دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

نحوه افزودن نشانه گذاری طرح در وردپرس و ووکامرس

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

آیا می خواهید علامت گذاری طرحواره را به راحتی در وردپرس اضافه کنید؟

نشانه گذاری طرح به شما کمک می کند تا اطلاعات مهمی را در اختیار موتورهای جستجو قرار دهید که آنها می توانند از آنها برای افزایش لیست شما در نتایج جستجو استفاده کنند.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی نشانه گذاری طرح در وردپرس را اضافه کنید و ترافیک SEO بیشتری را از موتورهای جستجو به وب سایت خود وارد کنید.

افزودن نشانه گذاری طرح به یک وب سایت وردپرس

در اینجا یک مرور کلی از موضوعاتی است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت:

نشانه گذاری طرح چیست؟

Schema markup نوع خاصی از کد HTML است که می توانید به کد خود اضافه کنید وب سایت وردپرس به موتورهای جستجو در مورد محتوای خود بگویید.

به عنوان مثال ، می توانید به موتورهای جستجو بگویید که یک صفحه خاص یک پست وبلاگ ، یک دستورالعمل ، س FAالات متداول ، مقاله خبری یا صفحه محصول در شما است فروشگاه آنلاین. سپس موتورهای جستجو می توانند از این داده ها برای نمایش نتایج غنی استفاده کنند.

نتایج غنی در جستجوی Google

موتورهای جستجوگر مانند Google همچنین از نشانه گذاری طرح برای نمایش اطلاعات در جستجوهای دیگر استفاده می کنند. به عنوان مثال ، در Google Maps لیست شما با دستورالعمل ها ، ساعات باز ، تلفن کاری تعداد و موارد دیگر

پیش نمایش نتایج جستجوی محلی

به این لیست های جستجوی پیشرفته نتایج غنی یا قطعه های غنی گفته می شود. آنها باعث می شوند سایت شما در SERP برجسته شود نرخ کلیک ارگانیک شما را بهبود می بخشد و ترافیک رایگان بیشتری برای شما به ارمغان می آورد.

گفته شد ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه بدون نوشتن کد ، به راحتی نشانه گذاری طرح در وردپرس را اضافه می کنیم.

نحوه افزودن نشانه گذاری طرح در وردپرس

ساده ترین راه برای افزودن نشانه گذاری طرحواره در وردپرس با استفاده از است همه در یک SEO برای وردپرس. آن است بهترین افزونه SEO WordPress در بازار است و به شما امکان می دهد به راحتی نشانه گذاری طرح را به سایت وردپرس خود اضافه کنید.

همه در یک SEO برای وردپرس

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی آن است همه در یک SEO برای وردپرس. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما مراجعه کنید نحوه نصب افزونه وردپرس.

با فعال شدن ، افزونه یک جادوگر راه اندازی را راه اندازی می کند که شما را از طریق راه اندازی راهنمایی می کند. اگر به کمک نیاز دارید ، مقاله ما را دنبال کنید نحوه تنظیم All in One SEO برای وردپرس.

اکنون اگر تنظیم را به پایان برسانید ، سپس پلاگین به طور خودکار نشانه گذاری صحیح طرح را تنظیم کرده و آن را در وب سایت شما اعمال می کند.

با این حال ، شما را به طور دستی در تمام تنظیمات نشانه گذاری طرح قرار می دهیم تا در صورت لزوم بتوانید تنظیمات را تغییر دهید.

تنظیم نشانه گذاری گسترده طرحواره سایت در وردپرس

در ابتدا ، ما با بیان برخی اطلاعات اساسی در مورد موتورهای جستجو شروع خواهیم کرد وب سایت وردپرس. قابل اعتماد و متخصص همه در یک جستجوگر جستجو »ظاهر جستجو صفحه را انتخاب کرده و به بخش Knowledge Graph بروید.

اطلاعات وب سایت خود را برای Knowledge Graph ارائه دهید

از اینجا ، شما باید انتخاب کنید که آیا وب سایت شما مربوط به یک شخص است یا یک سازمان. برای یک سازمان ، می توانید نامی را ارائه دهید ، شماره تلفن تجارت، نوع تماس و a آرم تجاری.

اگر وب سایت شما درباره شخصی است (مانند شخصی) وبلاگ، وب سایت رزومه، یا یک وب سایت نمونه کارها) ، سپس می توانید حساب کاربری شخص را از لیست کشویی انتخاب کنید یا اطلاعات وی را به صورت دستی وارد کنید.

