دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

نحوه رفع خطای «به‌روزرسانی در حال انجام» در وردپرس

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

آیا می‌خواهید خطای «به‌روزرسانی دیگری در حال انجام است» را برطرف کنید؟

این خطا شما را از به روز رسانی وردپرس باز می دارد. به طور معمول، باید به طور خودکار از بین برود. اما اگر اینطور نیست، باید به صورت دستی آن را تعمیر کنید.

در این مقاله نحوه رفع خطای «به‌روزرسانی دیگری در حال حاضر در حال انجام است» در وردپرس را به صورت گام به گام به شما نشان خواهیم داد.

نحوه رفع خطای «به‌روزرسانی دیگری در حال حاضر در حال انجام است».

چرا خطای “به روز رسانی دیگری در حال حاضر در حال انجام است” رخ می دهد؟

این پیام معمولاً زمانی ظاهر می شود که یک هسته باشد به روز رسانی وردپرس در پس‌زمینه اجرا می‌شود و کاربر سعی می‌کند فرآیند به‌روزرسانی دیگری را شروع کند.

در طول فرآیند به روز رسانی اصلی، وردپرس به طور خودکار یک قفل به روز رسانی را روی شما تنظیم می کند پایگاه داده وردپرس. این قفل پایگاه داده از اجرای همزمان به‌روزرسانی‌ها در وب‌سایت خود جلوگیری می‌کند که می‌تواند باعث شود خطاهای وردپرس یا داده های مهم را از بین ببرید.

یک خطای به‌روزرسانی دیگر

این پیام تنظیم شده است تا به طور خودکار در عرض 15 دقیقه یا پس از پایان فرآیند به‌روزرسانی ناپدید شود. با این حال، اگر روی این پیام گیر کرده اید، باید آن را به صورت دستی حذف کنید.

با این اوصاف، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می‌توانید خطای «به‌روزرسانی دیگری در حال انجام است» را در وردپرس برطرف کنید.

رفع خطای «به روز رسانی دیگری در حال انجام» در وردپرس

هنگامی که با خطای به روز رسانی دیگری مواجه می شوید، باید فایل ‘core_updater.lock’ را از پایگاه داده وردپرس خود حذف کنید. ساده ترین راه برای انجام این کار این است با استفاده از phpMyAdmin.

توجه داشته باشید: قبل از ایجاد تغییرات در پایگاه داده خود یا قالب وردپرس ایجاد یک نسخه پشتیبان کامل از وب سایت ایده خوبی است. برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای ما را در چگونه از سایت وردپرس خود بک آپ بگیرید.

ابتدا باید وارد داشبورد cPanel خود شوید هاست وردپرس حساب. ما استفاده می کنیم Bluehost، بنابراین اگر از شرکت میزبان دیگری استفاده می کنید ممکن است صفحه نمایش شما کمی متفاوت به نظر برسد.

از شما Bluehost داشبورد، باید روی تب Advanced در سمت چپ کلیک کنید. سپس به بخش «پایگاه‌های داده» بروید و روی نماد «phpMyAdmin» کلیک کنید. اگر گزینه phpMyAdmin را در داشبورد هاست خود نمی بینید، باید با پشتیبانی شرکت میزبان خود تماس بگیرید تا راهنمایی شود.

phpMyAdmin را از سی پنل باز کنید

این برنامه phpMyAdmin را راه اندازی می کند، جایی که باید پایگاه داده وردپرس خود را انتخاب کنید. هنگامی که روی پایگاه داده خود کلیک کنید، تمام جداول داخل پایگاه داده نمایش داده می شود.

سپس، باید روی دکمه «مرور» در کنار جداول گزینه‌های وردپرس (wp_options) کلیک کنید.

پایگاه داده و گزینه های wp را انتخاب کنید

با این کار تمام سطرهای داخل جدول گزینه ها ظاهر می شود.

شما باید ردیفی را با نام گزینه ‘core_updater.lock’ پیدا کنید و روی دکمه حذف در کنار آن کلیک کنید.

روی wp-options در phpMyAdmin کلیک کنید

اکنون، phpMyAdmin به طور خودکار ردیف را از پایگاه داده شما حذف می کند.

وقتی به خودت برمی گردی وب سایت وردپرس، خطای آپدیت دیگر از بین خواهد رفت و می توانید به به روز رسانی سایت خود ادامه دهید.

اگر همچنان خطاهای دیگری را مشاهده می کنید، می توانید راهنمای مبتدیان ما را در این زمینه مشاهده کنید عیب یابی خطاهای وردپرس برای دریافت کمک بیشتر

امیدواریم این مقاله به شما در یادگیری نحوه رفع خطای «به‌روزرسانی دیگری در حال حاضر در حال انجام است» در وردپرس کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در این زمینه ببینید نحوه انتخاب بهترین نرم افزار طراحی سایت و انتخاب های متخصص ما از بهترین نرم افزار چت زنده برای مشاغل کوچک

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفا در ما مشترک شوید کانال یوتیوب برای آموزش تصویری وردپرس. شما همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک.



[ad_2]

تهیه و ترجمه توسط دیتکو لینک منبع خبر

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست مشاوره رایگان، از ساعت 8 الی 22 تماس بگیرید.

09338752044