دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

مادربرد Z590A Silver بایوستار رونمایی شد – عالی و کارآمد

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

کمپانی Biostar که یکی از تولید کنندگان مطرح مادربرد، کارت گرافیک و دستگاه‌های ذخیره سازیست از جدیدترین مادربرد خود یعنی Z590A Silver بایوستار رونمایی کرده است. این بُرد برای پشتیبانی از پردازنده‌های نسل دهم و یازدهم اینتل به همراه کارت گرافیک‌های بالا رده طراحی شده است.

مادربرد Z590A Silver بایوستار

قابلیت‌های مدرنی مانند PCI Express Gen 4.0 و PCIe M.2 Gen 4.0 به همراه امکانات دیگر این مدل را برای گیمینگ و خلق محتوا ایده آل می‌سازد. با پشتیبانی از 128 گیگابایت حافظه DDR4 در 4 اسلات DIMM و قابلیت اورکلاک تا 5000 مگاهرتز، بدون شک Z590A Silver هیچ مشکلی در انجام وظایف مختلفی نخواهد داشت. همچنین در این مدل شاهد مدار تغذیه 14 فاز دیجیتال نیز هستیم.

مادربرد Z590A Silver بایوستار

مادربرد Z590A Silver بایوستار

در بحث پنل ورودی / خروجی، تا هشت پورت USB شامل سه عدد USB 3.2 Gen 1، دو عدد USB 3.2 Gen 2 و دو عدد USB 2.0 به همراه یک عدد USB 3.2 Gen 2×2 Type C قابل مشاهده هستند. در عین حال یک پورت PS/2 نیز برای اتصال صفحه کلید یا ماوس‌های قدیمی‌تر در نظر گرفته شده. همچنین شاهد دو پورت آنتن وای فای و یک پورت LAN با کنترلر Realtek RTL8125B برای ارتباط سریع‌تر با اینترنت هستیم.

خروجی تصویر از طریق یک یک پورت DVI D و یک Display Port به همراه یک پورت HDMI 2.0 با پشتیبانی از تصاویر 4K ارائه می‌شود. سه پورت صدای قدرتمند با چیپست ALC1220 نیز می‌توانند خروجی HD و 7.1 کاناله را پدید آورند.

کمپانی بایوستار محصول جدید خود را با امکانات و قابلیت‌های مناسب برای عملکردی قابل اعتماد و عالی معرفی کرده تا یکی از بهترین انتخاب‌های مصرف کنندگان برای استفاده تجاری یا خانگی باشد. در حال حاضر

مادربرد Z590A Silver بایوستار
مادربرد Z590A Silver بایوستار

بدون امتیاز