داده های متا شخص

اگر کاربر موجود وردپرس را انتخاب کردید ، می توانید با مراجعه به آن مشخصات کاربر انتخاب شده را ویرایش کنید کاربران »مشخصات صفحه

در اینجا می توانید آدرسهای اینترنتی نمایه Twitter و Facebook کاربر را ارائه دهید.

نمایه کاربر را ویرایش کنید

همچنین مطمئن شوید که نام و نام خانوادگی کاربر را به درستی وارد کرده اید و نام صحیحی را برای نمایش عمومی انتخاب کرده اید.

در آخر ، شما باید عکس پروفایل کاربر را به صورت تنظیم کنید گراواتار.

فراموش نکنید که برای ذخیره تغییرات خود بر روی دکمه “به روز رسانی نمایه” کلیک کنید.

تنظیم نشانه گذاری پیش فرض طرح در وردپرس

مرحله بعدی انتخاب تنظیمات پیش فرض است که برای تولید نشانه گذاری طرح برای همه پست ها و صفحات وردپرس استفاده می شود.

با این کار اطمینان حاصل خواهید کرد که برای همه پست ها ، صفحات ، محصولات یا سایر موارد وردپرس شما به طور صحیح علامت گذاری طرحواره تنظیم شده است انواع محتوا.

به سادگی به همه در یک جستجوگر جستجو »ظاهر جستجو صفحه را انتخاب کرده و به تب Content Types بروید. از اینجا تمام انواع پست های خود را در لیست مشاهده خواهید کرد.

انواع محتوای ظاهر را جستجو کنید

برای هر نوع پست ، یک برگه نشانه گذاری طرح (Schema Markup) را مشاهده خواهید کرد. تغییر به آن به شما امکان می دهد نوع طرح پیش فرض را برای آن نوع پست خاص انتخاب کنید.

انتخاب نشانه گذاری پیش فرض Schema برای انواع محتوا در وردپرس

از اینجا می توانید تنظیمات را مرور کرده و در صورت لزوم آنها را تغییر دهید. به عنوان مثال ، اگر یک وب سایت خبری دارید که از پست های وردپرس به عنوان مقاله های خبری استفاده می کند ، ممکن است بخواهید نوع مقاله را به طرح مقاله اخبار تغییر دهید.

تغییر نشانه گذاری طرح واره برای پست ها و صفحات فردی در وردپرس

از آنجا که قبلاً تنظیمات طرحواره پیش فرض را تنظیم کرده اید ، نیازی به تغییر دستی نشانه گذاری طرحواره برای بیشتر مطالب خود نیست.

با این حال ، مواردی وجود دارد که ممکن است بخواهید تنظیمات طرحواره را برای یک پست یا صفحه جداگانه تنظیم کنید.

به عنوان مثال ، اگر از سفارشی استفاده می کنید صفحات فرود وردپرس به عنوان صفحات محصول ، پس شما می خواهید موتورهای جستجو این را بدانند. به همین ترتیب ، ممکن است برخی از وبلاگ ها از پست های وردپرس برای انتشار دستور العمل ها ، مقالات خبری یا … استفاده کنند بررسی ها.

در این سناریوها ، ممکن است لازم باشد علامت گذاری طرح برای آن پست یا صفحه خاص را تغییر دهید.

به سادگی پست یا صفحه ای را که می خواهید تغییر دهید ویرایش کنید. در صفحه ویرایش پست ، به پایین به جعبه تنظیمات AIOSEO در زیر ویرایشگر بروید و به تب Schema بروید.

علامت گذاری طرحواره یک پست یا صفحه را تغییر دهید

از اینجا می توانید تنظیمات نشانه گذاری طرح آن پست را تغییر دهید. طرحواره انواع مختلفی برای انتخاب دارد و هرکدام با ریز داده های خاص خود ارائه می شوند.

به عنوان مثال ، اگر پستی را به Recipe تغییر دهید ، می توانید شرح دستور ، نوع آشپزی ، زمان آماده سازی ، دستورالعمل ها و موارد دیگر را ارائه دهید.

دستور داده های متا طرحواره

به همین ترتیب ، اگر صفحه ای را به نوع طرحواره محصول تغییر دهید ، می توانید قیمت ، مارک ، ارز ، در دسترس بودن و موارد دیگر را ارائه دهید.

نشانه گذاری طرح کالا

این یک ابزار مفید برای وب سایت هایی است که محصولات خود را با استفاده از a می فروشند فرم پرداخت آنلاین ساده به جای یک پلت فرم تجارت الکترونیکی.

تنظیم مارک Schema برای ووکامرس

All in One SEO جامع ترین است افزونه WooCommerce SEO در فروشگاه. به غیر از تنظیمات معمول SEO ، همچنین به درستی علامت گذاری طرح کالا را برای همه محصولات شما انتخاب می کند.

