دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

گزارش شده است که پلتفرم NFT فوتبال فانتزی Sorare با 532 میلیون دلار بودجه بسته می شود

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

گزارش ها حاکی از آن است که توسعه دهنده بازی های کارت تجارت فوتبال مبتنی بر NFT فرانسه ، Sorare در یک مرحله 532 میلیون دلاری با ارزش حداقل 3.8 میلیارد دلار در حال بسته شدن است.

طبق منابع ناشناس در Business Insider ، آخرین مرحله تأمین بودجه است انتظار می رود همراه با مشارکت شرکت سرمایه گذاری خطرناک اروپایی Atomico توسط SoftBank غول ارتباطات از راه دور ژاپن هدایت شود.

از دیگر حامیانی که گمان می رود در این ترکیب باشند می توان به شرکت سرمایه گذاری اروپایی Eurazeo و Blisce ، صندوق تأسیس شده توسط کارآفرین فرانسوی الکساندر مارس اشاره کرد.

Sorare در سال 2018 تاسیس شد و در حال حاضر کارت بازی کلکسیونی فوتبال مستقر در NFT شرکت دارای 142 تیم مجاز از لیگ های برتر در سراسر جهان است ، مانند لیورپول از لیگ برتر انگلیس ، رئال مادرید لالیگا در اسپانیا ، پاری سن ژرمن از لیگ 1 در فرانسه و بایرن مونیخ بوندس لیگای آلمان.

گزارش شده است که مدیرعامل Sorare ، نیکولاس جولیا ، درحال انجام یک دور تأمین بودجه را انکار کرده است ، بر خلاف افراد ناشناس اینسایدر که ادعا می کنند این دور نهایی است. SoftBank و Atomico هنوز در مورد این گزارش ها توضیحی نداده اند.

در صورت تأیید ، نیم میلیارد دلار دور بودجه نشان دهنده افزایش شهاب سنگ برای سورارا در سال 2021 است ، که قبلاً بود 50 میلیون دلار در بودجه سری A جمع آوری کرد در ماه فوریه ، که شامل پشتیبانی از توییتر ، اینستاگرام ، Discord و ستاره فوتبال فرانسه آنتوان گریزمان بود تا چند مورد را نام برد.

با توجه به داده های DappRadar ، Sorare است رتبه بندی شده ششم در لیست پروژه های برتر کلکسیونی NFT و در طی 30 روز گذشته از مجموع 9251 معامله گر به فروش 12.37 میلیون دلار رسیده است.

داده های CryptoSlam نشان می دهد توکن های این پروژه در بازارهای ثانویه نیز با فروش 30 روزه معادل 6.4 میلیون دلار از 6111 خریدار عملکرد خوبی دارند.

مربوط: طرفداران Crypto یک کیسه مخلوط برای طرفداران فوتبال محروم از بازی دارند

در ژوئن Cointelegraph گزارش داد که این پلتفرم اولین معاملات مجوز تیم ملی خود از جمله مشارکت با آلمانی و تیم های ملی فرانسه در میان مسابقات قهرمانی اروپا 2020.

شرکت نیز سوار شده جرارد پیکه ، مدافع ستاره FC بارسلونا به عنوان یک مشاور استراتژیک در دسامبر سال 2020 ، برای کمک به این سیستم عامل مخاطبان جوان طرفداران فوتبال و جمع آوری کارت را هدف قرار می دهد.