دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

هارمونی از هکاتون یک میلیون دلاری با هدف ادغام امور مالی سنتی و DeFi خبر داد

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

زنجیره بلوک هارمونی از ماه آینده با بیش از 1 میلیون دلار بودجه بذر و جوایز برای شرکت کنندگان ، ثبت نام برای یک هکاتون را آغاز کرده است.

در یک اعلامیه روز پنجشنبه در توییتر ، هارمونی گفت این هاکاتن بر روی جذب افراد بیشتر از امور مالی سنتی برای چالش های پل زدن در زمینه های خود و امور مالی غیرمتمرکز متمرکز خواهد بود. این پروتکل گفته است که چهار چالش در هر دسته کیف پول های اجتماعی و امنیت بدون کلید ، پل های زنجیره ای و بی اعتماد و مرزی با ادغام فین تک وجود دارد.

“در بلاکچین ، مالی جایی است که ما شاهد مناسب بودن بازار محصول هستیم” گفت هماهنگی وی افزود: “اما بیشتر DeFi توسط افرادی ایجاد شده است كه از منابع مالی سنتی نیامده اند. ما می خواهیم TradFi بیشتری برای کمک به DeFi وارد کنیم. ما می دانیم که آنها چیزهای زیادی برای آموزش به ما دارند و می توانیم به آنها کمک کنیم تا قدرت DeFi را درک کرده و از آن استفاده کنند و همچنین موارد زیادی را به آنها بیاموزیم. “

SushiSwap توسعه دهنده اصلی Omakase در کنار لیلی لیو ، بنیانگذار Earn.com ، رهبر عمران عمران خان و دیگران به عنوان یکی از سخنرانان یا داوران برجسته این رویداد ذکر شده است. حامیان مالی عبارتند از CoinGecko ، Messari ، Unstoppable Domains ، DappRadar ، SushiSwap ، DoraHacks ، پلتفرم خبری The Defiant و Hummingbot.

مربوط: Hackathon توسعه دهندگان را برای ایجاد برنامه های بلاکچین کشنده با استفاده از JavaScript به چالش می کشد

یک پروتکل خرد کردن با یک پل اتریوم غیر قابل اعتماد که زنجیره خود را به بخشهایی پردازش می کند و داده ها را به طور موازی ذخیره می کند ، شبکه اصلی هارمونی برای اولین بار در سال 2019 فعال شد. این پروژه از چندین همکاری و ادغام ، از جمله با سکوی ثابت Bitcoin Terra برای اینکه رمز آن به هارمونی مهاجرت کند و در برنامه های کاربردی در اکوسیستم استفاده شود.

هارمونی گفت ماه گذشته اینطور خواهد بود حمایت از هکاتون با هدف دستیابی به 10 میلیارد نفر است. تیم ها برای این رویداد به 5 نفر محدود می شوند ، ثبت نام در 15 آگوست بسته می شود. این رویداد تقریباً در طی شش هفته از مهلت ارسال تا 30 سپتامبر برگزار می شود.