دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

نحوه اضافه کردن یک تیکر خبری اسکرول در وردپرس

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

آیا نیاز به اضافه کردن یک تیک تیک خبری اسکرول به سایت وردپرس خود دارید؟

اغلب می بینید که تیک تیک های خبری توسط شبکه های تلویزیونی برای برجسته کردن اخبار فوری استفاده می شود. می توانید یک علامت خبری به وب سایت خود اضافه کنید تا معاملات ویژه یا پست های محبوب را برجسته کنید.

در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک تیک تیک خبری اسکرول در وردپرس اضافه کنید.

نحوه اضافه کردن یک تیکر خبری اسکرول در وردپرس

تیک تیک خبری اسکرول چیست؟

یک تیک تیک خبری یک خط اطلاعات را به طور مداوم در سراسر صفحه می چرخاند. آنها معمولا نمایش می دهند اخبار جاری، نتایج ورزشی، زنده مالی و اطلاعات ارز، و اطلاعات آب و هوا.

آنها یک راه عالی برای نمایش تکه های کوچک اطلاعاتی هستند که همیشه در حال تغییر هستند. متوجه خواهید شد که یک تیک تیک خبری می تواند اطلاعات بسیار زیادی را در یک فضای محدود روی شما نمایش دهد وبلاگ وردپرس.

برای مثال، می‌توانید از یک علامت خبری برای نمایش پست‌های با بهترین عملکرد، اقلام موجود در فروشگاه خود که در حال فروش هستند یا هر اطلاعات دیگری که می‌خواهید برجسته کنید، استفاده کنید.

راه دیگر برای نمایش این نوع اطلاعات در وب سایت شما با استفاده از a نوار پاورقی شناور چسبنده.

با این اوصاف، بیایید به نحوه افزودن یک تیک تیک خبری اسکرول به سایت وردپرس خود نگاه کنیم.

نحوه اضافه کردن یک تیکر خبری اسکرول در وردپرس

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی آن است تیکر اخبار دیتی افزونه برای جزئیات بیشتر، راهنمای گام به گام ما را ببینید نحوه نصب افزونه وردپرس.

پس از فعال سازی، این افزونه یک آیتم از منوی News Ticker را به قسمت مدیریت وردپرس شما اضافه می کند.

باید به آن پیمایش کنید تیکرهای خبری » افزودن جدید برای افزودن یک علامت خبری در صفحه بعدی، می‌توانید به این تیک‌تکر خبری خاص یک نام، متن و پیوند بدهید.

به News Tickers » Add New بروید

برای هر تیک، می توانید به تعداد دلخواه تیک اضافه کنید. اینها اطلاعات جداگانه ای هستند که می خواهید نمایش دهید و هر کدام می توانند پیوند خاص خود را داشته باشند.

اگر می‌خواهید مورد علامت دیگری اضافه کنید، علامت مثبت را فشار دهید + دکمه در سمت راست بالای تیک فعلی. یک مورد جدید اضافه خواهد شد.

یک تیک جدید اضافه کنید

پس از اتمام افزودن آیتم های علامت گذاری، باید روی تب Ticker Mode کلیک کنید. سه حالت مختلف وجود دارد: اسکرول، چرخش و فهرست.

تب Mode Ticker

حالت اسکرول تنظیم پیش فرض است زیرا بیشترین استفاده را در شبکه های تلویزیونی دارد. اگر می‌خواهید هر بار یک تیک‌دار را نشان دهید، چرخش گزینه خوبی است.

تنظیمات در بقیه صفحه به شما امکان می دهد تا رفتار تیکر اخبار را تنظیم کنید. می‌توانید سرعت و جهت پیمایش را پیکربندی کنید، ابعاد پیش‌فرض علامت‌گذاری را لغو کنید، و فاصله بین هر تیک را انتخاب کنید.

تنظیمات حالت تیکر اخبار

این افزونه یک کد کوتاه و همچنین یک تابع PHP برای هر علامت خبری که ایجاد می کنید ایجاد می کند. شما هم می توانید کد کوتاه را اضافه کنید به یک پست، صفحه، ویجت نوار کناری، یا می‌توانید مستقیماً تابع PHP را در فایل‌های موضوعی خود وارد کنید.

اخبار تیکر کد کوتاه و تابع پی اچ پی

هنگامی که کد کوتاه یا تابع PHP را وارد کردید، می توانید از وب سایت خود بازدید کنید تا آن را در عمل ببینید.

پیش نمایش تیکر اخبار

امیدواریم این آموزش به شما کمک کرده باشد تا یاد بگیرید چگونه یک تیک تیک خبری اسکرول در وردپرس اضافه کنید. شاید شما هم بخواهید یاد بگیرید چگونه ترافیک وبلاگ خود را افزایش دهیم، یا بررسی کنید لیستی از بهترین خدمات ایمیل مارکتینگ برای مشاغل کوچک.

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفا در ما مشترک شوید کانال یوتیوب برای آموزش تصویری وردپرس. شما همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک.

پست وبلاگ اولین بار در ظاهر شد WPBeginner.



[ad_2]

تهیه و ترجمه توسط دیتکو لینک منبع خبر

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست مشاوره رایگان، از ساعت 8 الی 22 تماس بگیرید.

09338752044