دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

با خرید GeForce RTX 30 انویدیا یک بازی Battlefield 2042 هدیه بگیرید

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

به نظر می‌رسد انویدیا در حال آماده‌سازی یک پک از کارت‌گرافیک سری GeForce RTX 30 است که شما با خرید GeForce RTX 30 انویدیا یک بازی Battlefield 2042 نیز به همراه آن هدیه می‌گیرید. شرکت INNO3D به عنوان یکی از شرکای اصلی شرکت انویدیا، به تازگی اطلاعاتی در مورد پک نرم‌افزاری جدید کارت‌های GeForce RTX 3070 ، 3070 Ti ، 3080 ، 3080 Ti و 3090 به همراه بازی Battlefield 2042 منتشر کرده است.

GeForce RTX 30 بخرید : Battlefield 2042 هدیه بگیرید

با خرید GeForce RTX 30 انویدیا یک نسخه استاندارد از بازی Battlefield 2042 در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. اما از آنجا که هنوز بازی به صورت رسمی منتشر نشده، کاربران می‌توانند تا زمان انتشار رسمی از حالت بتای بازی استفاده کنند. سایر منتشر کننده‌های کارت‌گرافیک‌های سری 30 GeForce RTX نیز اعلام کرده‌اند به زودی با ElectronicArts برای انتشار بازی Battlefield 2042 همکاری خواهند کرد.

به همراه بازی در پک ارائه شده چند مورد دیگر مانند یک چاقوی تاکتیکی Baku ACB-90، پوستر بازی، برچسب Old Guard و یک آویز اسلحه مدل دایناسور تی‌رکس هم وجود دارد.

بازی Battlefild 2042 قابلیت پشتیبانی از فناوری انویدیا DLSS برای بهتر اجرا شدن با این کارت‌گرافیکی دارا است. این بازی قرار است در تاریخ 22 اکتبر (30 مهر) به صورت نسخه کامل بر روی پلتفورم‌های Xbox X/S، Xbox One، PS4، PS5 و همچنین PC در فروشگاه‌های الکترونیکی Origin، Steam و EpicGames منتشر شود.

بتلفیلدی متفاوت

بازی Battlefield 2042 در سبک اول‌شخص تیراندازی است، داستان بازی در آینده نزدیک در روزگاری که گروهی از مزدوران در سراسر جهان در حال مبارزه با یکدیگر هستند پیش می‌رود. گفته می‌شود تعداد بازیکنان در هر دور بازی دو برابر شده و به تعداد 128 نفر رسیده است. هر گروه از کارکترها با توجه به تخصص خود از سلاح‌های ویژه‌ی خودش استفاده می‌کند. طبق گفته‌ی وب‌سایت‌های گیمینگ تغییرات گسترده‌ای در بازی Battlefield 2042 ایجاد شده تا آن را از چند عنوان قبلی کاملا متمایز کند.

EA همچنین در حال ایجاد حالت جدیدی در بازی با نام Battlefild Portal است. این حالت بازی به بازیکن‌ها اجازه می‌دهد تا محیط بازی را با سلیقه خود چینش کنند و حتی از سلاح‌ها و وسایل نقلیه Battlefild 3، Battlefild 1942 و Bad Company 2 در نبردهای خود استفاده کنند. همچنین سلاح‌ها و خودروهای جدید در Battlefield 2042 در دسترس قرار گرفته است. یک حالت دیگر از بازی نیز با اسم HazardZone نیز منتشر می‌شود که بازی در محوریت حالت تیمی انجام می‌شود و از حالت استاندارد بازی حرکت تیمی اهمیت بیشتری دارد.

مطالب مربوط:

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)