دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

دولت ایالات متحده با 10 میلیون دلار پاداش ، عمیقاً به مسئولیت پاسخگویی رمزنگاری می پردازد

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

وزارت امور خارجه آمریكا اعلام كرد كه در پیگیری مسئولیت پذیری برخی از کاربران رمزنگاری ، نقشی فعالانه به نظر می رسد.

براساس گزارش روز پنجشنبه بلومبرگ ، دولت بایدن قصد دارد تلاش برای ردیابی پرداخت ارزهای رمزپایه را افزایش دهید ، به ویژه هنگامی که صحبت از حملات باج افزار است. دولت قصد دارد امنیت سایبری و نقش رمزنگاری را به عنوان پرداخت در اینگونه حملات برطرف کند.

این گزارش اخیراً به عنوان وزارت امور خارجه ارائه شده است اعلام کرد برنامه پاداش برای عدالت ارائه کمکهای مالی حداکثر 10 میلیون دلاری برای کمک به شناسایی بازیگران مسئول حملات سایبری به زیرساختهای حیاتی در ایالات متحده است. آژانس دولتی اعلام کرد که از طریق شبکه مرورگر Tor – که توسط مقامات آمریکایی برای ارتباطات اینترنتی ناشناس ساخته شده است – یک خط راهنمایی ایجاد کرده است و ممکن است برای اطلاعات مربوط به حملات باج افزار ، پرداخت های رمزنگاری را ارائه دهد.

ماه گذشته ، مقامات آمریکایی به عنوان بخشی از یک گروه ویژه دولتی بیش از 2 میلیون دلار کشف و ضبط کرد در رمزنگاری پس از حمله به سیستم خط لوله استعمار ، برای پرداخت دیه استفاده می شود. معاون دادستان کل ليزا موناکو گفت در آن زمان توقيف دارايي ها نخستين عمليات مهم ماموريت اين گروه ویژه براي بررسي ، برهم زدن و تعقيب حملات سايبري به زيرساخت هاي مهم بود ، با اشاره به ادامه تحقيقات براي حملات مشابه.

مربوط: گزارش از دولت ایالات متحده می خواهد تا بر بلاکچین ، رمزنگاری و “دلار دیجیتال” تمرکز کند

قابلیت ردیابی – یا نداشتن آن – ارزهای رمزپایه در جذابیت کاربرانی است که مایلند وجوه آنها از نظارت دولت در امان باشد در حالی که به ظاهر منبع ناامیدی قانونگذاران برای گرفتن مالیات از دارایی های رمزنگاری و جلوگیری از استفاده وجوه برای فعالیت های غیرقانونی است. سال گذشته ، IRS 625،000 دلار پاداش پیشنهاد داد برای هر کسی که می تواند به ردیابی معاملات در بیت کوین کمک کند (BTC) شبکه رعد و برق و همچنین برای سکه های حریم خصوصی از جمله مونرو (XMR)