دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

نحوه تنظیم حداقل تعداد کلمات برای پست های وردپرس

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

آیا می خواهید تعداد کلمات را برای پست های وبلاگ وردپرس خود تنظیم کنید؟

اگر نویسندگان متعددی در سایت خود دارید ، تنظیم حداقل تعداد کلمات می تواند به اطمینان از مطابقت نویسندگان با استانداردهای محتوا و پاسخ کامل به سوالات خوانندگان کمک کند.

در این مقاله ، نحوه تنظیم حداقل تعداد کلمات برای پست های وردپرس خود را به شما نشان خواهیم داد.

حداقل تعداد کلمات را برای پست های وردپرس تنظیم کنید

چرا باید حداقل تعداد کلمات را برای پست های وبلاگ خود تعیین کنید؟

این که آیا شما خودتان محتوا ایجاد می کنید یا یک برنامه را اجرا می کنید وب سایت چند نویسنده، برای اطمینان از کیفیت بالای مقالات ، باید استانداردهای محتوایی خاصی را تعیین کنید.

یکی از استانداردهایی که می توانید معرفی کنید ، حداقل تعداد کلمات برای هر کدام است وبلاگ وردپرس پست. با وردپرس ، می توانید نویسندگان را از انتشار پست های وبلاگ با محتوای نازک منع کرده و از کیفیت محتوای بالا اطمینان حاصل کنید.

چرا می خواهید پست های طولانی تری را اجرا کنید؟

برخی تحقیقات نشان می دهد که محتوای طولانی تر در نتایج جستجو نسبت به محتوای کوتاه رتبه بهتری دارد ، که می تواند به شما کمک کند ترافیک بیشتری داشته باشید به وبلاگ شما

با توجه به این موارد ، بیایید نگاه کنیم که چگونه می توانید حداقل تعداد کلمات را در وبلاگ وردپرس تنظیم کنید.

روش 1: حداقل تعداد کلمات را با استفاده از افزونه تنظیم کنید

یک راه ساده برای افزودن حداقل تعداد کلمات به وب سایت وردپرس خود استفاده از افزونه ای مانند است انتشار چک لیست هابه

چک لیست های PublishPress به شما امکان می دهد وظایفی را تنظیم کنید که نویسندگان باید قبل از انتشار محتوا انجام دهند. این شامل اضافه کردن حداقل و حداکثر تعداد کلمات در پست ها و صفحات است.

برای این آموزش ، می توانید از نسخه رایگان چک لیست های PublishPress ، زیرا دارای ویژگی های مورد نیاز ما است. همچنین یک نسخه ممتاز موجود است که ویژگی های بیشتری مانند چک لیست برای ارائه می دهد ووکامرس محصولات

ابتدا باید افزونه PublishPress Checklists را نصب و فعال کنید. می توانید آموزش گام به گام ما را دنبال کنید نحوه نصب افزونه وردپرس برای جزئیات بیشتر

پس از فعال سازی ، باید به آدرس بروید چک لیست ها از پنل مدیریت وردپرس شما در مرحله بعد ، می توانید حداقل و حداکثر کلمات را برای گزینه “تعداد کلمات در محتوا” تنظیم کنید.

تغییر تنظیمات چک لیست PublishPress

پس از آن ، می توانید انتخاب کنید که آیا می خواهید گزینه “تعداد کلمات در محتوا” را از منوی کشویی غیرفعال ، مورد نیاز یا توصیه شده انجام دهید.

اگر توصیه شده را انتخاب کنید ، نویسندگان می توانند مقاله ها را منتشر کنند حتی اگر حداقل تعداد کلمات را نداشته باشند. با این حال ، گزینه Required تکمیل کار شمارش کلمات را اجباری می کند ، بنابراین پیش بروید و گزینه Required را انتخاب کنید.

علاوه بر این ، PublishPress Checklists همچنین به شما امکان می دهد نقش های کاربر را اضافه کنید تا از برآوردن تعداد کلمات جلوگیری کنید. کافی است روی کادر زیر ستون «چه کسی می تواند کار را نادیده بگیرد» کلیک کرده و نقش کاربر را انتخاب کنید.

انتخاب نقش های کاربر برای حذف

هنگامی که تعداد کلماتی را که نویسندگان باید تکمیل کنند تعیین کرده اید ، کافی است به پایین بروید و روی دکمه “ذخیره تغییرات” کلیک کنید.

