دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

نحوه غیرفعال کردن تغییر زبان در صفحه ورود به وردپرس

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

آیا می خواهید تغییر زبان را در صفحه ورود به سیستم وردپرس غیرفعال کنید؟

غیرفعال کردن تغییر زبان، زبان پیش‌فرض شما را تنها گزینه در صفحه ورود به سیستم می‌کند، اما کاربران همچنان می‌توانند زبان را در تنظیمات نمایه خود تغییر دهند.

در این مقاله، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه تغییر دهنده زبان را در صفحه ورود به سیستم وردپرس غیرفعال کنید.

نحوه غیرفعال کردن تغییر زبان در صفحه ورود به وردپرس

چرا تغییر زبان را در صفحه ورود وردپرس غیرفعال کنید؟

انتشار از وردپرس 5.9 یک گزینه ورود کشویی جدید را معرفی کرد که به کاربران امکان می دهد هنگام ورود به وب سایت زبان جدیدی را انتخاب کنند.

اگر بیش از یک زبان فعال در سایت وجود داشته باشد، این گزینه ظاهر می شود.

نمونه تغییر زبان صفحه ورود به سیستم

این برای وب سایت های چند زبانه و تیم هایی با کاربران مختلف که ممکن است بخواهند به داشبورد وردپرس به زبان دیگری دسترسی داشته باشند، به خوبی کار می کند.

اما اگر می‌خواهید صفحه ورود خود را ساده نگه دارید و کاربران شما نیازی به تعویض مکرر زبان‌ها ندارند، حذف آن می‌تواند به شلوغ کردن صفحه کمک کند. صفحه ورود. همچنین می تواند به شما کمک کند تا کنترل خود را حفظ کنید طراحی صفحه ورود به سیستم سفارشی.

توجه داشته باشید: انتخابگر زبان این کار را نمی کند وب سایت وردپرس خود را چند زبانه کنید، به سادگی صفحات ورود و تنظیم مجدد رمز عبور وردپرس و داشبورد وردپرس را ترجمه می کند.

با این اوصاف، اجازه دهید به شما نشان دهیم که چگونه تغییر زبان را در سایت وردپرس خود غیرفعال کنید. به سادگی از پیوندهای سریع زیر استفاده کنید تا مستقیماً به روشی که می خواهید استفاده کنید بروید.

روش 1. غیرفعال کردن زبان Switcher در صفحه ورود به سیستم وردپرس با افزونه وردپرس

مبتدی ترین راه برای حذف تغییر دهنده زبان وردپرس در صفحه ورود به سیستم وردپرس، استفاده از آن است غیرفعال کردن تغییر زبان ورود به سیستم افزونه

اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه را نصب و فعال کنید. برای جزئیات بیشتر، راهنمای گام به گام ما را ببینید نحوه نصب افزونه وردپرس.

پس از فعال سازی، گزینه تغییر زبان به طور خودکار حذف می شود. هیچ تنظیمات اضافی برای پیکربندی وجود ندارد.

اکنون، وقتی به صفحه ورود به سیستم خود می روید، صفحه ورود استاندارد بدون گزینه تغییر زبان را مشاهده خواهید کرد.

نمونه صفحه ورود به سیستم استاندارد وردپرس

روش 2. تغییر زبان ورود به وردپرس را بدون افزونه غیرفعال کنید

راه دیگری که می توانید تغییر زبان را غیرفعال کنید، اضافه کردن کد به وردپرس است. اگر قبلا این کار را انجام نداده اید، به راهنمای ما در این زمینه مراجعه کنید نحوه کپی و پیست کردن کد در وردپرس.

سپس، می توانید قطعه کد زیر را به خود اضافه کنید functions.php فایل، در یک پلاگین سایت خاص، یا با استفاده از a افزونه قطعه کد.

add_filter( 'login_display_language_dropdown', '__return_false' );

این قطعه به طور خودکار تغییر زبان را در شما غیرفعال می کند وب سایت وردپرس. اکنون، وقتی از صفحه ورود بازدید می کنید، گزینه تغییر زبان از بین خواهد رفت.

اگر در آینده نیاز به فعال کردن تغییر زبان دارید، به سادگی خط کدی را که اضافه کرده اید حذف کنید.

امیدواریم این مقاله به شما در یادگیری نحوه غیرفعال کردن تغییر زبان در صفحه ورود به سیستم وردپرس کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در این زمینه ببینید چگونه یک گواهی SSL رایگان برای وب سایت وردپرس خود دریافت کنید، و انتخاب های متخصص ما از بهترین نرم افزار حقوق و دستمزد منابع انسانی برای مشاغل کوچک

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفا در ما مشترک شوید کانال یوتیوب برای آموزش تصویری وردپرس. شما همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک.

پست وبلاگ اولین بار در ظاهر شد WPBeginner.



[ad_2]

تهیه و ترجمه توسط دیتکو لینک منبع خبر

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست مشاوره رایگان، از ساعت 8 الی 22 تماس بگیرید.

09338752044