دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

رونمایی از مانتیور TUF Gaming VG28UQL1A ایسوس

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

امروز ایسوس مانتیور TUF Gaming VG28UQL1A را معرفی کرد. ایسوس در ابتدای سال مانیتور ROG STRIX XG43UQ و پس از آن TUF Gaming VG32AQL1A را معرفی کرده بود و حالا در نیمه دوم سال میلادی از مانیتور TUF Gaming VG28UQL1A پرده برداری کرده است، تا محصولات بیشتری را برای انتخاب در اختیار گیمرها بگذارد.

پشتیبانی کامل از PC و کنسول‌های نسل جدید

مانتیور TUF Gaming VG28UQL1A برای PC و کنسول‌های نسل جدید طراحی شده است. این مانیتور 28 اینچی دارای پنل IPS سریع است و می‌تواند بازی‌ها را با رزولوشن 4K و رفرش‌ریت 144Hz اجرا کند. همچنین از زمان پاسخ‌گویی 1ms و فناوری (GTG) و فناوری Display Stream Compression (DSC) پشتیبانی می‌کند. این مانیتور گیمینگ ایسوس می‌تواند بازی‌های کنسول‌های نسل جدید را از طریق درگاه HDMI 2.1 و با وضوح 4K و 120Hz نمایش دهد. این مانیتور از فناوری‌های NVIDIA G-SYNC, AMD FreeSync Premium و ASUS Extreme Low Blur Synce (EKMB Sync) پشتیبانی می‌کند، تا به این ترتیب از تاری حرکت یا همان MotionBlur جلوگیری کند و تجربه یک بازی روان را برای کاربر به وجود بیاورد. ضمن اینکه این مانیتور می‌تواند با استفاده از قابلیت ASUS Variable Overdrive با وجود نرخ فریم‌های متفاوت تصویری روان و ثابت ارائه دهد.

مناسب برای کنسول‌های نسل جدید

مانتیور TUF Gaming VG28UQL1A دارای یک درگاه HDMI 2.1 است که توانایی پخش تصاویر کنسول‌های نسل جدید را با وضوح 4K و رفرش‌ریت 120Hz را دارد. حالت Auto-Low-Latency به کاهش لگ در بازی و هرچه روان‌تر اجرا شدن گیم‌پلی کمک می‌کند. در کنار آن یک درگاه DisplayPort 1.4 قرار دارد که می‌تواند تصاویر پایداری تا 144Hz را پشتیبانی کند. با فناوری DSC در هنگام اتصال به PC مانیتور می‌تواند تصاویر بازی‌های UHD را با بالاترین سرعت و بدون افت کیفیت پشتیبانی کند.

گیم‌پلی بسیار روان

مانیتور TUF Gaming VG28UQL1A دارای فناوری ASUS ELMB Sync و زمان پاسخگویی 1ms (GTG) است. ELMB امکان استفاده همزمان با فناوری (VRR) را داراست که باعث می‌شود بتوان از روان‌ترین گیم‌پلی ممکن بهره برد. در کنار همه‌ی آنها فناوری‌هایی همچون FreeSynce Premium و Variable Overdrine به همراه G-SYNC به اجرای هرچه روان‌تر بازی‌ها کمک می‌کند.

محافظ چشم‌های شما

قابلیت HDR 400 به همراه DCI P3 90% باعث عملکرد عالی مانیتور VG28UQL1A در نمایش رنگ‌ها شده است. این مانیتور برای محافظت از چشم کاربر و جلوگیری از خسته‌گی چشم از فناوری‌های LowBlueLight و Flicker-Free استفاده می‌کند. فناوری‌ LowBlueLight بدون لطمه به کیفیت تصویر از چشم کاربر در مقابل نور آبی محافظت می‌کند و Flicker-Free نیز با جلوگیری از چشمک زدن سریع نور پس‌زمینه از خسته‌گی چشم‌ها جلوگیری می‌کند.

مطالب مربوط:

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)