تغییرات خود را ذخیره کنید

حالا می توانید به پست ها »افزودن جدید برای ایجاد یک پست وبلاگ جدید و مشاهده حداقل تعداد کلمات مورد نیاز در عمل.

اگر پست حداقل تعداد کلمات را نداشته باشد ، نماد هشدار روی دکمه “انتشار” در آن ظاهر می شود ویرایشگر وردپرسبه افزونه همچنین نشان می دهد که وظیفه شمارش کلمات در کادر تنظیمات “چک لیست” در سمت راست شما انجام نشده است.

هشدار حداقل تعداد کلمات در ویرایشگر

هنگامی که محتوای شما با حداقل تعداد کلمات مطابقت دارد ، کار چک لیست یک علامت سبز سبز نشان می دهد و نویسندگان می توانند پست وبلاگ را منتشر کنند.

علامت سبز هنگام انجام وظیفه چک لیست

روش 2: حداقل تعداد کلمات را به صورت دستی تنظیم کنید

یک راه دیگر برای افزودن حداقل تعداد کلمات در وب سایت وردپرس خود ، افزودن قطعه کد به فایلهای functions.php در قالب وردپرس

با این حال ، توصیه نمی کنیم فایل های موضوعی سایت خود را ویرایش کنید. این به این دلیل است که حتی یک اشتباه کوچک می تواند وب سایت خود را خراب کنید و حتی از دسترسی شما به داشبورد وردپرس جلوگیری می کند.

راه ساده تری برای افزودن کد به سایت خود استفاده از قطعات کد افزونه به شما اجازه می دهد اضافه کردن کد سفارشی بدون نگرانی در مورد خراب شدن سایت شما. به علاوه ، پیگیری قطعاتی را که به سایت خود اضافه می کنید آسان تر می کند.

ابتدا باید افزونه Code Snippets را نصب و فعال کنید. اگر به کمک نیاز دارید ، راهنمای ما را بررسی کنید نحوه نصب افزونه وردپرسبه

پس از فعال شدن افزونه ، کافی است به سراغ آن بروید قطعات »افزودن جدید از داشبورد وردپرس شما می توانید با افزودن عنوان کد سفارشی خود شروع کنید.

قطعه کد جدید اضافه کنید

اکنون باید کد زیر را کپی کنید:

function minWord($content)
{
	global $post;
	$content = $post->post_content;
	if (str_word_count($content) < 100 ) //set this to the minimum number of words
	wp_die( __('Error: your post is below the minimum word count. It needs to be longer than 100 words.') );
}
add_action('publish_post', 'minWord');

توجه داشته باشید: شما می توانید حداقل تعداد کلمات را از 100 به هر چیزی که دوست دارید تغییر دهید و همچنین خطا را سفارشی کنید تا مفید واقع شود. مطمئن شوید که شماره را در هر دو قسمت در قطعه کد تغییر دهید.

در مرحله بعد ، به سادگی کد کپی شده را در قطعه جدید خود در قسمت “Code” قرار دهید و سپس روی دکمه های “ذخیره تغییرات” و “فعال سازی” کلیک کنید.

کد سفارشی خود را ذخیره و فعال کنید

اکنون ، اگر سعی کنید یک پست وبلاگ زیر محدودیت تعداد کلمات (100 کلمه در مثال ما) منتشر کنید ، خطای انتشار را مشاهده خواهید کرد.

خطای انتشار برای عدم مطابقت با تعداد کلمات

امیدواریم این مقاله به شما در یادگیری نحوه تنظیم حداقل تعداد کلمات برای وبلاگ وردپرس کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید نگاه کنید نحوه ایجاد یک خبرنامه ایمیل به روش صحیح، یا به انتخاب متخصص ما مراجعه کنید بهترین نرم افزار حقوق و دستمزد منابع انسانی برای مشاغل کوچکبه

اگر از این مقاله خوشتان آمد ، لطفاً مشترک ما شوید کانال یوتیوب برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوکبه



[ad_2]

تهیه و ترجمه توسط دیتکو لینک منبع خبر

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست مشاوره رایگان، از ساعت 8 الی 22 تماس بگیرید.

09338752044