دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

تحلیل قیمت اتریوم؛ نهنگ‌ها در حال انباشت اتر هستند

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

تحلیل‌های درون‌زنجیره‌ای و وضعیت شاخص‌های اتریوم نشان می‌دهد که نهنگ‌های اتر در حال انباشت این ارز دیجیتال هستند.

به گزارش نیوزبی‌تی‌سی، کریپتوکوانت در مطلب اخیر خود عنوان می‌کند که وضعیت شاخص‌های اتریوم از احتمال تداوم انباشت این ارز دیجیتال توسط نهنگ‌ها حکایت دارد. کریپتوکوانت از حجم خالص سرمایه‌های منتقل‌شده از/ به صرافی‌ها، موجودی صرافی‌ها و تعداد آدرس‌های یکتای اتریوم ۲.۰، به‌عنوان سه شاخص مهم یاد می‌کند.

حجم خالص سرمایه‌های منتقل‌شده از/ به صرافی‌ها، نشان‌دهنده سرمایه خروجی و ورودی به تمام صرافی‌های ارزهای دیجیتال است. وقتی که این شاخص منفی باشد، بیانگر آن است که تعداد ارزهای خروجی از صرافی‌ها به کیف پول‌های شخصی بیشتر از ارزهای واردشده به صرافی‌هاست. می‌توان گفت که وقتی این شاخص منفی می‌شود، فشار خرید در بازار بیشتر است و سرمایه‌گذاران نسبت به نگهداری ارزهای خود تمایل بیشتری دارند.

در سوی دیگر، وقتی این شاخص مثبت باشد، مقدار سرمایه ورودی به صرافی‌ها بیشتر از سرمایه‌های خروجی است و می‌توان نتیجه گرفت که فشار فروش بیشتر از فشار خرید است.

تحلیل قیمت اتریوم؛ نهنگ‌ها در حال انباشت اتر هستند

همان طور که در نمودار بالا می‌توان دید، این شاخص اخیر وارد محدوده منفی شده است. در بیشتر مواقع با منفی‌شدن این شاخص، قیمت دارایی افزایش پیدا می‌کند؛ روند صعودی فعلی را هم می‌توان نتیجه این منفی‌شدن در نظر گرفت.

مجموع موجودی صرافی‌ها هم یکی دیگر از شاخص‌هایی است که باید آن را مورد بررسی قرار داد. این شاخص میزان موجودی کیف پول‌های صرافی‌ها را محاسبه می‌کند. اگر موجودی صرافی‌ها بیشتر شود، به این معنی است که سرمایه‌گذاران اتر بیشتری به صرافی‌ها منتقل می‌کنند. از طرف دیگر، کاهش موجودی نشان‌دهنده هودل‌کردن دارایی‌ها در کیف پول‌های شخصی است. نمودار زیر موجودی صرافی‌ها را نشان می‌دهد.

تحلیل قیمت اتریوم؛ نهنگ‌ها در حال انباشت اتر هستند

همان طور که در نمودار بالا می‌بینید، به نظر می‌رسد که موجودی صرافی‌ها در ماه‌های اخیر روندی کاهشی داشته است. روند قیمت اتریوم در این مدت هم با تغییرات موجودی هم‌خوانی دارد. کاهش موجودی صرافی‌ها بیانگر آن است که نهنگ‌ها به انباشت اتریوم ادامه می‌دهند و تمایلی به فروش ندارند.

تحلیل قیمت اتریوم؛ نهنگ‌ها در حال انباشت اتر هستند

آدرس‌های یکتای اتریوم ۲.۰ هم شاخص دیگری است که باید آن را زیر نظر گرفت. این شاخص تعداد حساب‌هایی را که ۳۲ اتر سهام‌گذاری کرده‌اند محاسبه می‌کند. همزمان با جلب علاقه بیشتر نهنگ‌ها به سهام‌گذاری ارزهای خود، آدرس‌های سهام‌گذاری اتریوم هم در حال افزایش است.

تحلیل قیمت اتریوم؛ نهنگ‌ها در حال انباشت اتر هستند

قیمت هر واحد اتریوم در حال حاضر با ۱.۵ درصد صعود به ۳,۲۷۰ دلار رسیده است. طی هفته‌های گذشته قیمت اتریوم توانسته است صعودی قابل‌توجه را ثبت کند.

[ad_2]

لینک منبع

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست مشاوره رایگان، از ساعت 8 الی 22 تماس بگیرید.

09338752044