دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

خرید مستقیم کارت گرافیک RTX 3070 با استفاده از باگ سیستم Newegg

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

این روزها خرید کارت گرافیک در بازار جهانی چیزی شبیه به یک مسابقه بخت آزمایی شده است. در همان حد شانس ناچیز است و عملیات بس غیر ممکن. موجودی این محصولات بسیار ناچیز است و هر بار بعد از موجود شدن یک سری از محصولات، در مدت زمان کوتاهی تمامی موجودی به فروش می‌رسد و باز هم دست هزاران مشتری از کارت گرافیک کوتاه می‌ماند. ماینرها و اسکالپر با استفاده از ترفندهای غیر قانونی اقدام به خرید تعداد قابل توجهی از کارت گرافیک‌ها می‌کنند که این کار به زیان گیمرها تمام می‌شود. فروشگاه‌ها برای جلوگیری از این اتفاق محدودی‌هایی را اعمال کرده‌اند اما یک پسر بچه 11 ساله با عبور از محدودیت‌های Newegg موفق به خرید مستقیم کارت گرافیک RTX 3070 شده است.

خرید مستقیم کارت گرافیک RTX 3070 با استفاده از باگ سیستم Newegg

Newegg یکی از معروف‌ترین خرده فروش‌های سخت افزار و تجهیزات کامپیوتری محسوب می‌شود که مانند دیگر فروشندگان یک سیستم قرعه کشی برای فروش کارت گرافیک راه اندازی کرده است. اما یک کاربر 11 ساله کامپیوتر موفق شده این سیستم Newegg را بزند و بدون شرکت در قرعه کشی، کارت گرافیک RTX 3070 را با قیمت 729 دلار خریداری کند. ریکاردو سانتانا، پسر بچه ای 11 ساله از فلوریدای امریکا از طریق اپلیکیشن موبایل Newegg موفق به سفارش یکی از کارت‌های سری RTX 30 انویدیا شده بدون آنکه وارد چرخه قرعه کشی یا بخت آزمایی شود.

ترفندی که ریکاردوی 11 ساله به کار برده بسیار هوشمندانه است. Newegg دارای قسمتی برای خرید PC می‌باشد که در این بخش کاربران می‌توانند شخصا CPU، مادربرد، کارت گرافیک و دیگر قطعات سیستم را انتخاب کنند. ریکاردو متوجه می‌شود که از طریق این بخش می‌تواند کارت گرافیک را به صورت جداگانه خریداری کند و تحویل بگیرد. در حالی که صفحه کارت گرافیک، وضعیت موجودی محصول را ناموجود قید کرده بوده، اما همچنان امکان اضافه کردن به صفحه سفارش را داشته است و سپس از طریق صفحه بررسی، کارت گرافیک را سفارش داده است.

چندین کاربر دیگر نیز این روش را تست کرده و عملی بودن آن را تائید کرده‌اند. البته دیگر هیچکس نمی‌تواند از این روش استفاده کند چرا که Newegg متوجه این باگ در سیستم شده و آن را رفع کرده است. مدیر برند ارشد Newegg در این رابطه گفته تعداد کمی کارت گرافیک از این بخش به فروش رسیده و تمامی سفارشات به تعویق افتاده‌اند. با تشکر از ریکاردو سانتانای 11 ساله بابت کشف این باگ سیستمی.

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)