دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

به محصولات آسان دیجیتالی ، WP Simple Pay ، AffiliateWP و موارد دیگر به خانواده محصولات WPBeginner خوش آمدید

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

امروز ، من بسیار هیجان زده هستم که بگویم همه محصولات توسعه Sandhills در حال پیوستن هستند انگیزه عالی، و آنها در حال حاضر بخشی از خانواده محصولات WPBeginner هستند.

این شامل چندین افزونه محبوب وردپرس از جمله بارگیری آسان دیجیتال، AffiliateWP، WP Simple Pay، تقویم شکر، و خیلی بیشتر.

این مارک ها بسیار در قلب من هستند زیرا وقتی برای اولین بار در سال 2013 فروش افزونه های برتر را شروع کردم ، از Easy Digital Downloads استفاده کردیم و هنوز از EDD برای تقویت تجارت الکترونیکی خود استفاده می کنیم.

این یکی از آن لحظات نادر زندگی است که در آن همه چیز به دور خود رسیده است و من صادقانه احساس می کنم در یک رویا زندگی می کنم.

به محصولات آسان دیجیتالی ، AffiliateWP ، WP Simple Pay و سایر محصولات WPBeginner خوش آمدید

مقدمه – مرور سریع افزونه ها

برخلاف سایر سرمایه گذاری های ما ، این مجموعه ای از مجموعه ای از افزونه ها است ، بنابراین من یک مرور سریع از کارهایی که هر یک از آنها انجام می دهند ارائه می دهم.

بارگیری آسان دیجیتال فروش آنلاین محصولات دیجیتالی مانند کتاب های الکترونیکی ، هنرهای دیجیتال ، نرم افزارهای برتر و تقریباً هر نوع فایل دیجیتالی را برای شما آسان می کند.

ما از EDD برای مدیریت و فروش افزونه های پرطرفدار محبوب خود استفاده می کنیم ، زیرا جمع آوری پرداخت های اشتراک مکرر در وب سایت ما ، مدیریت مجوز نرم افزار ، محافظت از دسترسی به فایل برتر (بنابراین فقط اعضا می توانند به آن دسترسی داشته باشند) و موارد دیگر را برای ما آسان می کند.

AffiliateWP نرم افزار مدیریت وابسته پیشرو برای WooCommerce ، Easy Digital Downloads ، MemberPress و سایر سیستم عامل های محبوب وردپرس است. به زبان ساده ، راه اندازی یک برنامه وابسته برای فروشگاه آنلاین خود را برای شما آسان می کند.

WP Simple Pay یک افزونه پرداخت Stripe است که به شما امکان می دهد بدون تنظیم سبد خرید ، پرداخت های یک بار یا مکرر را در وب سایت خود بپذیرید. این شامل یک فرم دهنده پرداخت و تمام ابزارهایی است که می توانید پرداخت های ایمن را در سایت خود به طور ایمن بپذیرید.

تقویم شکر یک افزونه تقویم ساده رویدادها برای وردپرس است. انجام مدیریت رویداد ، تهیه بلیط و هر آنچه برای مدیریت / اجرای یک رویداد نیاز دارید را آسان می کند. همچنین به طور یکپارچه با WooCommerce ، Stripe و سایر راه حل ها ادغام می شود تا بتوانید بلیط رویداد را بفروشید و پرداخت ها را در سایت خود بپذیرید.

گذشته از آن ، به عنوان بخشی از این معامله ، ما همچنین چندین افزونه منبع باز رایگان مانند محبوب را به دست می آوریم افزونه Transients Manager این در اشکال زدایی خطاهای وردپرس بسیار مفید است.

و مهمتر از همه ، کل تیم نیز به Awesome Motive می پیوندد و ما بسیار هیجان زده هستیم زیرا افراد با استعداد زیادی وجود دارد که من سالها آنها را همیشه تحسین کرده ام و اکنون با آنها به صورت روزانه کار می کنم.

