دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

معرفی واترکولر Barrowch با نمایشگر 1440p و HDMI

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

صفحه نمایش مجزا برای واترکولرهای AIO امروزی پدیده جدیدی نیست و در حال حاضر حتی اکثر نمونه‌های ارزان قیمت و رده پائین دارای نمایشگر هستند که معمولا دور فن و دمای پردازنده را به نمایش می‌گذارند. بعد از تقریبا همه گیر شدن نمایشگر در این قطعات، سازندگان شروع به استفاده از نورپردازی RGB در خنک کننده‌های مایع کردند و حالا اکثر نمونه‌های موجود در بازار به این ویژگی نیز مجهزند. اگر تصور می‌کنید نمی‌توان یک واترکولر را بیشتر از این تزئین کرد، دوباره فکر کنید. واترکولر Barrowch نه تنها مجهز به یک نمایشگر با رزولوشن 1440p است بلکه دارای یک ورودی HDMI نیز می‌باشد.

بلاک پردازنده‌ای که Barrowch برای کیت خنک کننده مایع جدید خود طراحی کرده، دارای یک صفحه نمایش 2.9 اینچی با رزولوشن 1440 * 1440 پیکسل می‌باشد. تراکم پیکسلی این نمایشگر بیش از 700 پیکسل بر هر اینچ است که می‌توان گفت وضوح بالایی دارد. در واقع چنین تراکم پیکسلی حتی در نمایشگر گوشی‌های هوشمند پرچمدار امروزی نیز وجود دارد. به طور مثال تراکم پیکسلی نمایشگر وان پلاس 9 پرو 526 پیکسل بر هر اینچ است.

نمایشگر 3 اینچی برای واترکولر Barrowch

نمایشگر LCD این واترکولر برای تامین نیروی خود از یک رابط میکرو USB 5V استفاده می‌کند. همان طور که گفته شد نمایشگرها در واترکولرها معمولا برای نمایش دمای پردازنده و گرافیک و دور فن کاربرد دارند. این نمایشگر قابلیت این را دارد که اطلاعات سیستم را از نرم افزار AIDA64 دریافت کند و به نمایش بگذارد. کاربرانی که قصد داشته باشند از این نمایشگر 3 اینچی برای نمایش دیگر اطلاعات استفاده کنند، یک پورت HDMI وجود دارد که می‌تواند از آن به عنوان یک نمایشگر کاملا مجزا استفاده کرد. البته نمایشگر تنها نکته قابل توجه در کولر Barrowch نیست و جدا از این ویژگی، دیگر مشخصات این محصول نیز قابل توجه است.

این واترکولر دارای یک رادیاتور 240 میلی متری با دو فن 120 میلی متری RGB است. پمپ استفاده شده برای این خنک کننده از توان 17 واتی برخوردار می‌باشد. سطح مایع کولانت نیز از طریق یک پنجره شفاف و اکریلیک که بر روی مخزن تعبیه شده قابل رویت است. همچنین این کولر دارای ورودی آب چند جهته می‌باشد و یک رابط جدا کننده برای کنترل مستقل تمامی عملکردهای پمپ واتر کولر. کاربرانی که قصد خرید این کیت خنک کننده را داشته باشند می‌توانند سخت افزارهای کولینگ مورد نیاز خود را نیز به صورت سفارشی به این کیت اضافه کنند و در واقع یک لوپ خنک کننده کاملا  کاستوم خریداری کنید.

کیت خنک کننده Barrowch از سوکت پردازنده AMD AM4 و LGA 115X و LGA 2011 اینتل پشتیبانی می‌کند. در مورد قیمت و زمان عرضه این محصول هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست اما به منظور مقایسه، واتر کولر ROG Ryujin 360 ایسوس با برخورداری از نمایشگر OLED به ارزش 290 دلار وارد بازار شده است.

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)