دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

نحوه ارسال کوپن پس از بررسی محصول WooCommerce

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

آیا می خواهید هر زمان که مشتریان خود نظر محصول را در فروشگاه ووکامرس شما بررسی می کنند، یک کد کوپن ارسال کنید؟

پاداش دادن به مشتریانی که در فروشگاه آنلاین شما نظر می گذارند، وفاداری ایجاد می کند و منجر به فروش بیشتر می شود.

در این مقاله نحوه ارسال کوپن پس از بررسی محصول ووکامرس را به شما نشان خواهیم داد.

نحوه ارسال کوپن پس از بررسی محصول WooCommerce

چرا پس از اظهار نظر مشتری، یک کوپن ارسال کنید؟

معمولاً هنگام خرید آنلاین، بهتر است قبل از خرید، نظرات سایر مشتریان را بخوانید. نظرات مثبت به ایجاد اعتماد و اطمینان در کسب و کار و محصولات شما کمک می کند، و مشتریان تمایل دارند زمانی که یک کسب و کار نظرات خوبی داشته باشد، بیشتر خرج کنند.

با این حال، بسیاری از مشتریان حتی زمانی که از کسب و کار شما راضی هستند، نظرات خود را اعلام نمی کنند.

یک راه هوشمندانه برای تشویق مشتریان خود به ارسال نظرات، ارسال یک کد کوپن به عنوان یک تشکر ساده است.

کوپن ها یک راه عالی برای تبلیغ فروشگاه آنلاین شما و فروش بیشتر هستند. WooCommerce شامل عملکرد ساده کوپن خارج از جعبه است و شما می توانید با انتخاب مناسب ویژگی های بیشتری دریافت کنید افزونه کد کوپن وردپرس.

ارسال دستی پیام به هر مشتری که نظری را ارائه می‌کند می‌تواند کار زیادی باشد، بنابراین ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه فرآیند را خودکار کنید.

با این اوصاف، بیایید نگاهی به نحوه ارسال آسان کد کوپن بیندازیم هنگامی که مشتری نظر محصولی را برای شما ارسال می کند. فروشگاه ووکامرس.

ارسال کوپن پس از بررسی محصول WooCommerce

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی است خودکار عجیب و غریب افزونه Uncanny Automator بهترین است افزونه اتوماسیون وردپرس.

نسخه Pro دارای یکپارچگی دقیق با WooCommerce است که به شما امکان می دهد انواع گردش کار خودکار را ایجاد کنید برای فروشگاه آنلاین شما

برای جزئیات بیشتر، راهنمای گام به گام ما را ببینید نحوه نصب افزونه وردپرس.

پس از فعال سازی، از شما خواسته می شود که آن را نصب کنید نسخه رایگان از Uncanny Automator. این نسخه سبک از پلاگین دارای ویژگی های محدود است اما به عنوان پایه نسخه Pro استفاده می شود.

بعد، شما باید به مسیر بروید Automator » فعال سازی مجوز صفحه کلید مجوز خود را وارد کنید. می توانید این اطلاعات را در حساب کاربری خود در وب سایت Uncanny Automator پیدا کنید.

کلید مجوز Automator عجیب و غریب

اکنون ما آماده ایجاد یک گردش کار خودکار برای ارسال کدهای کوپن هستیم. Uncanny Automator این دستور العمل ها را می نامد. به سادگی به Automator » افزودن جدید صفحه برای ایجاد اولین دستور غذا.

از شما خواسته می شود انتخاب کنید که آیا می خواهید یک دستور العمل ورود به سیستم ایجاد کنید یا یک دستور غذا برای همه. شما باید «کاربران وارد شده» را انتخاب کنید و سپس روی دکمه تأیید کلیک کنید.

بعد، باید یک عنوان برای دستور غذا وارد کنید.

مشتریان شما این را نخواهند دید، این برای مرجع خودتان است. ما این دستور را “ارسال کوپن پس از بررسی محصول WooCommerce” می نامیم.

عنوان دستور غذا را اضافه کنید

راه اندازی Uncanny Automator Trigger

در مرحله بعد، باید شرایطی را انتخاب کنید که عمل را آغاز کند. شما باید با کلیک کردن روی نماد WooCommerce در زیر “انتخاب یک ادغام” شروع کنید.

