دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

معرفی و بررسی کول ولت پرو برای اولین بار در جنبل

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

شرکت «CoolBitX» از جدیدترین محصول خود یعنی «CoolWallet Pro» پرده‌برداری کرده است و ما در جنبل به‌عنوان نماینده رسمی این شرکت تایوانی و هم‌زمان با فروش جهانی این محصول برای اولین بار این کیف پول را به صورت انحصاری وارد بازار ایران کرده‌ایم.

در ادامه به معرفی کامل و بررسی ویژگی‌های این محصول می‌پردازیم:

یک محصول جذاب دیگر از CoolBitX

همان طور که می‌دانید شرکت CoolBitX در سال ۲۰۱۵ اولین کیف پول سخت‌افزاری خود را تولید نمود، اما در همین مدت زمان کم کیف پول‌های این شرکت علاوه بر زیبایی، امن ترین و بهترین کیف پول‌های موجود در بازار بوده‌اند، به‌طوری که خیلی سریع نظر سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده که به‌عنوان مثال می توان به «CoolWallet S» اشاره کرد.

CoolWallet Pro شکیل و قدرتمند

معرفی و بررسی کول ولت پرو برای اولین بار در جنبل

CoolWallet Pro نیز مانند دیگر محصول شرکت CoolBitX علاوه بر کیفیت بالا، کاربری راحت و امنیت فوق‌العاده‌ای دارد که تجربه‌ای شیرین از کار با رمزارز‌ها به کاربران ارائه می‌دهد.

با توجه به موفقیت CoolWallet S، نسخه پرو از سری کول ولت با ضریب امنیت بالاتر‌، پشتیبانی تعداد بیشتر از رمزارزها، و طراحی زیبا ارائه شده است.

همچنین در کول ولت پرو ​قابلیت دیفای استیکینگ (DeFi Staking) نیز برای اولین بار در بین تمام کیف پول‌های سخت‌افزاری فراهم شده است.

CoolWallet Pro برجسته‌ترین کیف پول سخت‌افزاری سال ۲۰۲۱

در ادامه به ذکر ویژگی‌هایی می‌پردازیم که کول ولت پرو را از دیگر رقیبان متمایز می‌سازد:

امنیت بالاتر: این کیف پول از جدیدترین تراشه امنیتی Secure Element (SE) بهره می‌برد. تراشه به‌کاررفته در کول ولت پرو «+CC EAL۶» است که بالاترین استاندارد امنیتی در حال حاضر است. بنابراین کلید خصوصی شما در این مدل بسیار پیشرفته است.

همچنین بلوتوث این دستگاه از رمزگذاری درجه نظامی بهره می‌برد و تایید تراکنش در این دستگاه چند‌مرحله‌ای مجهز به اثر انگشت، تشخیص چهره، کد عبور و تاییدیه فیزیکی است.

معرفی و بررسی کول ولت پرو برای اولین بار در جنبل

زیبایی و کاربری آسان: ضخامت این دستگاه ۰.۸ میلی‌متر است و تنها ۶ گرم وزن دارد، بنابراین به راحتی درون جیب و کیف پول شما جای می‌گیرد. این دستگاه همچنین ضد آب است.

همچنین برای استفاده از کول ولت پرو نیازی به کامپیوتر نداشته و می‌توانید تنها با اتصال آن به موبایل خود تا فاصله‌ی ۱۰ متری از دستگاه استفاده کنید.

معرفی و بررسی کول ولت پرو برای اولین بار در جنبل

پشتیبانی از تعداد بیشتر رمزارزها: کول ولت پرو علاوه بر ارزهای معمول مانند تتر، بیت کوین، اتر، لایت کوین، بایننس کوین، ریپل و استلار، از ارزهای دیگری نیز مانند اتم (ATOM)، ترون (TRX) و پولکادات (DOT) نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین تمامی توکن‌های «ERC20» نیز قابل دستیابی است. شرکت سازنده اعلام کرده است که رمزارزهای جدیدی که در آینده عرضه خواهند شد نیز قابلیت اجرا بر روی این کیف پول را خواهند داشت.

استیکینگ (Staking) امن: همانطور که می‌دانید استیکینگ در واقع کسب پاداش از نگهداری ارزهای دیجیتال در کیف پول است. بنابراین می‌توانید با این کیف پول درآمد غیر فعال داشته باشید. با نگهداری دارایی‌های دیجیتالی خود مانند ترون، پولکادات و کازماس (Cosmos) در CoolWallet Pro می‌توانید توکن «POS» دریافت کنید.

معرفی و بررسی کول ولت پرو برای اولین بار در جنبل

ترید آسان: به لطف اپلیکشن‌های اندروید و iOS دستگاه، شما قادر خواهید بود تا:

  • در تمامی صرافی‌ها مبادلات خود را انجام دهید، به آسانی خریدو‌فروش کنید و همچنین می‌توانید از سیستم‌های تبادلی مانند «ChangeHero» و «BitPay» استفاده کنید.
  • به بهترین صرافی‌های غیرمتمرکز مانند یونی سواپ (Uniswap) و سوشی سواپ (Sushiswap) متصل شوید.
  • به لطف پشتیبانی گسترده از ERC20 می‌توانید با پروتکل‌های DeFi و برنامه‌های غیرمتمرکز (Dapps) ارتباط برقرار کنید.
  • همچنین می‌توانید توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) از سایت‌های مختلف جمع‌آوری کنید.

شما همچنین می‌توانید ارزهای دیجیتال را در کیف پول خود نگهدارید و از این راه توکن به دست آورید.

معرفی و بررسی کول ولت پرو برای اولین بار در جنبل

آنباکسینگ کول ولت پرو

پیشنهاد می‌کنیم برای جلوگیری از سوء‌استفاده در جعبه دستگاه حتماً دستگاه را از فروشگاه اینترنتی جنبل، نماینده رسمی کول ولت با گارانتی یک‌ساله تهیه بفرمایید.

ابتدا بسته را از نظر صحت و سلامت چک کرده و از مهروموم آن مطمئن شوید.

درون بسته محتویات زیر را مشاهده خواهید کرد:

  • کول ولت پرو یک عدد
  • کابل و شارژر USB یک عدد
  • کارت ریکاوری دو عدد
  • دفترچه راهنما یک عدد

ویژگی های سخت افزاری و عملکردی دستگاه

معرفی و بررسی کول ولت پرو برای اولین بار در جنبل
معرفی و بررسی کول ولت پرو برای اولین بار در جنبل
معرفی و بررسی کول ولت پرو برای اولین بار در جنبل

سخن پایانی

CoolWallet Pro یک کیف پول بلوتوثی به اندازه کارت اعتباری است که ارز رمزنگاری‌شده را داخل کیف پول واقعی شما در خود جای داده است.

بیشتر بخوانید: مشاهده و بررسی تمامی کیف پول های سخت افزاری

ترکیب  امنیت کیف پول سخت‌افزاری با تنوع و سهولت کیف پول نرم‌افزاری، CoolWallet Pro را به یک گزینه جذاب برای کاربران تبدیل کرده است.

[ad_2]

لینک منبع

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست مشاوره رایگان، از ساعت 8 الی 22 تماس بگیرید.

09338752044