دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

معرفی درایو T-FORCE CARDEA A440 Pro M.2 تیم گروپ

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

تیم گروپ نیز به جرگه کمپانی‌هایی پیوست که دست کم یک مدل SSD سازگار با کنسول پلی استیشن 5 معرفی و روانه بازار کرده‌اند. این کمپانی نام آشنا از درایو T-FORCE CARDEA A440 Pro M.2 برای کنسول نسل جدید سونی رونمایی کرد. سونی به تازگی راهکارهای ارتقای حافظه داخلی کنسول خود را منتشر کرده که به دنبال آن سازندگان SSDهای مناسب این کنسول را روانه بازار کرده‌اند و اکنون سازنده تایوانی نیز سری جدید Pro M.2 خود را مناسب این کنسول توسعه داده است. PS5 گیمرها توسط این درایو می‌توانند ظرفیت ذخیره سازی کنسول خود را با هدف نصب بازی و برنامه‌های بیشتر بر روی کنسول خود ارتقا دهند.

معرفی درایو T-FORCE CARDEA A440 Pro M.2 تیم گروپ

همان طور که احتمالا اطلاع دارید T-FORCE برند گیمینگ کمپانی تیم گروپ است و سازنده تایوانی مدعیست اولین بار در صنعت از هیت سینک با گرافین سفید رنگ در CARDEA A440 Pro استفاده کرده است که البته تصور نمی‌کنیم این موضوع در عمل تاثیری داشته باشد. در هر صورت هیت سینک موجب کاهش دمای SSD می‌شود. سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات توسط درایو CARDEA A440 Pro به ترتیب 7400 و 7000 مگابایت بر ثانیه است و تیم گروپ اطمینان حاصل کرده است که این مشخصات مطابق با انتظارات سونی از درایو مناسب برای پلی استیشن 5 است.

تیم گروپ درایو جدید خود را در دو نسخه 4 و 8 ترابایتی روانه بازار می‌کند تا مطمئن شود کاربران پلی استیشن 5 فضای قابل توجهی برای نصب گیم‌های مورد نظر بر روی کنسول خود در اختیار دارند. با توجه به افزایش قابل توجه حجم بازی‌های امروزی، مشاهده درایوهایی با چنین ظرفیت‌های بالایی چندان هم عجیب نیست. البته قیمت بالای این درایوهای پرظرفیت مسئله حائز اهمیتی است. نسخه 4 ترابایتی درایو T-FORCE CARDEA A440 Pro M.2 با قیمت 900 دلار و نسخه 8 ترابایتی با قیمت 2000 دلار به فروش خواهد رسید. همان طور که میبینید قیمت این درایوها حتی از قیمت کنسول PS5 نیز بالاتر است. تیم گروپ عرضه SSD جدید خود را از ماه اکتبر آغاز می‌کند.

بدون امتیاز