دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

جایگزینی کارت های RTX 3090 سوخته توسط EVGA

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

همانطور که به یاد دارید اخیرا گزارشی منتشر شد مبنی بر این که گرافیک‌های 3090 در اجرای بازی New World خراب می‌شوند و پس از آن Igor Wallossek از یک نقص در طراحی کارت‌های EGVA خبر داد که در بازی مذکور باعث می‌شوند گرافیک به شدت فعالیت کرده و در نهایت خراب. حالا اما گزارش‌ها از جایگزینی کارت های GeForce RTX 3090 سوخته توسط EVGA خبر می‌دهند.
پس از اتفاقات مذکور آمازون به روز رسانی را برای بازی منتشر کرد تا از این اتفاق جلوگیری کند. Tom’s Hardware نیز با اشاره به یوتیوبر JayzTwoCents که شرایط مشابهی را رقم زده از کاهش نرخ فریم که باعث می‌شد چیپ‌های گرافیکی به شدت وارد استرس شوند خبر داد. نکته جالب توجه اما اینجاست که JayzTwoCents در توییتر لیست از کارت گرافیک‌هایی را منتشر نموده که متوجه شده در حین بازی به مشکل می‌خورند.

  • Radeon RX 590
  • Radeon RX 6800
  • Radeon RX 6800XT
  • Radeon RX 6900XT
  • GeForce RTX 3080 Ti
  • GeForce RTX 3090

جایگزینی کارت های GeForce RTX 3090 سوخته توسط EVGA

در ویدیو منتشر شده JayzTwoCents صحبت‌هایی با یکی از نمایندگان EVGA دارد که طی آن سوالی مبنی بر وضعیت فعلی و راهکار شرکت مطرح می‌کند و نماینده نیز ادعا کرده که از همین حالا گرافیک‌های جدید و جایگزینی برای کسانی که کارت خود را به عنوان گارانتی ثبت کرده‌اند، ارسال شده است.

همچنین در طی توضیحات او سعی می‌کند با کارت EVGA GeForce RTX 3090 خود مشکل را در حین اجرای بازی به نمایش گذارد. هر چند که میزان مصرف بالاتر از میانگین بوده اما او موفق نمی‌شود شرایط را به تصویر بکشد، حتی با این که محدوده مصرف کارت را نیز افزایش می‌دهد (او ادعا کرده که سطح نرمال در حدود 360 وات است و او مصرف کارت را به بالای 500 وات رسانده).

گرافیک EVGA

Jay و بقیه به رفتار EVGA و موضع قابل تحسین این شرکت در قبال مشتریان اشاره کرده‌اند، بخصوص وقتی که هنوز گمانه زنی‌ها بسیار بیشتر از شواهد واقعی هستند. به واقع که EVGA در برخورد با مشتری بسیار عالی عملکرد و تعویض سریع کارت‌های RTX 3090 تحسین برانگیز است. این که یک تولید کننده واقعا مسئولیت بسیاری از مشکلات را حتی بدون تحقیقات بر عهده بگیرد برای مشتریان حائز اهمیت خواهد بود.

در هر صورت به شدت پیشنهاد می‌کنیم در حال حاضر به تجربه بازی New World که در حال حاضر نسخه بتا آن عرضه شده نپردازید زیرا خطر تحت فشار قرار گرفتن کارت گرافیک بسیار بالاست.

بدون امتیاز