دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

مدیر عامل شرکت اوسپری صندوق می گوید ایالات متحده Bitcoin ETF را “در اولین فرصت” تأیید می کند

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

مدیر عامل شرکت Osprey Funds – صادرکننده شرکت اعتماد بدون نسخه بیت کوین OBTC – نفس او را برای یک بیت کوین نمی کشد (BTC) تصویب صندوق قابل معامله در بورس (ETF) در ایالات متحده در سال جاری.

گریگ کینگ در 19 ژوئیه با جارد بلیکر و سینا اسمیت با یاهو فایننس صحبت کرد گفت وی معتقد است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) تحت رهبری گری گنسلر در سال 2021 موارد زیادی را در صفحه خود دارد که بعید است تصویب BTC ETF بتواند این کاهش را ایجاد کند.

کینگ به یاد اعتیاد به مواد مخدره در صنعت رمزنگاری پیرامون انتصاب گنسلر ، که در عین انصاف بود غیرمتعهد در اظهارات خود در مورد رمزنگاری مقررات تاکنون ، با این حال برای وی کاملاً مشهور است دوره های آموزش کار در سالهای اخیر در بلاکچین در انستیتوی فناوری ماساچوست

کینگ گفت: “شما شاهد انبوهی از پرونده های اداری از شرکت های تاسیس شده تا انواع تازه واردین هستید که این ایده ETF بیت کوین را تعقیب می کنند.” مدیرعامل خود چندین سال است که با کارمندان SEC در مکالمه است ، زیرا اوسپری – شرکت مادر Osprey Funds – برای ETF بیت کوین خود را در سال 2017 ثبت کرده است. کینگ استدلال می کند:

“اگر ETF بیت کوین از طریق دولت گنسلر در حال آمدن باشد ، نظر من این است که امسال اتفاق نمی افتد […] همچنین به نوعی مجموعه ای از زبان و لفاظی ها و نکاتی وجود داشته است که توسط کارمندان با برنامه های قبلی بیان شده و باید به آنها توجه شود. و بنابراین این یک اسلک دانک نیست. “

علاوه بر این ، انتظارات ناامیدانه از “اسلک دانک” ممکن است در اصلاح بازار در تابستان نقش داشته باشد ، کینگ ادعا کرد که “بازار تا حدی در حال کالیبره کردن” این ناامیدی ها است.

در حالی که برای کینگ ، تعداد زیادی از برنامه های ETF بیت کوین در ایالات متحده در اوایل سال منجر به اجرای خارق العاده بیت کوین در سال 2021 شد ، که متوقف شدن آنها بعدا منجر به رکود شد ، وی همچنین اضافه کرد که اظهارات نظارتی اخیر حاکم بر آمریکا در مورد ثبات های خصوصی خصوصی “به ویژه برای بیت کوین یا Ethereum مفید نبوده است.”

این هفته ، جانت یلن ، وزیر خزانه داری ایالات متحده به اعضای گروه کاری رئیس جمهور در زمینه بازارهای مالی – با نام مستعار “تیم محافظت از غوطه وری” – گفته است كه دولت باید سریعاً برای ایجاد چارچوب نظارتی برای پول های كوچك اقدام كند. در اوایل سال جاری ، یلن نیز هشدار داده بود که سو abuse استفاده از رمزنگاری یک مشکل رو به رشد بوده است.

جرم پاول در فدرال رزرو ، تماس های یلن را نیز تکرار کرده و گفته است که اگر پول های ثابت “بخش مهمی از جهان پرداخت ها باشد ، پس ما به یک چارچوب نظارتی مناسب احتیاج داریم که صادقانه بگویم ، آن را نداریم”.

مربوط: مقیاس خاکستری “100٪ متعهد” است GBTC را به Bitcoin ETF تبدیل کند – مدیر عامل شرکت

با نگاهی به این چشم انداز – و با توجه به اینکه ETF های رمزنگاری قبلاً در کانادا ، اروپا و سایر حوزه های قضایی تصویب شده اند – کینگ گفت که ایالات متحده “قاطعانه عقب است” اما “این بدیهی است که انتخاب شود”:

“من فکر می کنم که آنها در مورد این فکر می کنند ، اگر من مجبور باشم ، با نگاه کلی تر ، فراتر از اینکه آیا ETF بیت کوین در این مرحله منطقی است یا نه ، اما در واقع ، بیشتر در امتداد آنچه سابقه ایجاد می کنیم ، یکی را تأیید کنید. “