دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

موجودی استیبل کوین‌ها در صرافی‌ها به بیشترین میزان تاریخ رسید

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

کی یانگ جو (Ki Young Ju)، مدیرعامل شرکت تحلیل درون‌زنجیره‌ای کریپتوکوانت (CryptoQuant) در توییتری عنوان کرد که در روزهای گذشته چیزی در حدود ۲ میلیارد دلار استیبل کوین به صرافی‌ها وارد شده است.

به گزارش یوتودی، حجم استیبل کوین‌های موجود روی صرافی‌های آنی به اوج تاریخی تازه‌ای رسیده است. طبق آمارهای کریپتوکوانت، چیزی در حدود ۱۹.۲۲ میلیارد دلار استیبل کوین روی صرافی‌ها نگه‌داری می‌شود.

جو معتقد است که با توجه به این حجم از استیبل کوین‌ها، می‌توان انتظار جهش بازار بیت کوین، اتریوم و ارزهای دیجیتال را داشت. کریپتوکوانت در بخش دیگری از آمارها خود ادعا می‌کند که اخیراً ۱.۷ میلیارد دلار استیبل کوین به صرافی‌ها وارد شده است.

همان طور که می‌دانید، استیبل کوین‌ها به‌عنوان یکی از ابزارهای معامله‌گران برای سرمایه‌گذاری است و ممکن است شاهد ورود این حجم از سرمایه به بازارهای ارزهای دیجیتالی نظیر بیت کوین، اتریوم و کاردانو باشیم. با ورود این سرمایه‌ها به بازار ارزهای دیگر، احتمال افزایش قیمت آنها وجود دارد.

Image

مدیرعامل کریپتوکوانت این فرضیه را هم مطرح می‌کند که ممکن است ورود این حجم از استیبل کوین‌ها نشانه سقوط شدید بازار در کوتاه‌مدت باشد؛ چراکه ممکن است معامله‌گران پیش از سقوط بزرگ بازار، به‌دنبال کسب سود باشند.

اواخر ماه ژانویه (بهمن ۹۹)، تنها ۴.۱۹ میلیارد دلار استیبل کوین در صرافی‌ها وجود داشت. حجم ۱۹.۲۲ میلیارد دلاری فعلی حاکی از جهش حدود پنج برابری در این میزان است.

یو‌اس‌دی کوین (USD Coin) در حال حاضر بزرگترین استیبل کوین قانون‌گذاری‌شده بازار است. بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، حجم بازار این ارز دیجیتال بیش از ۲۷ میلیارد دلار است. این در حالی است که حجم بازار تتر بیش از دو برابر یواس‌دی کوین است. در حال حاضر ارزش بازار تتر در محدوده ۶۵ میلیارد دلار قرار دارد.

یواس‌دی کوین در چهار بلاک چین اتریوم، الگورند، ترون و سولانا پشتیبانی می‌شود. معامله‌گران می‌توانند تتر را در بلاک چین‌های اتریوم، ترون، اومنی، ایاس، لیکویید، الگورند، SLP و سولانا معامله کنند.

[ad_2]

لینک منبع

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست مشاوره رایگان، از ساعت 8 الی 22 تماس بگیرید.

09338752044