دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

نحوه رفع خطای “متأسفیم ، این نوع پرونده به دلایل امنیتی مجاز نیست” در وردپرس

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

آیا در حال مشاهده خطای “متأسفیم ، این نوع پرونده به دلایل امنیتی مجاز نیست” در وردپرس است؟

شما می توانید رایج ترین انواع پرونده ها را بدون هیچ گونه خطایی در وردپرس بارگذاری کنید. اگرچه نوع پرونده توسط وردپرس پشتیبانی نمی شود ، ممکن است این خطا را مشاهده کنید.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی خطای “متأسفیم ، این نوع پرونده به دلایل امنیتی مجاز نیست” در وردپرس را برطرف کنید.

اصلاح نوع پرونده به دلایل خطای امنیتی در وردپرس مجاز نیست

چه عواملی باعث خطای “متاسفم ، این نوع پرونده به دلایل امنیتی مجاز نیست” است؟

هنگام تلاش برای بارگذاری نوع فایلی که وردپرس از آن پشتیبانی نمی کند ، خطای “متأسفیم ، این نوع پرونده به دلایل امنیتی مجاز نیست” ظاهر می شود.

ممکن است هنگام تلاش برای افزودن پرونده جدید به پرونده خود ، این پیام خطا دیده شود کتابخانه ی رسانه.

بارگذاری پرونده ای در Media Library که پیام امنیتی مجاز به پرونده را نشان می دهد

به دلایل امنیتی ، وردپرس انواع پرونده هایی را که می توانید از طریق مدیر وردپرس خود بارگذاری کنید محدود می کند. انواع پرونده های مجاز شامل همه تصاویر ، فیلم ، سند و فرمت های صوتی رایج است.

یک راه حل برای رفع این مشکل این است که پرونده ها را از طریق FTP بارگذاری کنید یا شما میزبانی وردپرس بخش مدیر پرونده

با این حال ، به راحتی استفاده از کتابخانه رسانه داخلی وردپرس نیست.

بنابراین بیایید به چگونگی رفع خطای “متأسفیم ، این نوع پرونده به دلایل امنیتی مجاز نیست” در وردپرس نگاهی بیندازیم.

File Type Extension Spelling را بررسی و اصلاح کنید

اگر می خواهید یک نوع پرونده متداول را که قبلاً بارگذاری کرده اید بدون مشاهده این خطا بارگذاری کنید ، پس به احتمال زیاد پسوند پرونده را اشتباه املایی کرده اید.

پسوند پرونده پسوند نوع پرونده 3 یا 4 حرف است که در انتهای نام پرونده ها در رایانه شما ظاهر می شود. به عنوان مثال ، یک فایل تصویری ممکن است نامگذاری شود Holidayphoto.png جایی که عکس تعطیلات نام پرونده است و png پسوند است.

این برنامه های افزودنی توسط بسیاری از برنامه ها و برنامه ها از جمله وردپرس برای شناسایی انواع پرونده ها استفاده می شود. در زیر انواع پرونده و پسوندهای پیش فرض مجاز وردپرس آورده شده است:

تصاویر: .png ، .gif ، .jpg ، .jpeg ، .ico
اسناد: .pdf ، .doc ، .docx ، .xls ، .xlsx ، .ppt ، .pptx ، .pps ، .ppsx ، .odt ، .psd
سمعی: .wav ، .mp3 ، .m4a ، .ogg
ویدئو: .mp4، .m4v، .mpg، .mov، .wmv، .avi، .ogv، .3gp، .3g2

نکته: اگرچه می توانید فیلم ها را در وردپرس بارگذاری کنید ، ما همیشه توصیه می کنیم فیلم های خود را در یک سایت بارگذاری کنید سایت میزبانی ویدیو بجای. این به محافظت از وب سایت شما کمک می کند سرعت و عملکرد.

هنگامی که این خطا را دریافت می کنید ، اولین چیزی که ما توصیه می کنیم بررسی پسوند پرونده برای اطمینان از صحت آن است. گاهی اوقات ، ممکن است هنگام ویرایش یا ذخیره یک پرونده در رایانه ، به طور تصادفی پسوند نام پرونده را حذف کنید یا آن را به اشتباه تایپ کنید.

در ویندوز 10 به راحتی می توانید پسوندهای پرونده را بررسی کنید. به سادگی پوشه ای را که شامل پرونده شما است باز کنید و روی پیوند “مشاهده” در بالای پنجره کلیک کنید. از اینجا ، باید کادر “File name extensions” را علامت بزنید.

تنظیم پرونده های داخلی برای نمایش بعد از نام پرونده های شما

پس از علامت زدن در آن جعبه ، پسوند را بعد از نام پرونده ها مشاهده خواهید کرد.

پسوند پرونده اکنون در حال نمایش است

توجه داشته باشید: این برنامه افزونه را برای همه پرونده های رایانه شما ، نه فقط پرونده های موجود در این پوشه ، نشان می دهد.

