دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

تحلیل قیمت بیت کوین؛ مقاومت‌ها و حمایت‌های پیش رو کجاست؟

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

قیمت بیت کوین موفق به تقویت روند خود در ناحیهٔ بالای ۴۶,۵۰۰ دلار نشد و همین مسئله باعث سقوط این ارز دیجیتال شد. قیمت بیت کوین پس از این سقوط تا کف ۴۴,۱۳۵ دلاری پایین آمد. در حال حاضر نیز تا حدی شاهد احیای قیمت هستیم.

به گزارش نیوزبی‌تی‌سی، در مقطعی شاهد عبور از ۴۵,۰۰۰ دلار بودیم. فیبوناچی ۵۰ درصدی هم از جمله سطوحی بود که قیمت بیت کوین موفق به عبور از آن شد. این فیبوناچی در سقوط از ۴۷,۳۹۹ به کف ۴۴,۱۳۵ دلاری تشکیل شده بود. در حال حاضر ۴۶,۰۰۰ تا ۴۶,۲۰۰ دلار به‌عنوان یک مقاومت عمل می‌کند.

قیمت فعلی بیت کوین فاصله زیادی با ۴۶,۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته دارد. ۴۵,۷۵۰ دلار را می‌توان اولین مقاومت بیت کوین به حساب آورد و پس از آن میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته مقاومت بعدی است.

نمودار قیمت بیت کوین
نمودار قیمت بیت کوین

۴۶,۰۰۰ دلار اصلی‌ترین مقاومت بیت کوین است و ۴۶,۲۰۰ دلار مقاومت بعدی است. پس از این سطوح، ۴۷,۴۰۰ دلار به‌عنوان مقاومت کلیدی در کوتاه‌مدت عمل می‌کند.

اگر بیت کوین نتواند از ناحیه مقاومتی ۴۶,۰۰۰ دلاری عبور کند، احتمال تداوم روند نزولی وجود دارد. در صورت سقوط، ۴۵,۰۰۰ دلار اولین حمایت قیمت بیت کوین خواهد بود.

۴۴,۵۰۰ دلار هم مقاومت اصلی بیت کوین است و ۴۴,۲۰۰ دلار هم یکی از حمایت‌های کلیدی این ارز دیجیتال به شمار می‌رود. اگر حمایت ۴۴,۲۰۰ دلار شکسته شود، تداوم روند نزولی محتمل است. در صورت سقوط بیشتر، ۴۳,۰۰۰ دلار مقصد بعدی خواهد بود.

شاخص مکدی (MACD)، آهسته‌آهسته وارد محدوده نزولی می‌شود و شاخص قدرت نسبی (RSI) هم بار دیگر به زیر ۵۰ رسیده است.

همان طور که گفتیم، ۴۴,۵۰۰ و ۴۴,۲۰۰ دلار حمایت‌های قیمت بیت کوین هستند. ۴۶,۰۰۰، ۴۶,۲۰۰ و ۴۷,۴۰۰ دلار هم به‌عنوان مقاومت‌های پیش روی بیت کوین عمل می‌کنند.

[ad_2]

لینک منبع

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست مشاوره رایگان، از ساعت 8 الی 22 تماس بگیرید.

09338752044