اکنون لیستی از محرک های وردپرس را مشاهده خواهید کرد. باید «بازبینی» را جستجو کنید و محرکی به نام «کاربر یک محصول را بررسی می‌کند» را انتخاب کنید.

یک کاربر یک محصول را بررسی می کند

اگر ترجیح می‌دهید قبل از ارسال کد کوپن، نظر کاربر را تأیید کنید، پس از آن ماشه‌ای را انتخاب کنید که «نظر کاربر در مورد محصول تأیید شده است» را انتخاب کنید.

در مرحله بعد، باید انتخاب کنید که آیا وقتی کاربر یک محصول یا فقط محصولات خاصی را بررسی می کند، گردش کار Uncanny Automator فعال شود یا خیر. برای این آموزش، ما با تنظیمات پیش فرض، “هر محصول” می مانیم.

هر محصول یا فقط محصولات خاص

پس از کلیک بر روی دکمه ذخیره، ماشه این دستور را با موفقیت تنظیم کرده اید.

راه اندازی اکشن Uncanny Automator

اکنون زمان تنظیم اکشن است. این کار کمی بیشتر خواهد بود زیرا راه های زیادی وجود دارد که می توانید یک کوپن را پیکربندی کنید. شما باید با کلیک کردن روی دکمه “افزودن اقدام” شروع کنید.

با کلیک کردن روی دکمه

هنگامی که کاربر یک محصول را بررسی می کند، اقدام به ارسال کد کوپن WooCommerce خواهد بود. بنابراین شما باید WooCommerce را از لیست ادغام ها انتخاب کنید.

WooCommerce را از لیست ادغام ها انتخاب کنید

فقط یک اقدام WooCommerce در دسترس است، “تولید و ایمیل یک کد کوپن برای کاربر”. این فقط کاری است که ما می خواهیم انجام دهیم، بنابراین شما باید اکنون آن گزینه را انتخاب کنید.

کد کوپن را ایجاد کرده و برای کاربر ایمیل کنید

اکنون باید تصمیم بگیرید که کدام کوپن را می خواهید برای مشتری ارسال کنید. اگر قبلا یک کوپن ایجاد کرد، سپس کد آن را در قسمت «کد کوپن» وارد کنید.

در غیر این صورت، می توانید کد تولید شده به صورت خودکار را در کادر برای ایجاد یک کوپن جدید بگذارید. این کاری است که ما برای این آموزش انجام خواهیم داد.

توضیحاتی را برای کد وارد کنید

در مرحله بعد، باید توضیحاتی را برای کوپن تایپ کنید. ما آن را “متشکریم که نظری را ارائه دادید” می نامیم.

فیلد بعدی به شما امکان می دهد نوع تخفیفی که می خواهید ارائه دهید را انتخاب کنید. گزینه ها عبارتند از درصد تخفیف، تخفیف سبد خرید ثابت، تخفیف محصول ثابت و ارزش سفارشی.

نوع تخفیفی را که می خواهید ارائه دهید انتخاب کنید

برای این آموزش، “درصد تخفیف” را انتخاب می کنیم. در مرحله بعد، باید میزان درصد تخفیفی را که می خواهید ارائه دهید را تایپ کنید. ما عدد 30 را تایپ می کنیم تا به مشتری 30 درصد تخفیف در خریدش بدهیم.

مقدار درصد را تایپ کنید

شما همچنین می توانید پیشنهاد را انتخاب کنید حمل و نقل رایگان. کادر را بدون علامت می گذاریم.

فیلد بعدی به شما امکان می دهد تاریخ انقضای کوپن را تعیین کنید. اگر نمی خواهید کوپن منقضی شود، کافی است قسمت را خالی بگذارید.

در غیر این صورت می توانید تعداد روزهایی که پس از آن کوپن منقضی می شود را تایپ کنید یا مستقیماً تاریخ انقضا را وارد کنید. اگر تاریخ را تایپ می کنید، باید مطمئن شوید که از قالب YYY-MM-DD استفاده می کنید.

