دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

سری جدید PCهای گیمینگ کورسیر با گرافیک RTX 3090 Ti معرفی شدند

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

حال که یافتن کارت گرافیک با قیمت منطقی در بازار سخت افزار تقریبا محال است، گیمرهایی که قصد خرید بیلد جدیدی را دارند می‌توانند بر روی کامپیوترهای شخصی اسمبل شده نیز تامل کنند. کامپیوترهای گیمینگ آماده نسل جدید مجهز به کارت گرافیک‌های بروز انویدیا و AMD هستند و به لطف قابلیت پیکربندی، گزینه مناسبی برای کاربرانی هستند که از وضعیت موجودی بازار کلافه شده‌اند. سری جدید PCهای گیمینگ کورسیر نیز که به تازگی معرفی شدند، با برخورداری از قطعات قدرتمند و بروز و طراحی جالب و جمع و جور در بین سیستم‌های گیمینگ جذاب بازار قرار می‌گیرند.

معرفی سری جدید PCهای گیمینگ کورسیر

کمپانی کورسیر که در زمینه ساخت تجهیزات گیمینگ و سخت افزارهای حرفه‌ای کامپیوتر سابقه بلند مدتی دارد به تازگی اقدام به بروزرسانی سیستم های گیمینگ سری Corsair ONE خود کرده است. سری جدید را چندین مدل که عبارتند از Corsair One i200 Limited Edition با برخورداری از یک شاسی نوک مدادی بسیار زیبا و خاص، Corsair One a200 و Corsair One Pro a200 شامل می‌شود. یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های این سیستم‌های گیمینگ آماده، قابلیت مجهز شدن به کارت گرافیک قدرتمند GeForce RTX 3080 Ti انویدیا است. این کارت گرافیک توانایی اجرای بازی‌ها در کیفیت 4K داراست و به لطف پشتیبانی از فناوری پیشرفته Ray Tracing، تجربه جدیدی از کیفیت بصری را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد.

کاربران می‌توانند سری جدید PCهای گیمینگ کورسیر را با جدیدترین نسل از پردازنده‌های اینتل و AMD شخصی سازی کنند و دیگر قطعات این سیستم‌ها که طبیعتا از برند کورسیر هستند و قابلیت ارائه عملکرد قابل توجهی را در یک سیستم جمع و جور با فرم فاکتور کوچک دارند.

قدرت پردازشی فوق العاده بالای RTX 3080 Ti در کالبدی کوچک

در مورد گرافیک که مهم‌ترین بخش از یک سیستم گیمینگ است، باید گفت که RTX 3080 Ti قدرتمندترین کارت گرافیکی است که تا به امروز کورسیر در بیلدهای سری Corsair ONE استفاده کرده است. این GPU از معماری Ampere انویدیا بهره می‌برد و با فناوری‌های مختلفی از جمله DLSS و raytracing بهره می برد که باعث می‌شود عناوین روز حتی در رزولوشن 4K با فریم‌ریت قابل توجهی اجرا شوند. این اتفاق به لطف وجود 10240 هسته کودا و 12 گیگابایت حافظه فوق سریع GDDR6X انجام می‌پذیرد. علاوه بر گیمینگ، با چنین مشخصاتی گرافیک رده بالای انویدیا عملکرد خیره کننده‌ای را در نرم افزارهای تولید محتوای گرافیکی مانند Adobe After Effects، Adobe Premiere Pro و Blender نیز به نمایش می‌گذارد.

یکی از ویژگی‌هایی که سری Corsair ONE را از دیگر سیستم‌های گیمینگ آماده بازار متمایز می‌کند، ابعاد آن است. این سیستم با ابعاد 380 * 172.5 * 200 میلی متر و فقط حجم 12 لیتر جز فشرده‌ترین PCهای گیمینگ محسوب می‌شود و کورسیر موفق شده قدرتی عظیم را در یک کالبد کوچک جمع آوری کند. با وجود یک خنک کننده مایع اختصاصی که کورسیر توانسته در یک فضای کوچک قرار دهد، نگرانی خاصی از بابت افزایش بیش از حد دمای قطعاتی مانند پردازنده و کارت گرافیک وجود ندارد. هر سه مدل سیستم گیمینگ آماده کورسیر قابلیت مجهز شدن به حداکثر 64 گیگابایت رم Vengeance LPX DDR4، پاور SF750 80 Plus Platinum SFX و 2 ترابایت حافظه PCIe 4.0 M.2 SSD را دارا هستند.

در حالی که کورسیر اطلاعاتی راجع به قیمت سیستم‌های گیمینگ نسل جدید خود منتشر نکرده، عرضه این محصولات در حال حاضر در برخی مناطق جهان از جمله امریکا و بریتانیا و برخی از کشورهای اروپایی آغاز شده است.

بدون امتیاز