دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

معرفی کیس ALTA G1M سیلور استون – فضای بیشتر در میزکار

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

کمپانی سیلور استون کیس جدید خود با نام ALTA G1M معرفی کرده است. این کیس از نوع ایستاده و از سری کیس‌های MicroATX است. این کیس فقط مساحتی به اندازه 20cm در 30cm از میز را اشغال می‌کند. در واقع به دلیل چینش عمودی قطعات در درون کیس، مساحت اشغال شده آن تا این حد کم است. ارتفاع کیس 50.7 cm است که به کاربر اجازه می‌دهد تمام سخت‌افزارهای مورد نیاز خود را به صورت عمودی در ALTA G1M نصب کند و در عوض از فضای بیشتری بر روی میز خود بهره‌مند شود.

جریان هوای پایین به بالا – برج خنک‌کننده

در این مدل از طراحی، مکانیزم خنک‌کننده هوا را از پایین کیس وارد می‌کند و سپس هوای گرم از بالای آن خارج می‌شود. سینی مادربرد Micro-ATX دورن کیس به شما اجازه می‌دهد کارت گرافیک خود را به صورت عمودی نصب کنید. حتی تاور کولرهای پردازنده نیز به صورت عمودی در این کیس نصب می‌شوند. در صورت نیاز به جریان هوای بهتر، می‌توان دو عدد فن 120mm در عقب کیس، و سه عدد در پهلوی آن نصب کرد. یک پنل برای نصب رادیاتور نیز در کنار پنل جانبی نصب شده است. این کیس با یک پاور SFL-L انرژی مورد نیاز سخت‌افزارها را تامین می‌کند.

سیاه و سفید

کیس ALTA G1M سیلور استون در دو رنگ سفید مات و مشکی گرافیتی عرضه می‌شود. این کیس می‌تواند کارت‌های گرافیکی با طول 35cm به همراه خنک کننده ایستاده CPU را تا ارتفاع 15.9cm را در دل خود جای بدهد. (البته اگر خروجی هوا در دوطرف خنک‌کننده باشد.) ورودی هوا در پایین کیس، یک دریچه 180mm با فن می‌باشد که به صورت پیش‌فرض بر روی آن نصب شده است. به غیر از آن نیز دو دریچه 120mm در عقب کیس و سه دریچه 120mm دیگر در پهلوی آن قرار دارد. همچنین در کناره آن یک شاسی برای نصب رادیاتور وجود دارد، که در صورت نیاز می‌توان به جای رادیاتور از آن برای نصب 4 هارد درایو 3.5 و 2.5 استفاده کرد.

احتمالا کیس ALTA G1M شرکت سیلور استون در 20 اکتبر 2021 (28 مهر) در آسیا عرضه شود و دو ماه بعد از آن وارد بازار آمریکای شمالی و اروپا شود. قیمت آن نیز چیزی در حدود 170 دلار خواهد بود. در کل می‌توان این کیس را برای افرادی که دوست دارند کیس خود را بر روی میز قرار بدهند، و در عین حال فضای زیادی را از دست ندهند پیشنهاد داد، ضمن اینکه با توجه به مدل جریان هوا در این کیس، به نظر می‌رسد در انتقال حرارت راندمان بالایی داشته باشد.

مطالب مربوط:

بدون امتیاز