دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

سری گیمینگ گرافیک های سفارشی Radeon RX 6600 XT

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

درست بعد از معرفی کارت گرافیک گیمینگ و اقتصادی RX 6600 XT توسط AMD که گیمینگ در رزولوشن Full HD را هدف قرار داده، سازندگان اقدام به معرفی کارت‌های سفارشی خود با این تراشه کردند. MSI به عنوان سازنده برتر سخت افزار گیمینگ، کارت گرافیک های سفارشی Radeon RX 6600 XT خود را در قالب دو سری مختلف معرفی کرده که می‌تواند رضایت بخش عظیمی از گیمرها را جلب کند. در ادامه مطلب به معرفی این کارت گرافیک‌ها که از معماری پیشرفته AMD RDNA 2 برخوردارند می‌پردازیم.

معماری RDNA 2، ساخته شده برای گیمرها

RDNA 2 معماری گرافیکی AMD است که به طور تخصصی برای گیمرها توسعه داده شده و عملکرد بسیار خوبی را در کنار مصرف انرژی بهینه ارائه می‌دهد. کارت گرافیک‌های مجهز به این معماری از جدیدترین فناوری‌ها مانند Ray Tracing، رفرش ریت متغیر و AMD FidelityFX پشتیبانی می‌کنند و به گیمرها امکان تجربه سطح تازه‌ای از کیفیت و نورپردازی در گیمینگ را در کنار جزئیات بالا می‌دهد.

سری گیمینگ گرافیک های سفارشی Radeon RX 6600 XT شرکت MSI

MSI کارت گرافیک جدید Radeon RX 6600 XT GAMING X را به سیستم کولینگ TWIN FROZR 8 مجهز کرده که نسل جدید فناوری خنک کننده کارت‌های MSI محسوب می‌شود و با فن‌های انحصاری TORX FAN 4.0 همراه شده است. فن‌های استفاده شده این کارت گرافیک به خوبی بر روی تولید جریان هوا با فشار ثابت تمرکز دارند. فناوری‌های آیرودینامیکی و ترمودینامیکی برای پخش موثر حرارت به کار گرفته شده‌اند که با پائین نگه داشتن حرارت GPU، عملکرد بدون افت آن را در زیر فشارهای سنگین تضمین می‌کند.

نورپردازی RGB استفاده شده در این کارت گرافیک نیز به سادگی توسط نرم افزار اختصاصی MSI Center قابل شخصی سازی است. دیگر ویژگی شاخص RX 6600 XT GAMING X برخورداری از بک پلیت فلزی می‌باشد که ضمن محکم نگه داشتن گرافیک در جای خود، به کاهش حرارت نیز از طریق پدهای حرارتی کمک می‌کند.

سری Mech

برای آن دسته از کاربرانی که طراحی مینیمال قطعات سخت افزاری را به ظاهر مدرن و گیمینگ ترجیح می‌دهند، MSI سری Mech را توصیه می‌کند که ضمن داشت طراحی ساده، جذاب و زیبا به نظر می‌رسد. سازنده تایوانی در کارت گرافیک RX 6600 XT MECH 2X از سیستم خنک کننده TORX FAN 3.0 استفاده کرده است. عملکرد این کارت گرافیک به نوعی طراحی شده که پس هر کار گرافیکی ضروری بر می‌آید. چه گیمینگ باشد چه کار فرقی نمی‌کند، RX 6600 XT MECH 2X قادر به انجام آن است. عملکرد ایده آل، سیستم خنک کننده کارآمد و در نهایت یک بک پلیت فلزی جذاب و برس خورده، کارت‌های سری MECH را تبدیل به یک گزینه مناسب برای هر نوع سیستمی کرده است.

کارت‌های سری Gaming و Mech شرکت MSI با تراشه Radeon RX 6600 XT از تاریخ 11 آگوست در دسترس گیمرها و دیگر علاقمندان قرار می‌گیرد.

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)