دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

خنک کننده ROG STRIX LC II ایسوس با پشتیبانی از Alder Lake

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

به نظر می‌رسد یکی دیگر از برندهای معروف (Asus) آماده پشتیبانی از سوکت LGA 1700 اینتل با خنک کننده ROG STRIX LC II ایسوس می‌باشد. ما معمولا اخبار مربوط به این نوع کولرها بیشتر نزدیک به زمان معرفی چیپ‌های نسل جدید یا پس از آن مشاهده می‌کنیم. ظاهرا اما خنک کننده ROG مذکور از همین حالا با توجه به گزارش Xfastest از براکت سازگار با Alder Lake بهره می‌برد.

خنک کننده ROG STRIX LC II یک مدل لوپ بسته است که در همکاری با Asetek توسعه یافته. این یعنی کیت مشابهی احتمالا با دیگر کولرهای Asetek نیز ارائه می‌شود که البته امری مرسوم می‌باشد.

خنک کننده ROG STRIX LC II ایسوس – از همین حالا آماده برای LGA 1700

خنک کننده ROG STRIX LC II ایسوس با پشتیبانی از Alder Lake
خنک کننده ROG STRIX LC II ایسوس با پشتیبانی از Alder Lake

بست‌های ارائه شده با کیت قابل تنظیم در رنج 75 الی 78 میلی متر هستند. اگر اینتل در آینده قصد تغییر ابعاد سوکت LGA 1700 را در محدوده ذکر شده داشته باشد، خنک کننده احتمالا همچنان سازگار خواهد بود. نکته‌ای که باید به آن اشاره کنیم این است که کیت ارائه شده به شکل خاص برای پردازنده‌های اینتل می‌باشد. علی رغم آن که AMD نیز برنامه دارد تا از سوکت جدید LGA 1718 استفاده کند اما قرار نیست کیت مذکور با سوکت AM5 سازگاری داشته باشد که البته چندان تعجب برانگیز نیست.

خنک کننده ROG STRIX LC II

خنک کننده ROG STRIX II LC با مادربرد Asus ROG Maximus XIV سازگار است که از چیپست Z690 اینتل استفاده می‌کند. براساس شایعات چیپست‌های میان رده B660 / H670 در اواخر سال یا حتی اوایل سال آینده معرفی خواهند شد. با توجه به اطلاعات Xfastest، ایسوس به تازگی شروع به اضافه نمودن کیت LGA 1700 به خنک کننده نسل دوم ROG STRIX خود کرده است. این یعنی شاید مشتریان چنین کیتی را در داخل باکس مشاهده نکنند.

بدون امتیاز