کاربران Mac می توانند با باز کردن برنامه Finder و رفتن به برنامه های افزودنی پرونده ها را مشاهده کنند بهتر »تنظیمات برگزیده از منوی بالا

پسوند پرونده را در Mac نشان دهید

با این کار پنجره Preferences در جایی ظاهر می شود که باید روی برگه “Advanced” کلیک کنید و مطمئن شوید که کادر کنار آن وجود دارد ‘نمایش همه پسوندهای نام پرونده’ گزینه علامت زده شده است.

اکنون که می توانید پسوندهای نام پرونده را مشاهده کنید ، فایلی را که می خواستید بارگذاری کنید پیدا کرده و از پسوند صحیح آن اطمینان حاصل کنید.

اگر پسوند نادرست است ، می توانید بر روی آن کلیک راست کرده و گزینه “تغییر نام” را برای تغییر نام پرونده و افزودن پسوند صحیح انتخاب کنید.

با افزونه File Upload Types انواع جدید پرونده ها را در وردپرس مجاز کنید

اگر در حال بارگذاری نوع فایلی هستید که توسط وردپرس پشتیبانی نمی شود ، همچنان می توانید با افزودن آن به عنوان نوع پرونده پشتیبانی شده ، آن را بارگذاری کنید.

انواع بارگذاری پرونده پلاگین ساده ترین راه برای رفع خطای “متاسفم ، این نوع پرونده به دلایل امنیتی مجاز نیست” است. این توسط بنیانگذار WPBeginner ساخته شده است ، سید بلخی.

ابتدا باید نصب را فعال و فعال کنید انواع بارگذاری پرونده پلاگین برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما مراجعه کنید نحوه نصب افزونه وردپرس.

پس از فعال شدن ، به آدرس مراجعه کنید تنظیمات »انواع بارگذاری پرونده صفحه در بخش مدیریت وردپرس خود را کلیک کنید. سپس ، به سادگی نوع پرونده خود را در جعبه جستجو تایپ کنید.

نوع فایلی را که می خواهید فعال کنید جستجو کنید

بعد ، کادر کنار نوع (های) پرونده ای را که می خواهید فعال کنید علامت بزنید و برای ذخیره تغییرات خود ، روی دکمه “ذخیره تنظیمات” در پایین صفحه کلیک کنید.

فعال کردن نوع پرونده انتخابی خود در انواع بارگذاری پرونده

اکنون ، پیش بروید و به کتابخانه رسانه برگردید. بدون دریافت پیام خطا ، می توانید پرونده (های) خود را اضافه کنید.

بدون دریافت پیام خطای امنیتی ، پرونده خود را با موفقیت بارگذاری کنید

ایمن نگه داشتن سایت وردپرس هنگام مجاز کردن انواع پرونده های اضافی

دلیل اینکه WordPress بسیاری از انواع پرونده ها را مسدود می کند ، کمک به حفظ پرونده شما است وب سایت وردپرس امن است.

وقتی انواع فایلهای اضافی را فعال می کنید ، اکیداً توصیه می کنیم برای محافظت از سایت خود اقدامات امنیتی انجام دهید.

تو باید:

  • کاربران ثبت نام نشده را محدود کنید ، بنابراین آنها فقط می توانند انواع فایلی را که برای بارگذاری نیاز دارند بارگذاری کنند. بهترین راه برای انجام این کار با a است فرم بارگذاری پرونده.
  • استفاده از افزونه امنیتی وردپرس برای مشاهده سایت شما از نظر آسیب پذیری.
  • به طور منظم سایت وردپرس خود را اسکن کنید کد مخرب بالقوه.
  • محدود کردن را در نظر بگیرید اندازه پرونده های بارگذاری شده برای جلوگیری از بارگذاری پرونده های بزرگ کاربران که ممکن است شامل بدافزار باشد.
  • اضافه کردن ورود به سیستم فعالیت کاربر، بنابراین شما سوابق مربوط به اینکه کدام کاربر کدام پرونده را بارگذاری کرده است را دارید

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه خطای “متأسفیم ، این نوع پرونده به دلایل امنیتی مجاز نیست” در وردپرس را یاد بگیرید. همچنین ممکن است بخواهید انتخاب متخصص ما را ببینید افزونه های لازم وردپرس برای وب سایت خود، و راهنمای نهایی ما را علامت گذاری کنید چگونه می توان رایج ترین خطاهای وردپرس را برطرف کرد.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً مشترک ما شوید کانال یوتیوب برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک.

پست نحوه رفع خطای “متأسفیم ، این نوع پرونده به دلایل امنیتی مجاز نیست” در وردپرس اولین بار در ظاهر شد WPBeginner.



[ad_2]

منبع محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست مشاوره رایگان، از ساعت 8 الی 22 تماس بگیرید.

09338752044