7 بهترین نرم افزار هشدار از طریق فشار دادن وب در سال 2020 (مقایسه شده)

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

آیا به دنبال بهترین نرم افزار اطلاع رسانی فشار برای وب سایت خود هستید؟

اعلان های فشار وب ابزاری قدرتمند است که به شما امکان می دهد پس از خروج بازدید کنندگان از وب سایت خود ، با آنها ارتباط برقرار کنید. شما می توانید پیام های هدفمندی برای کاربران خود ارسال کنید که منجر به بازدید بیشتر ، تبدیل و فروش بیشتر شود.

در این مقاله ، ما بهترین نرم افزار اعلان فشار وب را برای وب سایت شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

بهترین نرم افزار هشدار از طریق فشار مقایسه شده است

چرا Push Notifications ابزاری قدرتمند برای بازاریابی هستند

اعلان های فشاری به شما امکان می دهد پس از خروج بازدید کنندگان از وب سایت خود ، آنها را درگیر و حفظ کنید.

شما می توانید پیام های شخصی سازی شده را برای کاربران ارسال کنید و آنها را به وب سایت خود برگردانید. این می تواند اعلان های ارسال پست وبلاگ ، اطلاعیه های محصول ، یادآوریهای سبد خرید رها شده و موارد دیگر باشد.

به عنوان مثال اطلاع رسانی فشار از PushEngage

اعلان های فشار مستقیماً به مرورگر وب یا دستگاه تلفن همراه کاربر می روند که به این معنی است که میزان تعامل بسیار بیشتری دارد.

بسیاری از سایت های بزرگ مانند فیس بوک از اطلاعیه های فشار استفاده می کنند. با این حال ، بیشتر مشاغل کوچک هنوز درک نکرده اند که چقدر قدرت دارند. در وب سایت WPBeginner ، اعلان های فشار به طور مداوم 5 منبع اصلی بازدید هستند.

اگر از اعلان های فشار استفاده نمی کنید ، اکنون زمان مناسبی برای شروع است ، بنابراین می توانید از رقابت خود پیشی بگیرید.

با این اوصاف ، در اینجا مقایسه ما با بهترین ابزارهای هشدار از طریق فشار است که می توانید امتحان کنید. همه آنها کاملاً با وردپرس سازگار هستند سازنده محبوب وب سایت در جهان.

1. PushEngage

PushEngage

PushEngage بهترین ابزار اطلاع رسانی فشار در بازار است. به شما امکان می دهد پس از ترک بازدیدکنندگان از سایت خود با پیام های فشرده هدفمند ، با آنها ارتباط برقرار کنید.

می توانید آن را تنظیم کنید تا به صورت خودکار اعلان های ارسال جدید وبلاگ خود را ارسال کند ، یا از آن برای ارسال دستی پیام های سفارشی استفاده کنید.

راه اندازی آن بسیار آسان است و یک راه حل مناسب برای مبتدیان و همچنین کاربران پیشرفته است. این در هر دو وب سایت HTTP و HTTP کار می کند ، و آنها از همه دستگاه ها / مرورگرها پشتیبانی می کنند.

PushEngage دارای ویژگی های قدرتمندی از قبیل تست A / B ، کمپین های قطره ای خودکار ، یادآوری های انتخاب هوشمند ، کمپین های فعال شده و موارد دیگر است.

ویژگی مبارزات انتخاباتی آنها به شما امکان می دهد به طور خودکار اعلان های سبد خرید رها شده ، پیام های زمان بندی ، ارسال هشدارهای افت قیمت و موارد دیگر را ایجاد کنید.

به علاوه ، می توانید عملکرد هر کمپین را ردیابی کنید و حتی درآمد حاصل از آنها را با استفاده از ردیابی هدف محاسبه کنید.

تقسیم بندی پویای PushEngage به شما کمک می کند پیامهای هدفمندتری را براساس اقدامات کاربران ارسال کنید. به عنوان مثال ، می توانید بازدیدکنندگانی را که محصولات را به سبد خرید اضافه کرده اند ، چیزی خریداری کرده اند ، صفحه خاصی مشاهده کرده اند و موارد دیگر تقسیم بندی کنند.

این سطح شخصی سازی به شما کمک می کند حداکثر نتیجه را بگیرید ، بنابراین بازدید و فروش بیشتری خواهید داشت.

بیش از 10،000 شرکت از PushEngage استفاده می کنند ، از جمله مارک های معروف مانند Dominos ، TUI ، Harvard Business Review و البته WPBeginner.

قیمت:

هزینه PushEngage از 25 دلار در ماه است که 5000 مشترک و اعلان نامحدود به شما می دهد.

همچنین یک برنامه رایگان محدود وجود دارد که حداکثر 2500 مشترک و 120 اعلان در ماه به شما می دهد.

یادداشت ویراستار:

بنیانگذار ما ، سید بلخی، به دلیل تأثیری که در تجارت ما داشت عاشق این پلتفرم شد. در اکتبر 2020 ، PushEngage را خریداری کردیم و اکنون بخشی از آن است خانواده محصولات WPBeginner.

