دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

هنرمند Damien Hirst می گوید NFT ها مانند “اختراع کاغذ” هستند

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

Damien Hirst ، یک هنرمند معاصر که در سراسر جهان شناخته شده است ، در حالی که آماده بود 10 هزار NFT را به نقاشی های فیزیکی خود متصل کند ، در مورد شباهت ها و تفاوت های بین آثار هنری و ارز فیات صحبت کرد.

هریست که در ماه مه در استودیوی خود در لندن با اندرو تورمان از كونتلگراف صحبت كرد ، با باز كردن یكی از جعبه های حاوی صدها برگ از ورق های خود ، به س magicال های جادویی 8 توپ پاسخ داد. واحد پول مجموعه آثار هنری و خواندن یک جمله در پشت مقاله. اگرچه پاسخ های فوری همیشه در این زمینه نبودند – آیا Satoshi واقعاً یک کلیشه است؟ – این هنرمند از پوچی خندید و همچنان به بیان افکار خود درباره پول و هنر پرداخت.

به طور خاص ، هیرست گفت که مردم معتقدند پول ارزش دارد زیرا “کمی با هنر پیش می رود” ، استدلالی شبیه به آنچه بسیاری از منتقدان درباره پمپ های شبکه های اجتماعی و تخلیه توکن ها بحث کرده اند: برخی از قیمت ها فقط به دلیل ارزش تورم ناشی از ارقام با مشخصات بالا ، یعنی دادن کمی پیزاز به یک پروژه. این هنرمند گفت اگر روزی کسی بتواند از او استفاده کند “آن را دوست دارم” واحد پول آثار هنری به عنوان ارز واقعی با توجه به ارزش آن به عنوان یک رمز غیر قابل پذیرش ، اما معتقد است که بیشتر مردم انتخاب نقاشی فیزیکی را انتخاب می کنند. با این دیدگاه ، او هنوز هم این فن آوری را انقلابی در دنیای هنر می داند.

“همین الان دیدم [NFTs] به عنوان یک چیز واقعا شگفت انگیز ، “گفت هرست. “من آن را مانند اختراع کاغذ دیدم.”

او افزود:

“ما در حال حاضر در جهانی زندگی می کنیم که می توانید آثار هنری ، چاپی و چاپی داشته باشید ، و سپس به نظر می رسد که می توانید آثار هنری ، چاپی ، چاپی و NFT داشته باشید. […] با NFT فکر می کنم این دنیا را تغییر می دهد و دنیا را تغییر خواهد داد. “

هیرست نقاشی های فیزیکی را ایجاد کرد پشت واحد پول در سال 2016 ، مدتها قبل از اینکه بسیاری از افراد در فضای رمزنگاری یا دنیای هنر از نشانه های غیر قابل شنیدن یا NFT آگاه باشند. او قصد دارد به علاقه مندان به هنر اجازه دهد هر “مناقصه” – یک عکس با وضوح بالا از یکی از 10 هزار نقاشی منحصر به فرد را که دارای یک الگوی نقطه رنگی است – با قیمت 2000 دلار خریداری کنند ، به آنها این امکان را می دهد که NFT را نگهداری کنند یا آن را برای نسخه فیزیکی معامله کنند. .

مربوط: هنرمند انگلیسی Damien Hirst با استفاده از NFT مرزهای بین هنر و پول را محو می کند

این هنرمند انگلیسی از بیان دیدگاه های خود در این باره دریغ نکرد سازندگان کنترل کار خود را حفظ می کنند، گفت که او از برنامه هایی مانند iTunes که به ظاهر مالکیت موسیقی را بر عهده دارد ، آزرده شده است. با این حال ، او گفت NFT ها به هنرمندان اجازه می دهند صاحب آثار خود باشند:

هیرست گفت: “شما می توانید یک چیز دیجیتال داشته باشید و آن هم مال شما باشد.”

این ارز روز چهارشنبه برای کاربران افتتاح شد و به مردم امکان می دهد برای فرصتی برای خرید یکی از 10 هزار NFT درخواست دهند. برنامه ها در 21 ژوئیه بسته می شوند.