دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

وضعیت بازار؛ بیت کوین ۴۸ هزار دلاری، وضعیت ثابت اتریوم و رشد دوج کوین

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

قیمت بیت کوین پیش از آغاز جهش اخیر خود، در ۴۵,۰۰۰ حمایت شده بود. در طول این جهش شاهد افزایش قیمت تا ۴۶,۵۰۰ و ۴۷,۰۰۰ دلار بودیم. در مقطعی کوتاه هم بیت کوین تا ۴۸,۰۰۰ اوج گرفت ولی در حال حاضر هر واحد بیت کوین در محدوده ۴۷,۵۰۰ دلار معامله می‌شود.

به گزارش کریپتونیوز، پس از نوسانات قیمت بیت کوین، وضعیت بسیاری از آلت کوین‌های شاخص بازار هم صعودی بود. اتریوم توانست تا ۳,۳۰۰ دلار صعود کند ولی پس از آن با اصلاحی جزئی همراه شد. ریپل هم تا ۱.۳ دلار پیش رفت. در این میان دوج کوین عملکردی بهتر از دیگران داشت و توانست به بالای ۰.۳ دلار و ناحیه مقاومتی ۰.۳۲ دلار برسد.

ارزش بازار ارزهای دیجیتال
ارزش بازار ارزهای دیجیتال

قیمت بیت کوین

پس از اصلاح کوتاه‌مدت قیمت بیت کوین، شاهد حمایت‌شدن این ارز دیجیتال در ۴۵,۶۵۰ دلار بودیم. پس از این اتفاق، قیمت بیت کوین تا مقاومت ۴۶,۵۰۰ دلار صعود کرد و موفق شد به بالای ۴۷,۰۰۰ دلار برسد. پس از انتشار اخبار مربوط به موقعیت شغلی فروشگاه‌های زنجیره‌ای والمارت در ارتباط با ارزهای دیجیتال، بیت کوین برای مدتی به بالای ۴۸,۰۰۰ دلار صعود کرد. در حال حاضر، ۴۷,۲۰۰ دلار اولین حمایت پیش روی بیت کوین است. ۴۷,۰۰۰ دلار هم حمایت کلیدی این ارز دیجیتال است. در صورت سقوط به زیر این نواحی حمایتی، ۴۶۲۰۰ دلار مقصد احتمالی بیت کوین است.

در سوی دیگر، ۴۸,۰۰۰ دلار مقاومت این ارز دیجیتال است. بسته‌شدن قیمت بالای ۴۸,۰۰۰ می‌تواند راه را برای رسیدن به ۵۰,۰۰۰ دلار باز کند.

قیمت اتریوم

قیمت اتریوم فاصله زیادی تا ۳,۱۰۰ و ۳,۱۲۰ دلار دارد. در طول جهش اخیر قیمت اتریوم، این ارز دیجیتال تا ۳,۲۵۰ و ۳,۳۰۰ دلار صعود کرد و پس از آن با اصلاح مواجه شد. ۳,۲۰۰ اولین حمایت پیش روی اتریوم است و شواهد نشان می‌دهد خریداران در محدوده ۳,۲۵۰ فعالیت‌های زیادی دارند.

اگر قیمت بالای ۳,۳۰۰ بسته شود، می‌توان به رسیدن به ۳,۳۵۰ دلار امیدوار بود. پس از این سطح، ۳,۵۰۰ دلار هدف بعدی اتریوم خواهد بود.

قیمت آلت کوین‌ها

قیمت کاردانو بالای مقاومت ۲ دلاری تثبیت شده است. این ارز دیجیتال موفق شد به بالای ۲.۱ دلار هم برسد و در حال حاضر در محدوده ۲.۱۵ دلار معامله می‌شود. فروشندگان به‌دنبال دفاع از ناحیه مقاومتی ۲.۲ دلاری هستند. در صورت سقوط قیمت، ۲.۰۵ و ۲ دلار مقاصد احتمالی کاردانو خواهند بود.

قیمت ریپل در ۲۴ ساعت گذشته چیزی در حدود ۱ درصد از ارزش خود را از دست داده است و در محدوده ۱.۳ دلار معامله می‌شود. در صورت سقوط بیشتر، ۱.۱۵ و ۱.۱ دلار می‌توانند به‌عنوان اهداف قیمتی این ارز دیجیتال عمل کنند.

قیمت دوج کوین در ۲۴ ساعت اخیر عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است و با ۱۰ درصد رشد، به محدوده ۰.۳۳ دلار رسیده است. اگر خریداران به تلاش‌های خود ادامه دهند ممکن است شاهد رسیدن دوج کوین به ۰.۳۵ دلار باشیم.

وضعیت بازار در ارزواچ
وضعیت بازار در ارزواچ

قیمت لایت کوین هم بالای ۱۸۰ دلار قرار دارد و تحلیل‌گران انتظار رسیدن قیمت آن به ۲۰۰ دلار را دارند. پیش از رسیدن قیمت لایت کوین به ۲۰۰ دلار، این ارز دیجیتال باید از سد مقاومت ۱۸۸ دلاری عبور کند. ۱۷۵ دلار هم اولین حمایت پیش روی لایت کوین است. پس از این حمایت، ۱۷۰ دلار حمایت بعدی است.

سولانا، لونا، کیوتوم، دش، نئو و ایاس هم در ۲۴ ساعت گذشته موفق به ثبت جهش‌هایی بیش از ۵ درصد شدند. در این بین، سولانا با ۲۵ درصد افزایش قیمت، نسبت به دیگران بهتر عمل کرده است.

[ad_2]

لینک منبع

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست مشاوره رایگان، از ساعت 8 الی 22 تماس بگیرید.

09338752044