2. OneSignal

OneSignal

OneSignal ابزاری برای اطلاع رسانی فشار است. این ویژگی های مشابه PushEngage دارد. می توانید از آن برای ایجاد اعلان های فشار خودکار ، اعلان ها ، اعلان های سبد خرید رها شده و موارد دیگر استفاده کنید.

به راحتی می توانید پس از تعداد مشخصی بازدید از صفحه و / یا ثانیه ، فشار دهید تا نمایش داده شود. این بدان معناست که شما نیازی به نمایش فشار سریع در لحظه ورود شخصی به سایت خود ندارید.

همراه با ارائه اعلان های فشاری ، OneSignal به شما امکان می دهد پیام ها و ایمیل های درون برنامه ای ایجاد کنید. مانند PushEngage ، OneSignal تست A / B و تجزیه و تحلیل مفید را ارائه می دهد. همچنین می توانید مخاطبان خود را برای هدف گیری بهتر تقسیم بندی کنید.

یک عیب اصلی OneSignal گران شدن آن است زیرا شما به ویژگی های بیشتری نیاز دارید. همچنین گزینه های اتوماسیون ، شخصی سازی و سفارشی سازی کمتر از PushEngage است.

قیمت:

در زمان نگارش این مقاله ، برنامه های پرداختی OneSignal از 99 دلار در ماه آغاز شد. آنها برنامه رشد را معرفی کرده اند که با قیمت 9 دلار در ماه در نوامبر در دسترس خواهد بود.

با این حال ، این طرح هنوز محدود است و شما برای داشتن بیشترین امکانات به برنامه حرفه ای آنها با قیمت 99 دلار در ماه نیاز خواهید داشت. همچنین یک طرح رایگان با حداکثر 10 هزار مشترک در دسترس است.

3. VWO Engage (PushCrew)

VWO Engage

VWO Engage، که در گذشته PushCrew نامیده می شد ، دارای یک ابزار هشدار دهنده فشار وب است که هم در دسک تاپ و هم در تلفن همراه کار می کند.

این برنامه به گونه ای طراحی شده است که به شما امکان می دهد کمپین های اطلاع رسانی فشاری ایجاد کنید ، که دارای محرک های ورود و خروج هستند. این بدان معناست که کمپین می تواند به طور خودکار براساس اقدامات کاربر ، مانند کلیک کردن روی پیوند خاص ، شروع شود.

همچنین کاربران می توانند به طور خودکار هنگام انجام یک کار تنظیم شده مانند کلیک کردن روی یک دکمه یا پر کردن فرم ، از کمپین خارج شوند.

VWO Engage تقسیم بندی ، تجزیه و تحلیل ، اعلان های شخصی شده و آزمایش A / B را ارائه می دهد. با این حال ، ابزار تقسیم بندی آنها و فعالیت های تعامل کاملاً محدود است.

قیمت:

هزینه VWO Engage از 99 دلار در ماه است. با این کار حداکثر 10 هزار مشترک و اعلان نامحدود به شما ارائه می شود.

هیچ برنامه رایگان در دسترس نیست با این حال ، بدون نیاز به کارت اعتباری ، می توانید به مدت 30 روز یک دوره آزمایشی رایگان انجام دهید.

4. iZooto

iZooto

iZooto اعلان های فشار به موقع ، اعلان های مکرر و اعلان های برنامه ریزی شده را ارائه می دهد.

iZooto مانند سایر ابزارهایی که ارائه داده ایم به شما امکان شخصی سازی اعلان های فشاری را می دهد. همچنین می توانید تقسیم بندی را برای پیام رسانی هدفمندتر تنظیم کنید.

این شامل تست A / B ، اعلان های مبتنی بر Timezone ، ضبط ویژگی ها و علایق اصلی کاربر و موارد دیگر است.

هشدار اولیه شما می تواند هنگامی که کاربر به پایین پیمایش می شود ، پس از مدت زمان مشخصی یا پس از کلیک یک دکمه ، ظاهر شود. این می تواند به شما کمک کند درصد بازدیدکنندگان سایت را که برای اعلان های فشار ثبت نام می کنند افزایش دهید.

اگر از قبل از ابزار اطلاع رسانی فشار دیگری استفاده کرده اید ، تیم موفقیت مشتری iZooto به شما کمک می کند مشترکان خود را انتقال دهید.

iZooto فقط با وب سایت های https کار می کند ، این بدان معنی است که سایت شما باید از یک وب سایت استفاده کند گواهی SSL.

قیمت:

هزینه iZooto از 85 دلار در ماه است که به شما 30000 مشترک و اعلان نامحدود می دهد.

هیچ برنامه رایگان در دسترس نیست با این حال ، می توانید یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه (بدون نیاز به کارت اعتباری) انجام دهید.

5. وب پشر

وب پشر

وب پشر یک پلت فرم اطلاع رسانی مستقیم در وب است که از تمام مرورگرهای محبوب پشتیبانی می کند. این مجموعه طیف گسترده ای از الگوهای سریع را ارائه می دهد که می توانید آنها را شخصی سازی کنید.

