دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

نمایشگر گیمینگ AOC AGON PRO AG254FG معرفی شد

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

شاهد معرفی جدیدترین نمایشگر گیمینگ AOC AGON PRO AG254FG هستیم که امکانات فوق العاده‌ای مانند نرخ نوسازی 360 هرتزی و پشتیبانی از Nvidia Reflex را ارائه می‌دهد. این مانیتور از ابعاد 24.5 اینچی بهره می‌برد و پنل فوق سریع IPS را برای بازی‌های شوتر رقابتی و غیره در اختیار دارد. همانطور که مشخص است جزئی از سری AGON Pro بوده و انتظار می‌رود در سپتامبر 2021 با قیمت 699.99 پوند در دسترس قرار گیرد.

نمایشگر گیمینگ AOC AGON PRO AG254FG

صفحه نمایش گیمینگ AGON PRO AG254FG برای گیمرهای eSports بی نظیر خواهد بود و رفرش ریت 360 هرتزی آن به تنهایی یکی از جذاب‌ترین نکات آن می‌باشد. این میزان البته با زمان پاسخ دهی 1 میلی ثانیه GtG و همچنین NVIDIA Reflex Latency Analyzer همراه شده است. پنل IPS حاضر در این مدل 110 درصد طیف رنگی sRGB را پوشش می‌دهد که یعنی رنگ‌هایی واقعی‌تر و زنده‌تر در زوایای دید مختلف.

نمایشگر گیمینگ AOC AGON PRO AG254FG

نمایشگر گیمینگ AOC AGON PRO AG254FG

Stefan Sommer رئیس بازاریابی جهانی AOC می‌گوید:

بازار eSports فضای فوق العاده رقابتی می‌باشد، ورزشکاران و حرفه‌ای‌های این رشته نیازمند بهترین تجهیزات هستند. به لطف همکاری با تیم‌های افسانه‌ای مانند G2 Esports ما می‌دانیم که حرفه‌ای‌ها به چه چیزی نیاز دارند و به همین علت است که AGON Pro متولد شده است.


از آنجایی که این نمایشگر گیمینگ از یک پردازشگر Nvidia G Sync استفاده می‌کند از فناوری خاص کاهش دهنده Motion Blur انویدیا نیز بهره می‌برد تا جلوه‌های بصری فوق العاده روانی را پدید آورد. همانطور که گفته شد شاهد حضور تکنولوژی Nvidia Reflex در این مدل هستیم که باعث کاهش تاخیر سیستم و همچنین اندازه گیری زمان دقیق کلیک کردن روی ماوس و تغییر پیکسل در نمایشگر خواهد شد که برای گیمرهای eSports فوق العاده کارآمد است.

البته که یک استند قابل تنظیم در حالت‌های مختلف نیز در نظر گرفته شده تا کاربران بتوانند راحت‌ترین تجربه گیمینگ خود را در اختیار داشته باشند. نمایشگر گیمینگ AGON PRO AG254FG با قیمت 699.99 پوند در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد.

مشخصات AGON PRO AG254FG
ابعاد نمایشگر 24.ل اینچ
نوع پنل IPS
وضوح تصویر 1920 × 1080
Full HD
نرخ نوسازی 360 هرتز
زمان پاسخ دهی 1 میلی ثانیه
sRGB 110 درصد
G Sync پشتیبانی از G Sync Ultimate
پشتیبانی از Nvidia Reflex

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)