دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

چگونه به صورت خودکار از وردپرس به فیس بوک ارسال کنیم

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

آیا می خواهید پست های وبلاگ شما به طور خودکار از سایت وردپرس شما در فیس بوک ارسال شوند؟

فیس بوک با بیش از 2 میلیارد کاربر فعال یکی از بزرگترین سایت های رسانه های اجتماعی در جهان است. به اشتراک گذاری پست های وبلاگ در آنجا به افزایش بازدید صفحات و افزایش ترافیک به سایت شما کمک می کند.

در این مقاله ، به شما نشان می دهیم که چگونه هر زمان که یک پست وبلاگ وردپرس جدید منتشر می کنید ، به صورت خودکار در فیس بوک پست کنید.

نحوه ارسال خودکار وردپرس در فیس بوک

چرا به طور خودکار پست های وردپرس را در فیس بوک به اشتراک می گذارید؟

ساده ترین راه برای ایجاد دنبال کننده و برقراری ارتباط با کاربران این است که ساختن لیست ایمیلبه با این حال ، شما نمی توانید پایگاه گسترده کاربران وب سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک را نادیده بگیرید.

به عنوان بزرگترین وب سایت رسانه های اجتماعی ، فیس بوک بیش از 2 میلیارد کاربر فعال دارد. این مخاطبان جهانی می توانند منبع بزرگی از ترافیک برای شما باشند وب سایت وردپرسبه

برای ایجاد طرفداران قوی باید با کاربران فیس بوک ارتباط برقرار کنید. این به معنی پاسخ دادن به نظرات ، به اشتراک گذاری محتوا و ارسال به روزرسانی های منظم در فیس بوک است.

این می تواند طاقت فرسا باشد ، بنابراین ما یک مورد را با هم جمع آوری کرده ایم برگه تقلب کامل در رسانه های اجتماعی برای وردپرس برای کمک به شما در شروع کار

با توجه به این موارد ، بیایید نگاهی به نحوه ارسال آسان پست در فیس بوک هنگام انتشار یک پست جدید در وردپرس بیندازیم.

با استفاده از Uncanny Automator به صورت خودکار از وردپرس به Facebook ارسال کنید

Uncanny Automator بهترین است افزونه خودکارسازی وردپرس که به ایجاد گردش کار خودکار بدون نوشتن کد کمک می کند.

این برنامه با بیش از 50 افزونه و هزاران برنامه از جمله Facebook ، Google Drive ، Slack ، Asana ، Twitter ، Instagram و موارد دیگر متصل می شود.

Uncanny Automator

یک نسخه رایگان در دسترس است و 1000 اعتبار رایگان برای استفاده در فیس بوک به شما می دهد. پس از استفاده از این اعتبارات ، برای ادامه ارسال خودکار در فیس بوک به یک حساب حرفه ای یا بالاتر نیاز دارید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال کردن برنامه است Uncanny Automator افزونه برای اطلاعات بیشتر ، راهنمای گام به گام ما را در مورد ببینید نحوه نصب افزونه وردپرسبه

پس از فعال سازی ، از شما خواسته می شود که برنامه را نصب کنید نسخه رایگان از Uncanny Automator. این نسخه سبک افزونه از نظر امکانات محدود است اما به عنوان پایه نسخه Pro استفاده می شود.

در مرحله بعد ، باید به مسیر بروید Automator »فعالسازی مجوز صفحه برای وارد کردن کلید مجوز خود می توانید این اطلاعات را در حساب کاربری خود در وب سایت Uncanny Automator پیدا کنید.

کلید مجوز Uncanny Automator

اتصال صفحه فیس بوک به Uncanny Automator

قبل از شروع به ایجاد اتوماسیون فیس بوک ، باید صفحه فیس بوک خود را به Uncanny Automator وصل کنید.

برای انجام این کار ، به خودکار »تنظیمات و بر روی تب Facebook کلیک کنید. هنگامی که آنجا هستید ، باید روی دکمه Connect Facebook Pages کلیک کنید.

روی دکمه Connect Facebook Pages کلیک کنید

پس از کلیک روی این دکمه ، پنجره ای ظاهر می شود که می توانید وارد حساب فیس بوک خود شوید.

پس از ورود به سیستم از شما س askedال می شود که آیا می خواهید ادامه دهید و اجازه دهید Uncanny Automator نام و تصویر نمایه شما را دریافت کند. باید روی دکمه “ادامه به عنوان” کلیک کنید.

