دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

ذخیره سازهای جدید ایدیتا معرفی شدند – SSDهای پرسرعت مناسب گیمرها

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

همان طور که احتمالا اطلاع دارید ایدیتا روز گذشته در رویدادی آنلاین میزبان کاربران و طرفداران بود که در این مراسم مجازی شاهد معرفی محصولاتی جذاب از سوی سازنده تایوانی بودیم. اگر چه شاید رم های DDR5 فوق العاده سریع ایدیتا بیشتر از سایر محصولات مورد توجه قرار گرفتند اما نباید از دیگر محصولات معرفی شده غافل شد. ذخیره سازهای جدید ایدیتا از جمله محصولات قابل توجهی بودند که در رویداد دیروز در کنار دیگر سخت افزارهای گیمینگ برند XPG از جمله لپ تاپ‌ها، پاورهای رده بالا با استاندارد پلاتینیوم و سایر سخت افزارهای حرفه‌ای به نمایش گذاشته شدند.

به گفته ایدیتا، SSD جدید SE920 این کمپانی سریع‌ترین حافظه قابل حمل حال حاضر در جهان است. ایدیتا موفق شده با ترکیب فناوری‌های Thunderbolt 3 و USB 4 در این حافظه سرعت آن را در انتقال اطلاعات به 4000 مگابایت بر ثانیه برساند. همچنین این حافظه مجهز به فناوری Heat Conduction می باشد که توسط آن، حرارت این SSD تحت کنترل قرار می‌گیرد. مانند دیگر محصولات معرفی شده در این مراسم، ایدیتا وارد مشخصات فنی و جزئیات بیشتر از محصولات به نمایش گذاشته نشد و اشاره ای هم به قیمت این محصول نشد. دیگر SSD جدید ایدیتا، SSD PCIe 4.0 Legend است که از سرعت تبادل اطلاعات 7400 مگابایت بر ثانیه برخوردار می‌باشد. با چنین سرعتی این حافظه در بین SSDهای نسل چهارم رده بالای بازار قرار می‌گیرد.

ذخیره سازهای جدید ایدیتا با برند گیمینگ XPG

دیگر محصول جدید معرفی شده ایدیتا در رویداد روز قبل، هدست های بیسیم گیمینگ از برند XPG در سری Precog Aero بودند. همچنین شاهد معرفی لپ تاپ‌های گیمینگ XPG از سوی ایدیتا بودیم که در دو مدل 14 و 15 اینچی روانه بازار خواهند شد. این دستگاه‌ها مجهز به پردازنده‌های نسل 11 اینتل هستند و بدنه آنها از جنس آلیاژ منیزیم می‌باشد که موجب کاهش وزن دستگاه در عین حفظ مقاومت آن می‌شود. ایدیتا در مدل 15 اینچی کارت گرافیک‌های RTX 3060 و RTX 3070 را در کنار نمایشگر 165 هرتز QHD و همچنین رم و حافظه بیشتر و پشتیبانی از Thunderbolt 4 ارائه می‌دهد.

همچنین برای گیمرهای دسکتاپ، ایدیتا اقدام به معرفی پاورهای حرفه‌ای و رده بالا از برند XPG کرد که دارای استاندارد 80 Plus Platinum هستند و در سه مدل 850 وات، 1000 وات و 1300 وات روانه بازار خواهند شد. در مورد زمان عرضه این سخت افزارهای جدید ایدیتا هنوز هیچ اطلاعاتی را به اشتراک نگذاشته اما انتظار می‌رود اکثر این محصولات در سال جاری وارد بازار شوند.

بدون امتیاز