این همه فراداده های لازم را از شما می گیرد ووکامرس لیست محصولات مانند قیمت گذاری ، ارز ، در دسترس بودن ، بررسی ها ، رتبه بندی ستاره ها و موارد دیگر. علاوه بر این ، می توانید مارک ، نوع شناسه و شماره شناسه را در زیر برگه طرح برای هر محصول ارائه دهید.

فراداده طرحواره محصول

این در صورتی مفید است که فروشگاه شما در حال فروش محصولات از مارک های دیگر با شناسه استاندارد است.

افزودن نشانه گذاری Schema برای SEO محلی

تقریباً 36٪ از کل جستجوها در Google قصد محلی دارند. این بدان معناست که آن دسته از کاربران به دنبال مشاغل محلی و خدمات در این نزدیکی هستند.

بیشتر جستجوهای محلی به تصمیم خرید منجر می شود ، که باعث می شود آنها برای مشاغل کوچک بسیار سودآور باشند.

سئو محلی به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را بر روی نقشه قرار دهید تا کاربران به راحتی آن را پیدا کنند. این اجازه می دهد فروشگاه یا تجارت شما در نتایج جستجوی محلی Google ظاهر شود.

نتایج جستجوی محلی

همچنین باعث می شود تجارت شما در سایر محصولات Google مانند Google Maps نشان داده شود ، که مشتریان بیشتری را به مکان فیزیکی شما می آورد.

پیش نمایش نتایج جستجوی محلی

All in One SEO دارای یک افزونه Local SEO است که به شما امکان می دهد وب سایت خود را به راحتی برای نتایج جستجوی محلی بهینه کنید.

به سادگی به همه در یک سئو »سئو محلی صفحه را فشار دهید و روی دکمه فعال سازی محلی SEO کلیک کنید.

SEO محلی را فعال کنید

پس از فعال شدن ، اگر کسب و کار شما چندین مکان دارد ، پس می خواهید آن گزینه را روشن کنید. سپس می توانید مکان های جداگانه ای اضافه کرده و آنها را تنظیم کنید.

مشاغل مکان چند یا یک

در زیر آن ، می توانید اطلاعات خود را از جمله ارائه دهید نام کسب و کار، آرم ، شماره تلفن ، نوع مشاغل ، گزینه های پرداخت و موارد دیگر.

اطلاعات تجاری

پس از آن ، می توانید به قسمت Open Opening Hours بروید تا ساعات کاری خود را وارد کنید.

ساعات کار

نگران نباشید ، ساعات کاری هر روز را وارد کنید و روزهایی را که تعطیل شده است علامت گذاری کنید.

ساعات کاری

فراموش نکنید که برای ذخیره تنظیمات خود بر روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای ما نگاهی بیندازید نحوه افزودن ساعات کاری در وردپرس.

پس از ایجاد SEO محلی در وب سایت وردپرس خود ، می توانید برای یک سایت نیز ثبت نام کنید Google برای کسب و کار من حساب برای ادعای تجارت خود.

در حال آزمایش علامت گذاری طرحواره خود برای قطعه های غنی

با استفاده از Google می توانید نشانه گذاری طرحواره را در وب سایت وردپرس خود آزمایش کنید ابزار آزمایش داده شده ساخت یافته. به سادگی آدرس URL وب سایت خود را وارد کنید و مارک داده های ساختاری موجود در آن URL را دریافت می کند.

ابزار تست داده ساختار یافته

اگر خطایی یا هشدار وجود دارد ، می توانید با مرور مجدد در تنظیمات نشانه گذاری طرحواره در وب سایت خود ، آن را عیب یابی کنید.

Google همچنین نسخه جدیدتری را ارائه می دهد ابزار تست Rich Snippets. این نه تنها نشانه گذاری Schema را در وب سایت شما از نظر قطعه های غنی بررسی می کند ، بلکه همچنین به شما نشان می دهد برخی از داده ها از دست رفته اند.

ابزار آزمایش قطعه های غنی

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد یاد بگیرید چگونه می توانید به راحتی نشانه گذاری طرح را به وب سایت وردپرس خود اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید موارد متخصص ما را ببینید افزونه های وردپرس که باید داشته باشید و مقایسه ما با بهترین خدمات بازاریابی از طریق ایمیل برای تجارت کوچک

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً مشترک ما شوید کانال یوتیوب برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک.

پست نحوه افزودن نشانه گذاری طرح در وردپرس و ووکامرس اولین بار در ظاهر شد WPBeginner.



[ad_2]

منبع محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست مشاوره رایگان، از ساعت 8 الی 22 تماس بگیرید.

09338752044