روی دکمه Continue کلیک کنید

در مرحله بعد ، از شما س askedال می شود که آیا می خواهید از حساب تجاری اینستاگرام با Uncanny Automator استفاده کنید یا خیر. اگر قصد دارید این کار را انجام دهید ایجاد گردش کار خودکار با اینستاگرام، هم.

برای این آموزش ، ما فقط روی دکمه بعدی کلیک می کنیم.

می توانید Uncanny Automator را به یک حساب تجاری Instragram وصل کنید

سپس لیستی از صفحات فیس بوک خود به شما نشان داده می شود. شما باید موردی را که می خواهید در آن پست کنید انتخاب کرده و سپس روی دکمه بعدی کلیک کنید.

صفحه ای را که می خواهید در آن پست کنید انتخاب کنید

پس از انجام این کار ، از شما خواسته می شود به Uncanny Automator اجازه دهید تا برخی کارها را با حساب اینستاگرام و صفحه فیس بوک خود انجام دهد.

شما باید به گزینه های مربوط به صفحه فیس بوک بله پاسخ دهید و سپس باید روی دکمه Done کلیک کنید.

به Uncanny Automator Permission اجازه دهید

اگر قصد ایجاد اتوماسیون اینستاگرام با استفاده از Uncanny Automator را دارید ، باید به گزینه های Instagram نیز بله پاسخ دهید.

Uncanny Automator اکنون به فیس بوک پیوند خورده است و برای پایان راه اندازی باید روی دکمه OK کلیک کنید.

Uncanny Automator اکنون به فیس بوک پیوند داده شده است

ارسال خودکار به Facebook از Uncanny Automator

اکنون ما آماده ایجاد یک گردش کار خودکار برای ارسال به فیس بوک هستیم. Uncanny Automator اینها را “دستور العمل” می نامد. به سادگی به خودکار »افزودن جدید صفحه برای ایجاد اولین دستور العمل خود.

از شما خواسته می شود انتخاب کنید که آیا می خواهید دستورالعمل ورود به سیستم را ایجاد کنید یا “همه”. دستور آشپزی. شما باید “کاربران وارد شده” را انتخاب کرده و سپس روی دکمه تأیید کلیک کنید.

اکنون می توانید اولین دستور Uncanny Automator خود را بسازید.

ابتدا باید یک عنوان اضافه کنید. ما دستور را “ارسال خودکار به فیس بوک” می نامیم و این را در قسمت عنوان تایپ می کنیم.

عنوان اضافه کنید

در مرحله بعد ، شما باید شرایطی را که باعث ایجاد عمل می شود ، تعریف کنید. ما می خواهیم هر زمان که یک پست وردپرس منتشر شد به فیس بوک ارسال کنیم. بنابراین باید روی نماد وردپرس در بخش “انتخاب یکپارچگی” کلیک کنید.

اکنون لیستی از راه اندازهای وردپرس را مشاهده خواهید کرد. شما باید عبارت “انتشار” را جستجو کرده و ماشه ای را انتخاب کنید که “یک کاربر یک نوع پست با اصطلاح طبقه بندی را در طبقه بندی‘.

لیستی از محرک های وردپرس را مشاهده خواهید کرد

برای این آموزش ، ما می خواهیم زمانی که یک پست وبلاگ را منتشر می کنیم ، به فیس بوک ارسال کنیم ، نه یک صفحه. بنابراین نوع پست را به Post تغییر می دهیم و سایر تنظیمات را بدون تغییر می گذاریم. فراموش نکنید که با کلیک روی دکمه ذخیره ، تنظیمات خود را ذخیره کنید.

تغییر نوع پست به

اگر فقط می خواهید انواع خاصی از محتوا در فیس بوک ارسال شود ، می توانید با انتخاب گزینه های مناسب از منوی کشویی واژه تاکسونومی و طبقه بندی ، یک دسته یا برچسب را انتخاب کنید.

در مرحله بعد ، باید اقدامی را انتخاب کنید که در هر بار انتشار یک پست اتفاق می افتد. با کلیک روی دکمه “افزودن اقدام” شروع کنید.

روی دکمه افزودن اقدام کلیک کنید

اکنون باید لیستی از خدمات یکپارچه که Uncanny Automator پشتیبانی می کند را مشاهده کنید. کافی است روی دکمه Facebook کلیک کنید.

