دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

جوزا قصد دارد Binance را از طریق انطباق شکست دهد ، هدف آن تبدیل شدن به “سریعترین لاک پشت” در مسابقه است

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

کامرون وینکلووس ، بنیانگذار صرافی جمینی ، اظهار داشت که این شرکت انتظار دارد با بزرگترین مبادله رمزنگاری کنونی ، Binance ، پیشی بگیرد ، زیرا پیش بینی می کند که تأکید آن بر انطباق باشد زیرا ناظران به طور فزاینده ای در مبادلات غیرمجاز سرکوب می کنند.

همانطور که توسط گزارش شده است بلومبرگ در 12 ژوئیه ، کامرون وینکلوس بر اهمیت پیوستن به خواسته های نظارتی تأکید کرد و اظهار داشت که جوزینی “بازی طولانی را انجام می دهد:”

“ما در تلاشیم تا سریعترین لاک پشت مسابقه باشیم. این بازی طولانی به مرور زمان نتیجه می دهد. “

این نظرات در حالی است که Binance روبرو می شود افزایش فشار نظارتی، با انگلیس. اداره رفتار مالی به Binance گفت که این کار را انجام داده است مجاز به انجام فعالیتهای منظم در کشور نیست در اواخر ماه ژوئن. محاصره بانکی به دنبال آن انجام شد که چندین بانک در خیابان های بزرگ فعالیت مشتری خود را با صرافی محدود کردند.

در همان زمان ، بلومبرگ همچنین گزارش داد که وزارت دادگستری ایالات متحده ، سرویس درآمد داخلی و کمیسیون معاملات آتی کالاها به طور فعال جنبه های تجارت Binance را بررسی می کنند.

در مقابل ، وینکلوس اظهار داشت که جمینی در کنار Bitstamp ، Bittrex و bitFlyer USA در تلاش است تا صنعت را پاکسازی کند و نگرانی های تنظیم کنندگان مالی را برطرف کند. شرکت کمک کرد در سال 2018 انجمن کالاهای مجازی ایجاد کنید، که هدف آن ریشه کن کردن رفتار بد و جلوگیری از تقلب و دستکاری است.

مربوط: کمپین تبلیغاتی جدید جوزا می گوید: “رمزنگاری به قوانین احتیاج دارد”

با این حال ، Binance همچنان تسلط بر حجم تجارت رمزنگاری را دارد ، با بستر تجزیه و تحلیل CoinMarketCap ، تخمین می زند که حجم معاملات روزانه Binance بیش از 100 برابر مبادله دوقلوی Winklevoss باشد – با Binance میزبانی تجارت تقریبا 14 میلیارد دلار در 24 ساعت در حالی که Gemini 117.7 میلیون دلار ارسال کرده است.

Gemini تنها مبادله مستقر در ایالات متحده نیست که در نقشه راه خود رعایت اولویت را رعایت می کند ، با اینکه Coinbase در اوایل سال جاری در میان IPO منابع مالی حسابرسی شده خود را منتشر کرد. کراکن همچنین قصد دارد به زودی عمومی شود ، زیرا یک جایزه دریافت کرده است منشور بانکی تنظیم شده در وایومینگ در سپتامبر 2020.