دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

تلویزیون Mi OLED شیائومی با فناوری NVIDIA G-SYNC تولید خواهند شد

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

شرکت شیائومی در نظر دارد تا از تلویزیون Mi OLED شیائومی جدید خود که با فناوری NVIDIA G-SYNC ساخته خواهند شد، رونمایی کند. بدین منظور تیزری از اعلامیه‌ی هفته‌ی آینده در حساب Weibo این شرکت منتشر شد. برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

ویژگی‌های تلویزیون Mi OLED شیائومی

سری تلویزیون‌های Xiaomi Mi OLED  با فناوری  NVIDIA G-SYNC به نسبت پنل‌های OLED موجود در این کمپانی تفاوت بسیاری دارند. برای مثال تلویزیون‌های Mi OLED (که در اشکال و اندازه‌های مختلف عرضه می شوند) از فناوری G-SYNC NVIDIA برخوردار خواهند بود و این بدان معنی است که می‌توان از این سری به عنوان محصولات NVIDIA BFGD (مناسب برای گیمینگ حرفه‌ای) یاد کرد. شرکت شیائومی هم همین تصمیم دارد و از هم اکنون در حال بازاریابی تلویزیون‌های Mi OLED به عنوان “مانیتور حرفه‌ای بازی” است.

تلویزیون Mi OLED شیائومی با فناوری NVIDIA G-SYNC تولید خواهند شد ۳

البته باید این نکته‌ را هم در نظر داشت که هنوز موارد زیادی از مشخصات دیگر این سری محصولات ذکر نشده است. برای مثال نرخ نوسازی صفحه نمایش، گواهینامه HDR و رزولوشن این تلویزیون‌ها هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارند. مورد دیگر شک و شبهه درباره تکنولوژی NVIDIA G-SYNC این محصول است. هنوز تایید نشده که آیا ماژول NVIDIA G-SYNC در درون این تلویزیون‌ها تعبیه شده‌اند یا تنها سازگار با G-Sync هستند. در ادامه نگاهی به اعلامیه تلویزیون Xiaomi MI OLED NVIDIA G-SYNC در وبسایت Weibo خواهیم انداخت.

تلویزیون Mi OLED شیائومی با فناوری NVIDIA G-SYNC تولید خواهند شد ۱

از آنجایی که نمایشگرهای  NVIDIA BFGباید از نرخ نوسازی بیشتر از 75 هرتز پشتیبانی کنند و یا ویژگی‌هایی مانند HDR ،  Gamut رنگی گسترده (DCI-P3)،ULMB  برای زمان پاسخگویی بسیار سریع و به احتمال زیاد استاندارد HDMI 2.1 ALLM ، eARC ، VRR  و … را داشته باشند، باز هم باید منتظر ماند و دید که شیائومی در کنفرانس فردای خود چه چیزی را آماده کرده است.

نظر شما درباره تلویزیون‌ها شیائومی چیست؟ آیا در بازار ایران عرضه خواهند شد؟

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)