دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

وفاداری برای استخدام دستهای رمزنگاری بیشتر در میان علاقه م institutionalثر نهادی

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

گفته می شود که Fidelity Digital ، بازوی رمزنگاری غول جهانی مدیریت دارایی Fidelity Investments Inc. ، افراد بیشتری را برای گسترش تجارت ارزهای رمزنگاری شده خود استخدام خواهد کرد.

به گزارش روز دوشنبه بلومبرگ ، این شرکت قصد دارد افزایش دادن تعداد کارکنان آن حدود 70٪ برای رسیدگی به حمایت های رو به رشد سرمایه گذاران رمزنگاری پول بزرگ است.

گزارش شده است که نیروی کار افزایش یافته ، که حداقل 100 نفر است ، در مکانهایی در سالت لیک سیتی ، بوستون و دوبلین مستقر خواهد شد.

به عنوان بخشی از افزایش تعداد کارکنان ، رئیس فیدلی دیجیتال ، تام جسوپ گفت که این شرکت به دنبال ارائه ارزهای رمزنگاری شده دیگر به غیر از بیت کوین است (BTC) ، به بلومبرگ گفت: “ما علاقه بیشتری به اتر دیده ایم ، بنابراین می خواهیم از این تقاضا جلوتر باشیم.”

در واقع ، علاقه نهادی به اتر (ETH) از ابتدای سال با ورود سرمایه گذاری در حال رشد است محصولات مبتنی بر ETH حتی از بیت کوین نیز پیشی می گیرند در بعضی موارد

گزارش شده است که جدا از متنوع کردن در سرمایه گذاری رمزنگاری و کاتالوگ حضانت ، همچنین به شرکت کمک می کند تا زمان فعالیت خود را در تلاش برای ارائه خدمات تمام وقت “در بیشتر هفته” افزایش دهد.

برخلاف عرصه تجارت میراث ، بازار رمزنگاری 24 ساعته و در هفت روز هفته فعالیت می کند. از نظر جسوپ ، فیدلی دیجیتال برای آینه دادن به این الگوی عملیاتی نیاز به افزایش عملیات دارد.

مربوط: بنیانگذار بهمن Emin Gün Sirer در مورد چشم انداز بازار رمزنگاری “کاملاً صعودی” است

جسوپ همچنین دیدگاه منحصر به فردی برای مشاهده سیر تحول رمزگذاری نهادی فراتر از صندوق های سرمایه گذاری و دفاتر خانوادگی ارائه داد. به گفته رئیس فیدلی دیجیتال ، مشاوران و شرکت های بازنشستگی اکنون به دنبال نوعی مواجهه با دارایی های رمزنگاری هستند.

همانطور که قبلا توسط Cointelegraph گزارش شده بود ، بنیانگذار بلاکچین بهمن و استاد دانشگاه کرنل ، امین گون سیرر نشان داد که صندوق های بازنشستگی به دنبال تبدیل شدن به صندوق بعدی هستند بازیکنان پول کلان در فضای رمزنگاری.

حتی رکود موجود در بازار رمزنگاری نیز کم کاری در کاهش اشتیاق سرمایه گذاران نهادی نکرده است. در اوایل ماه جولای ، صندوق تامینی 55 میلیارد دلاری مارشال وایس برنامه های خود را برای این برنامه اعلام کرد سرمایه گذاری در اواخر مرحله در شرکت های بلاکچین با تمرکز ویژه بر روی سیستم های پرداخت دیجیتال و Stablecoins.