجا ذکر کنید. احتمالاً قبلاً چند نمونه را در قسمت مراحل ویدیوی خود ذکر کرده اید. اما با خیال راحت یکی دیگر را در اینجا اضافه کنید.

این مثال نهایی به افراد انگیزه می دهد تا در مورد آنچه که تازه آموخته اند اقدام کنند.

در نهایت ، مردم را از مراحل بعدی مطلع کنید.

اگر آنها ویدیوی شما را در YouTube تماشا می کنند ، ممکن است مشترک شدن در کانال شما باشد.

اگر ویدیوی خود را در وب سایت خود میزبانی می کنید ، ممکن است از آنها بخواهید که در خبرنامه شما مشترک شوند.

در هر صورت ، مطمئن شوید که ویدیوی خود را با مجموعه روشنی از مراحل بعدی قطع کنید.

در اینجا مثالی آورده شده است:

پایان ویدیو - مراحل بعدی

[ad_2]

منبع خبر

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست مشاوره رایگان، از ساعت 8 الی 22 تماس بگیرید.

09338752044