دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

شاخص های S&P داو جونز شاخص های جدید رمزنگاری را راه اندازی کردند

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

شاخص های S&P Dow Jones ، پیشروترین ارائه دهنده شاخص برخی از بزرگترین معیارهای سهام در جهان است راه اندازی شد یک شاخص جدید ارز رمزنگاری شده که عملکرد بازار گسترده دارایی های دیجیتال را ردیابی می کند.

شاخص بازار دیجیتال S&P Cryptocurrency Broad ، با برچسب BDM ، بیش از 240 دارایی دیجیتال را در هنگام راه اندازی ردیابی می کند و گسترش معیارهای رمزنگاری اخیراً راه اندازی شده شرکت را نشان می دهد.

علاوه بر BDM ، این شرکت چهار شاخص دیگر متمرکز بر رمزنگاری را نیز در روز سه شنبه راه اندازی کرد که هر یک از آنها م componentsلفه های مختلف معیار بازار دیجیتال گسترده را ردیابی می کند. این شامل:

  • شاخص Cryptocurrency S&P LargeCap
  • S&P Cryptocurrency BDM Ex-MegaCap Index
  • S&P Cryptocurrency BDM Ex-LargeCap Index
  • S&P Cryptocurrency LargeCap Ex-MegaCap Index

تمام شاخص ها برای تعیین ترکیب هر معیار مربوطه به اطلاعات قیمت گذاری Lukka ، ارائه دهنده داده متمرکز بر رمزنگاری متکی هستند.

پیتر رافمن ، رئیس جهانی نوآوری و استراتژی در شاخص های S&P داو جونز ، گفت: “گسترش خانواده شاخص های بازار دیجیتال ، یکی از گسترده ترین عکس های فوری را دارد که در این کلاس دارایی به سرعت در حال رشد است و توانایی تکه تکه کردن را دارد.” .

شاخص های S&P داو جونز ابتدا شاخص خود را نشان داد قصد پیگیری قیمت ارزهای رمزنگاری شده در دسامبر 2020. شاخص های ردیابی قیمت بیت کوین و اتر در ماه مه سال جاری آغاز به کار کردند.

مربوط: S&P برای اولین بار با بیت کوین و اتر شاخص های رمز ارز را راه اندازی می کند

شاخص های داو جونز با شناخت ارزهای رمزپایه و ایجاد معیارهای قیمت گذاری برای استفاده سرمایه گذاران ، سطح جدیدی از مشروعیت را برای بازار دارایی های دیجیتالی در حال تکامل به ارمغان می آورد. برای بسیاری از سرمایه گذاران در فضای ارزهای رمزنگاری شده ، شناخت گسترده تر از وال استریت می تواند بخش را از نظر میزان پذیرش و ارزش به بالاترین سطح برساند.