داستان پس زمینه

در سال 2013 ، زمانی که راه اندازی کردم OptinMonster، من به راه حلی نیاز داشتم که بتواند افزونه برتر (بارگیری دیجیتالی) را بفروشد ، دسترسی و به روزرسانی ها را فقط به اعضای پرداخت کننده محدود کند و از همه مهمتر پرداخت های مکرر را بپذیرد.

ما در نهایت از Easy Digital Downloads استفاده کردیم زیرا به ما در انجام همه اینها و موارد دیگر کمک کرد.

همانطور که ما پلاگین های برتر بیشتری مانند ساخته ایم MonsterInsights، WPForms، و غیره همه آنها از EDD استفاده می کردند.

حتی افزونه های محبوب وردپرس که بعداً از طریق آن خریداری / سرمایه گذاری کردیم صندوق رشد WPBeginner پسندیدن بالن سر و صدا، SearchWP، Uncanny Automator، فرم های ترسناک، و غیره همه از بارگیری آسان دیجیتال استفاده می شود.

به راحتی می توانم بگویم که بعد از وردپرس ، Easy Digital Downloads بیشترین تأثیر را بر موفقیت آنلاین من دارد.

به همین دلیل است که همیشه جایگاه ویژه ای در قلب من داشته است.

با گذشت سالها ، من با بنیانگذار EDD / Sandhills Development ، پیپین ویلیامسون ، دوستان خوبی شدم.

ما ابتدا در مورد پیوستن نیروها در سال 2015 صحبت کردیم ، اما زمان آن مناسب نبود.

پس از به دست آوردن SearchWP در ماه جولای ، پیپین با ما تماس گرفت و ما دوباره گفتگو را آغاز کردیم.

پس از چند تماس ، ما توافق کردیم که Awesome Motive با توجه به تجربه وسیع ما در صنعت وردپرس ، خانه ای مناسب برای بارگیری آسان دیجیتال و سایر محصولات Sandhills خواهد بود.

من واقعاً مفتخرم که این فرصت را برای خدمت به بیش از 100،000+ کاربرانی که از محصولات Sandhills برای توسعه تجارت آنلاین خود استفاده می کنند ، دارم.

بعدی چیست؟

کار ما تازه شروع شده است.

ما از مقیاس و دانش تیم Awesome Motive برای ایجاد راه حل های خلاقانه تر برای کمک به رشد تجارت آنلاین خود استفاده خواهیم کرد.

ما ابزارهای داخلی زیادی برای توسعه تجارت الکترونیک / محصولات دیجیتالی خود ایجاد کرده ایم که من واقعاً مشتاق به اشتراک گذاری آن با جامعه وردپرس هستم.

ما چشم انداز من + دانش وسیع تیم Sandhills را ترکیب می کنیم تا ویژگی های قدرتمندتری را برای شما به ارمغان بیاوریم.

اگر پیشنهادهایی درباره ویژگی هایی دارید که می خواهید در EDD ، AffiliateWP ، WP Simple Pay یا هر یک از افزونه Sandhills مشاهده کنید ، لطفاً با ارسال پیامی از طریق فرم تماس WPBeginner به ما اطلاع دهید.

مثل همیشه ، می خواهم از شما برای حمایت مستمر شما از WPBeginner تشکر کنم. ما مشتاقانه منتظر ارائه راه حل های شگفت انگیز برای کمک به شما در توسعه کسب و کار خود هستیم.

حق شما ،

سید بلخی
موسس WPBeginner

PS آیا می خواهید به تیم ما بپیوندید و در کنار من در کمک به مشاغل کوچک رشد کرده و با افراد بزرگ رقابت کنید؟ ما استخدام می کنیمبه

ما یک تیم کاملاً دور از بیش از 200+ اعضای تیم با استعداد شگفت انگیز در 36 کشور جهان هستیم.

پست به محصولات آسان دیجیتالی ، WP Simple Pay ، AffiliateWP و موارد دیگر به خانواده محصولات WPBeginner خوش آمدید اولین بار در ظاهر شد WPBeginnerبه

[ad_2]

تهیه و ترجمه توسط دیتکو لینک منبع خبر

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست مشاوره رایگان، از ساعت 8 الی 22 تماس بگیرید.

09338752044