دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

مایکل سیلور فکر نمی کند بیت کوین “همیشه در ایالات متحده ارز باشد”

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

مایکل سایلور ، مدیر عامل MicroStrategy ، فکر می کند بیت کوین بیشتر به دارایی دیجیتال شباهت دارد تا ارز دیجیتال.

او در نسخه 15 ژوئیه پادکست “Coin Stories” با میزبان ناتالی برونل صحبت می کرد. سال شد اگر فکر می کرد بیت کوین تهدیدی برای دلار آمریکا است ، سیلور پاسخ داد:

“من آن را یک دارایی دیجیتال می نامم ، این تهدیدی برای مالکیت است ، به ویژه تهدیدی برای انواع دیگر املاک: طلا ملک است ، املاک و مستغلات ملک است. فکر نمی کنم دولت ایالات متحده توسط املاک و مستغلات یا ساختمانها یا شرکتها یا طلا تهدید شود. “

نظرات از Saylor’s دنبال می شود ادعاها اوایل این هفته در پادکست گرگ از همه خیابان های اسکات ملکر ، که در آن وی اظهار داشت که “من واقعاً فکر نمی کنم که بیت کوین در ایالات متحده آمریکا هرگز ارز شود. و همچنین فکر نمی کنم که باید باشد. “

وی افزود: “و آنچه انجام می شود این است كه از انواع دیگر املاك سوداگری می كند” ، وی افزود كه مردم در حال بررسی این مسئله هستند كه آیا به جای انتخاب سرمایه گذاری های سنتی مانند املاك و مستغلات ، سهام ، راه اندازی مشاغل یا خرید طلا ، بیت کوین را خریداری كنند.

MicroStrategy بوده است به تدریج جمع می شود بیت کوین از آگوست 2020 ، و شرکت هم اکنون دارای 105،085 BTC است با قیمت امروز حدود 3.3 میلیارد دلار.

سیلور به برونل گفت حتی اگر بیت کوین در کوتاه مدت خراب شود ، MicroStrategy قصد فروش ندارد و برای نوساناتی که در آینده رخ خواهد داد آماده است.

وی تأکید کرد کلید اصلی HODL طی دوره های رکود بازار و FUD است و به غول هایی در فضای فناوری مانند مدیرعامل سابق مایکروسافت استیو بالمر اشاره کرد که در هنگام سقوط قیمت سهام خود را نمی فروشد:

“آنچه درخشان استیو بالمر انجام داد تا 100 میلیارد دلار ارزش داشته باشد چیست؟ شما می دانید ، او مایکروسافت را نفروخت. “

مربوط: نوسانات بیت کوین همیشه برخی سرمایه گذاران را ناامید خواهد کرد: مایکل سایلور

سیلور همچنین به نقل قولی از وارن بافت اشاره کرد که ادعا می کند “اگر شما ده سال تمایل به داشتن سهام ندارید ، حتی به مدت ده دقیقه به فکر داشتن آن نباشید” و اظهار داشت که حتی سهام آمازون از 80٪ بهبود یافته است تصادف در گذشته

“یک آیفون 12 در هر صد سال هیچ ارزشی نخواهد داشت ، بنابراین محصولی که اپل می فروشد 1000 سال گذشته نخواهد بود. محصولی که بیت کوین می فروشد 1/21 میلیونیم کل پول در جهان است. این لازم نیست تغییر کند ، فقط باید شکسته شود. ”

میکرو استراتژی با این وجود مدیر عامل شرکت خاطرنشان کرد که اگر قیمت بیت کوین از چهار سال دیگر کمتر از قیمت امروز بود ، او باید در استراتژی خود تجدید نظر کند.