دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

کارت گرافیک جدید Radeon RX 6600XT – غریبه ای مرموز در چین

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

یک فروشنده اینترنتی در چین در حال ثبت سفارش برای کارت‌های گرافیکی جدیدی هست که تا کنون در هیچ کجای دیگر مشاهده نشده است. بر اساس اطلاعات و تصاویر به دست آمده نام کارت گرافیک جدید Radeon RX 6600XT است. 

Vastarmor Radeon RX 6600 XT GPUs

اعضای یک انجمن چینی به نام Chiphell بعد از بررسی‌های انجام شده به این نتیجه رسیده‌اند که این کارت گرافیک دارای برند تجاری مربوط به شرکت Penguy Digital Technology Co.Ltd مستقر در شهر شانگهای است. همچنین گفته شده است کارت گرافیک توسط شرکت XFX تولید شده است، در حالی که این کارت گرافیک مربوط به هیچ پروژه فرعی یا همان اسپین آف در شرکت XFX نیست. 

تصاویر موجود نشان دهنده دو مدل طراحی از سوی شرکت Penguy برای این کارت گرافیک است. این کارت ها با برند تجاری Vastarmor و در دو مدل ( سری آلومینیوم “LED3-fan” ) و ( سری “Stary Sky “3-fan ) عرضه می شوند. 

تا کنون هیچ اطلاعاتی از مشخصات و توانایی‌های این کارت گرافیک در دسترس نبوده ولی ظاهرا این کارت در حال حاضر با قیمتی در حدود 463 دلار برای فروش قرار گرفته است. این کارت گرافیک دارای 3 سال گارانتی می‌باشد. کارت گرافیک Radeon RX 6600XT در تاریخ 11 آگوست به صورت رسمی عرضه می‌شود در حالی که فروشنده چینی قبل از تاریخ اعلام شده شروع به فروش این کارت گرافیک کرده است. 

بدون امتیاز