Webpushr انتقال مشترکین از سیستم عامل دیگر را آسان می کند. این شامل ویژگی هایی مانند تقسیم بندی کاربر ، تحت فشار قرار دادن وب به صورت خودکار و پشتیبانی از HTTP است. بعلاوه ، برای ادغام یکپارچه هم با وردپرس و هم طراحی شده است ووکامرس.

Webpushr به شما اعضای تیم نامحدود و بخشهای نامحدودی را برای مشترکان خود ارائه می دهد. همچنین از تصاویر بزرگ ، دکمه های اکشن ، شکلک و مارک تجاری سفارشی پشتیبانی می کند.

برخلاف بیشتر افزونه های اطلاع رسانی فشرده ، Webpushr تمام ویژگی های همه برنامه ها را به شما می دهد. این شامل برنامه رایگان آنهاست. تنها تفاوت در این است که شما می توانید چند مشترک داشته باشید.

قیمت:

هزینه Webpushr از 19 دلار در ماه برای حداکثر 100000 مشترک و اعلان های نامحدود است.

همچنین یک طرح رایگان در دسترس است. با این کار حداکثر 60،000 مشترک و اعلان نامحدود به شما ارائه می شود.

6. PushAssist

PushAssist

PushAssist یک ابزار اطلاع رسانی فشاری است که از مرورگرهای Chrome ، Firefox و Safari پشتیبانی می کند. راه اندازی آن آسان است و روی دسک تاپ و موبایل کار می کند.

با PushAssist ، تقسیم بندی مخاطب ، شخصی سازی ، ابزار برنامه ریزی و بینش اطلاعات مشتری خود را بدست می آورید.

همچنین با اجازه دادن به تبلیغ کنندگان برای اعلان های فشار برای مخاطبان خود ، این امکان را دارید که از ترافیک فشار خود درآمد کسب کنید. این می تواند به شما کمک کند کسب درآمد آنلاین.

می توانید از PushAssist با وب سایت HTTP یا HTTP استفاده کنید. با این حال ، نمی توانید مارک PushAssist را حذف کنید ، مگر اینکه از طرح تجاری یا بالاتر استفاده کنید.

قیمت:

هزینه PushAssist از 9 دلار در ماه برای حداکثر 3500 مشترک هزینه دارد.

همچنین یک طرح رایگان در دسترس است. با این کار حداکثر 3000 مشترک و اعلان نامحدود به شما ارائه می شود.

7. WonderPush

WonderPush

WonderPush به روشی مشابه بیشتر پلاگین های اطلاع رسانی فشار دیگر کار می کند. به شما امکان می دهد مشترکان خود را تقسیم بندی کنید ، اعلان ها را براساس رفتار یا زمان خودکار کنید ، به تجزیه و تحلیل های بی درنگ و موارد دیگر دسترسی داشته باشید.

WonderPush به شما امکان می دهد انواع مختلف اعلان را ایجاد کنید. این شامل تجارت الکترونیک اعلان های فشاری ، مانند اعلان های خودکار رها شده کارت.

هرچقدر که هزینه می کنید تمام ویژگی ها را دریافت می کنید. این شامل کارکنان نامحدود ، اعلان های نامحدود ، آزمایش A / B ، شخصی سازی و موارد دیگر است.

قیمت:

WonderPush مدل قیمت گذاری متفاوتی با سایر ابزارهای ارائه شده در ما دارد. هزینه آن از 1 یورو در هر ماه برای 1000 مشترک است ، پس از آن 1 یورو اضافی برای هر 1000 مشترک است.

هیچ برنامه رایگان وجود ندارد ، اما می توانید یک دوره آزمایشی 14 روزه رایگان انجام دهید. این به کارت اعتباری نیاز ندارد.

بهترین نرم افزار هشدار از طریق فشار چیست؟

PushEngage بهترین نرم افزار هشدار از طریق فشار در بازار است. برای مبتدیان مناسب است و شروع کار با آن آسان است ، با این وجود ویژگی های قدرتمند زیادی را نیز ارائه می دهد.

طرح رایگان آنها برای مشاغل کوچک و وبلاگ مناسب است. قیمت گذاری آنها رقابتی ترین است زیرا مقیاس بندی می شود و این دلیل بزرگی است که بسیاری از مشاغل بزرگ از PushEngage استفاده می کنند. سیستم عامل آنها قوی و تیم پشتیبانی درجه یک است.

OneSignal می تواند مناسب نیز باشد. با این حال ، برنامه رایگان آنها کاملاً محدود است و حتی برنامه های پرداختی از ویژگی ها و گزینه های سفارشی سازی کمتری برخوردار هستند.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا در مورد بهترین نرم افزار هشدار از طریق فشار برای وب سایت ها اطلاعات کسب کنید. همچنین ممکن است مقاله ما در بهترین خدمات بازاریابی از طریق ایمیل، و بهترین خدمات تلفن تجاری برای تجارت کوچک شما

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً مشترک ما شوید کانال یوتیوب برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک.



[ad_2]

منبع محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 + 3 =

برای درخواست مشاوره رایگان، فرم زیر را پر کنید.