روی دکمه Facebook کلیک کنید

اکنون لیستی از اقدامات Facebook را مشاهده خواهید کرد. شما باید گزینه ای را انتخاب کنید که می گوید “انتشار پست در صفحه فیس بوک”.

گزینه ای که می گوید

اگر به بیش از یک صفحه فیس بوک متصل شده اید ، باید صفحه ای را که می خواهید در آن پست کنید انتخاب کنید.

پس از آن ، باید پیام را در کادر پیام پیام تایپ کنید که می خواهید با هر پست در صفحه فیس بوک شما منتشر شود.

صفحه فیسبوکی را که می خواهید به آن پست کنید انتخاب کنید

در مرحله بعد ، باید عنوان و آدرس پست را به پیام اضافه کنید. برای شروع یک خط جدید باید کلید Enter را فشار دهید و سپس روی دکمه ستاره در سمت راست کادر پیام پیام کلیک کنید.

روی نماد ستاره کلیک کنید

اکنون باید روی نماد پیکان رو به پایین در کنار “یک کاربر یک پست منتشر می کند” کلیک کنید تا به فیلدهایی که اطلاعات مربوط به پست منتشر شده را اضافه می کنند دسترسی پیدا کنید.

نشانه های موجود شامل نوع و عنوان پست ، آدرس و محتوای پست و موارد دیگر است. برای وارد کردن آن در پیام ، باید روی “عنوان پست” کلیک کنید.

برای درج عنوان در پیام ، روی عنوان پست کلیک کنید

برای افزودن آدرس پست به یک خط مخصوص ، مراحل مشابه را دنبال کنید. پیام اکنون باید شبیه تصویر زیر باشد و می توانید آن را متناسب با سایت وردپرس و صفحه فیس بوک خود سفارشی کنید.

پیام تکمیل شده

فراموش نکنید که برای ذخیره عملکرد خود ، روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

اگر دوست دارید ، می توانید قبل از ارسال Uncanny Automator به فیس بوک ، تأخیر را اضافه کنید. به این ترتیب می توانید پست را برای زمانی که مخاطبان شبکه های اجتماعی شما بیشترین فعالیت را دارند برنامه ریزی کنید.

باید ماوس خود را بالای سوئیچ Live در سمت راست بکشید تا دکمه Delay ظاهر شود. هنگامی که روی آن کلیک می کنید ، می توانید انتخاب کنید که آیا این عمل پس از تأخیر زمانی آغاز می شود یا در تاریخ و زمان خاصی.

پس از تاخیر زمانی یا در تاریخ و زمان خاصی فعال کنید

حالا دستور شما کامل است اما غیرفعال است. ماشه و عمل تنظیم شده است ، اما هنگام انتشار پست جدید فعال نمی شود. برای تغییر آن ، باید دکمه ضامن را از پیش نویس به Live تغییر دهید.

دکمه Toggle را از Draft به Live تغییر دهید

اکنون که دستور شما زنده است ، دفعه بعد که پستی را در وب سایت وردپرس خود منتشر می کنید ، پیامی نیز به صفحه فیس بوک شما ارسال می شود.

برای آزمایش این ، ما یک پست وبلاگ جدید در سایت آزمایشی خود منتشر کردیم و این به این صورت است که این پست در صفحه فیس بوک ما ظاهر شد.

اینگونه است که پست در صفحه فیس بوک ما ظاهر شد

اگر می بینید که تصویر کوچک تصویر مناسب ظاهر نمی شود ، می توانید راهنمای ما را در آن مشاهده کنید چگونه می توان مشکل ریز عکسهای فیس بوک در وردپرس را برطرف کردبه

امیدواریم این آموزش به شما کمک کند نحوه ارسال خودکار وردپرس در فیس بوک را یاد بگیرید.

ممکن است بخواهید یاد بگیرید نحوه ایجاد خبرنامه ایمیل راه درست ، یا راه ما را بررسی کنید لیستی از افزونه های ضروری برای رشد سایت شما

اگر از این مقاله خوشتان آمد ، لطفاً مشترک ما شوید کانال یوتیوب برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوکبه

پست نحوه ارسال خودکار وردپرس در فیس بوک اولین بار در ظاهر شد WPBeginnerبه



[ad_2]

تهیه و ترجمه توسط دیتکو لینک منبع خبر

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست مشاوره رایگان، از ساعت 8 الی 22 تماس بگیرید.

09338752044