یک تاریخ انقضا برای کوپن تعیین کنید

ما عدد 14 را تایپ می کنیم. یعنی کوپن دو هفته پس از ارسال آن به بازبین منقضی می شود.

همچنین می توانید حداقل و حداکثر مبلغ خرج شده را برای کوپن تعیین کنید. ما آن قسمت ها را خالی می گذاریم تا کوپن برای هر خریدی اعمال شود.

تعدادی محدودیت دیگر وجود دارد که می توانیم برای کوپن اعمال کنیم. اولین مورد “فقط برای استفاده فردی” است. ما آن کادر را علامت می زنیم تا کوپن نتواند با کوپن های دیگر در همان خرید ترکیب شود.

فقط برای استفاده فردی

همچنین می توانید مطمئن شوید که کوپن نمی تواند با اقلامی که قبلاً در فروش هستند استفاده شود فروشگاه آنلاین. ما آن کادر را بررسی می کنیم.

بسیاری از تنظیمات دیگر وجود دارد که می‌توانید روی کوپن خود اعمال کنید، مانند این که آن را فقط برای برخی محصولات اعمال کنید. این تنظیمات را بدون تغییر می‌گذاریم و به کد «محدودیت استفاده در هر کوپن» پیمایش می‌کنیم.

ما فقط می خواهیم به بازبینی کننده محصول یک تخفیف بدهیم، بنابراین در قسمت “محدودیت استفاده در هر کوپن” عدد 1 را تایپ می کنیم.

محدودیت استفاده در هر کوپن

همچنین می توانید تعداد اقلامی را که کاربر می تواند در آن تراکنش خریداری کند محدود کنید. برای این آموزش، فیلد را خالی می‌گذاریم تا بتوانند هر تعداد کالا را که دوست دارند خریداری کنند.

ما از چند تنظیمات دیگر عبور می کنیم تا به بخش ایمیل در پایین صفحه برسیم.

شما باید یک خط موضوع ایمیل را در قسمت “موضوع” وارد کنید. مطمئن شوید که واضح و توصیفی است، بنابراین مشتریان شما بیشتر احتمال دارد ایمیل را باز کنند.

مشخصات ایمیل را پر کنید

همچنین می توانید بدنه ایمیل را سفارشی کنید. ممکن است دوست داشته باشید از مشتری برای بررسی محصول تشکر کنید و کمی در مورد کد کوپنی که برای آنها ارسال می کنید به او اطلاع دهید.

اطمینان حاصل کنید که روی دکمه ذخیره کلیک کنید تا تنظیمات عملکرد خود را ذخیره کنید.

فعال کردن دستور العمل Uncanny Automator

اکنون دستور پخت شما کامل است اما غیرفعال است. شما باید دکمه جابجایی دستور غذا را در سمت راست صفحه از پیش نویس به زنده تغییر دهید.

دکمه Toggle را از پیش نویس به Live تغییر دهید

خودشه! اکنون که دستور غذای شما زنده است، دفعه بعد که شخصی یک محصول را بررسی می کند، یک کد کوپن در صندوق ورودی خود به عنوان تشکر دریافت می کند.

برای آزمایش این، ما یک بررسی محصول را در فروشگاه WooCommerce آزمایشی خود گذاشتیم و اندکی بعد این ایمیل را دریافت کردیم.

پیش نمایش ایمیل کد کوپن

امیدواریم این آموزش به شما کمک کرده باشد که پس از بررسی محصول WooCommerce چگونه کوپن ارسال کنید.

شاید شما هم بخواهید یاد بگیرید نحوه ایجاد یک خبرنامه ایمیلی راه درست، یا لیست ما را بررسی کنید بهترین افزونه های WooCommerce برای فروشگاه شما.

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفا در ما مشترک شوید کانال یوتیوب برای آموزش ویدیویی وردپرس. شما همچنین می توانید ما را در پیدا کنید توییتر و فیس بوک.

پست نحوه ارسال کوپن پس از بررسی محصول WooCommerce اول ظاهر شد WPBeginner.



[ad_2]

تهیه و ترجمه توسط دیتکو لینک منبع خبر

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست مشاوره رایگان، از ساعت 8 الی 22 تماس بگیرید.

09338752044