دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

رونمایی از کیس گیمینگ و فن سایلنت جدید MSI

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

MSI از خلاق‌ترین سازندگان و فعال‌ترین تولیدکنندگان دنیای سخت افزار که در بین محبوب‌ترین برندهای این صنعت در بین کاربران قرار می‌گیرد، باز هم دست به خلاقیت و نوآوری زده و دو محصول جدید دیگر را برای گیمرها و کاربران حرفه‌ای کامپیوتر تدارک دیده است. کیس گیمینگ و فن سایلنت جدید MSI دو محصول جدید سازنده تایوانی هستند که از قابلیت‌ها و توانایی‌های شاخصی برخوردارند. در ادامه به معرفی کامل این دو محصول می‌پردازیم. همراه ما باشید.

کیس گیمینگ و فن سایلنت جدید MSI

معرفی MEG SILENT GALE P12 – فن سایلنت MSI

MEG SILENT GALE P12 محصول نوآورانه دیگری از شرکت MSI است که باری دیگر توانایی این کمپانی در طراحی تجهیزات گیمینگ را اثبات می‌کند. این فن با رنگ تماما مشکی، دارای ظاهر با ابهتی است و قدرت بالای تولید جریان هوا را از همان ظاهر نیز می‌توان تشخیص داد. این فن ضمن توانایی بالا در تولید جریان هوا و خنک کنندگی، می‌تواند با تولید نویز بسیار کم به وظیفه خود در سیستم بپردازد. MSI در ساختار تیغه‌های این فن از پلیمر کریستال مایع استفاده کرده که موجب کاهش لرزش‌ها در زمان کارکرد با حداکثر دور (2000 RPM) می شود و مقاومت بالایی در برابر انبساط حرارتی دارد. زاویه تیغه‌های فن نیز با دقت بالا بر روی 32 درجه تنظیم شده که موجب حداکثر عملکرد فن می‌شود.

کیس گیمینگ و فن سایلنت جدید MSI

وقتی صحبت از جریان هوا شود، MEG SILENT GALE P12 حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. عملکرد عالی این فن در همرفت هوا و پراکندگی حرارت به همراه زاویه ایده آل تیغه‌های فن و طراحی فریم آن باعث این موضوع شده است. طراحی مهندسی شده قالب فن باعث شده تنش‌های حاصل از دوران فن به حداقل کاهش پیدات کند و تولید جریان هوا به صورت ثابت و پایدار انجام شود. در این فن از بیرینگ‌های هیدوردینامیکی استفاده شده که ضمن کاهش نویز، موجب افزایش طول عمر فن می‌شود. در هر چهار گوشه فن از واشرهای ضد لرزش استفاده شده که باز هم عملکرد فن در دورهای بسیار بالا را تضمین می‌کند. مقاومت فشاری فریم خارجی این فن به لطف استفاده از مواد باکیفیت قادر به تحمل فشار 61.24 کیلوگرم است.

معرفی کیس گیمینگ MPG QUIETUDE 100S

MSI در کنار فن سایلنت جدید خود، یک کیس گیمینگ جدید نیز برای گیمرها آماده کرده که ترکیب این دو با یکدیگر عالی به نظر می‌رسد. MSI از MPG QUIETUDE 100S به عنوان اولین کیس گیمینگ سایلنت خود یاد می‌کند که علاوه بر برخورداری از کیفیت ساخت بسیار بالا، دارای ویژگی‌های متنوعی برای کاهش نویز است. این کیس برای میزبانی از قطعات رده بالای سیستم شما و ایجاد فضای با تهویه مناسب بدون آنکه مزاحمتی برای شما ایجاد کند آماده است.

کیس گیمینگ و فن سایلنت جدید MSI

در واقع MSI در این کیس بر روی عملکردی ایده آل و در سکوت محض تمرکز داشته است. به همین منظور از فن MEG SILENT GALE P12 در این کیس استفاده شده که بالاتر با آن آشنا شدیم. این کیس به سه پنل با برخورداری از فوم‌های عایق صدا مجهز شده که به صورت موثری موجب حذف نویزها می‌شود. در پنل جلویی این کیس دکمه کنترل دور فن تعبیه شده که توسط آن می‌توانید دور فن را در سه سطح 0، 75 و 100 درصد تنظیم کنید. ظاهر مدرن MPG QUIETUDE 100S با وجود برخی ویژگی‌ها جذاب‌تر هم می‌شود. پنل جلویی این کیس را می‌توان با نورپردازی ARGB همراه کرد در حالی که طرفین کیس به نوار ARGB مجهز شده است. این قابلیت‌ها تماما از طریق Insta-Light Loop قابل کنترل است.

کیس گیمینگ و فن سایلنت جدید MSI

MPG QUIETUDE 100S یک کیس گیمینگ توانمند محسوب می‌شود که قادر است از کارت گرافیک‌هایی با ابعاد و وزن مختلف پشتیبانی کند. در یک سمت کیس، پنجره شیشه‌ای با طراحی لولایی قرار دارد که بهترین مقاومت و دسترسی را در اختیار کاربر می‌گذارد. در صورتی که توانایی در خنک کنندگی چیزیست که به آن اهمیت می‌دهید، MPG QUIETUDE 100S با پشتیبانی از 7 فن خنک کننده و طراحی مناسب برای تهویه ایده آل به خوبی می‌تواند انتظار شما را برآورده کند.

بدون امتیاز