دیتکو - لوگو
Search
Close this search box.

چگونه می توان بلاگ را در سایت وردپرس خود اضافه کرد (بدون پلاگین)

فهرست عنوان محتوای صفحه

[ad_1]

آیا می خواهید یک وبلاگ نویسی در سایت وردپرس خود اضافه کنید؟

Blogroll لیستی از پیوندها به وبلاگهای دیگر متعلق به شماست ، یا وبلاگهایی که آنها را تحسین می کنید ، دنبال می کنید یا حتی با آنها رقابت می کنید. وبلاگ نویسی سابقه طولانی در فرهنگ وبلاگ نویسی دارد.

در این مقاله ، ما می خواهیم نحوه اضافه کردن آسان بلاگ در وردپرس را به اشتراک بگذاریم. ما همچنین در مورد تاریخچه وبلاگ نویسی و اینکه امروز چگونه می توانید از آن بهره مند شوید صحبت خواهیم کرد.

اضافه کردن یک وبلاگ نویسی به وب سایت یا وبلاگ وردپرس خود

Blogroll چیست؟

وبلاگ نویسی لیستی از پیوندها به سایر وبلاگهای مربوط به وبلاگ خود شماست. این می تواند شامل پیوندهایی به سایت های وبلاگ دیگر شما ، یا وبلاگهایی که دوست دارید ، یا هر وب سایتی که می خواهید کاربران از آن پرداخت کنند.

در روزهای اولیه ، وبلاگ نویسی بیشتر شخصی و جامعه محور بود. مردمان همفکر اغلب به وبلاگهای دیگری که از آنها لذت می برند پیوند می دهند. در اینجا نحوه استفاده از وبلاگ نویسی در WPBeginner در سال 2009 نشان داده شده است.

Blogroll در WPBeginner نمایش داده می شود

وبلاگ نویسی در آن روزها یکی از ویژگی های معمول بود که به همین دلیل بیشتر بود سیستم عامل های وبلاگ نویسی به طور پیش فرض از آن پشتیبانی کرد. با این حال ، با رواج و محبوبیت بیشتر وبلاگ نویسی ، ویژگی وبلاگ نویسی نیز کمتر متداول شد.

وردپرس از همان ابتدا دارای ویژگی وبلاگ نویسی بود. ابتدا Links نامیده شد ، سپس در WordPress 2.1 به Blogroll تغییر نام یافت.

ویژگی Blogroll در وردپرس 2.1

دوباره در WordPress 2.5 به Links تغییر یافت و تا آن زمان باقی ماند وردپرس 3.5. در آن زمان ، تیم وردپرس تصمیم گرفت این ویژگی را از هسته اصلی حذف کند.

این ویژگی همچنان به عنوان یک افزونه رایگان به نام در دسترس بود مدیر لینک. با این وجود این افزونه طی سالها به روز نشده است و دیگر برای افزودن وبلاگ نویسی در وردپرس نیازی به آن ندارید.

نکته: اگر شما علاقه مند به تغییر وردپرس در طول زمان هستید ، مقاله جامع ما را در مورد بررسی کنید تاریخچه وردپرس.

چرا یک وبلاگ نویسی در وردپرس اضافه کنید

Blogroll این امکان را برای شما فراهم می کند که از وبلاگ های دیگری که شما توصیه می کنید بازدید کنند.

به طور معمول ، اینها وبلاگ ها یا وب سایتی هستند که شما یا شرکت شما صاحب آنها هستید. با این وجود ، می توانید پیوندهایی را به سایر وبلاگهایی که تحسین می کنید یا می خواهید کاربرانتان آن را بررسی کنند ، اضافه کنید.

با این کار کاربران می توانند وبلاگ های دیگری را که متعلق به شما است کشف کنند و یا به سایت های دیگری که توصیه می کنید نگاهی بیندازند.

با این اوصاف ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توان به راحتی یک وبلاگ نویسی در وردپرس اضافه کرد ، پیوندها را مدیریت کرد و به راحتی در هر کجای وب سایت خود نمایش داد.

افزودن Blogroll در وردپرس

وردپرس دارای یک ویژگی عالی مدیریت منو است که دلیل آن تصمیم تیم اصلی برای حذف ویژگی بلاگ نویسی بود.

به طور معمول ، شما می خواهید از منوهای ناوبری استفاده کنید در وردپرس برای افزودن پیوندهایی به نوار پیمایش وب سایت ، پیوندهای پاورقی یا مکانهای دیگر.

با این حال ، می توانید از همان فهرست پیمایش برای ایجاد و مدیریت وبلاگ نویسی در وردپرس استفاده کنید.

نگران نباشید ، به ظاهر »منوها صفحه را کلیک کرده و روی پیوند “ایجاد یک منوی جدید” کلیک کنید.

یک منوی جدید در وردپرس ایجاد کنید

وردپرس اکنون یک منوی خالی جدید برای شما ایجاد می کند و از شما می خواهد نامی برای آن تعیین کنید. می توانید نام آن را Blogroll بگذارید ، بنابراین وقتی در وب سایت خود کار می کنید شناسایی آن آسان است.

ایجاد منوی وبلاگ نویسی

فراموش نکنید که برای ذخیره آن بر روی دکمه “ایجاد منو” کلیک کنید.

پس از آن ، برای گسترش تب “پیوندهای سفارشی” در زیر ستون “افزودن موارد منو” در سمت چپ کلیک کنید.

افزودن پیوند به منوی وبلاگ نویسی

در اینجا ، شما باید URL وبلاگ یا وب سایت را وارد کنید و سپس عنوان وبلاگ را در زیر “لینک متن” اضافه کنید. پس از آن بر روی دکمه “افزودن به منو” کلیک کنید.

مشاهده خواهید کرد که یک مورد در زیر ستون سمت راست ظاهر می شود و منوی Blogroll خالی شما اکنون یک آیتم در آن دارد.

پیوند Blogroll اضافه شد

اکنون می توانید این فرایند را تکرار کرده و پیوندهای دیگری را که می خواهید در وبلاگ خود نمایش دهید اضافه کنید. پس از اتمام فراموش نکنید که برای ذخیره پیوندهای وبلاگ نویسی خود بر روی دکمه “ذخیره منو” کلیک کنید.

ذخیره پیوندهای وبلاگ نویسی

پیوندهای Blogroll را در پنجره جدید باز کنید و آنها را غیرفعال کنید

پیوندهای Blogroll پیوندهای خارجی هستند که به این معنی است که آنها کاربران را از وب سایت شما دور می کنند و همچنین از لینک پیوند SEO استفاده می کنند.

اکنون اگر شما صاحب تمام پیوندهای موجود در وبلاگ نویسی خود هستید ، و بدش نمی آید که کاربران یکی از وبلاگ های شما را برای مشاهده وبلاگ دیگر خود بگذارند ، دیگر نیازی به افزودن این موارد نیست.

با این حال ، اگر شما آن پیوندهای خارجی را ندارید ، ممکن است بخواهید آنها را در یک پنجره جدید باز کنید و آنها را nofollow کنید.

این گزینه های اضافی به طور پیش فرض پنهان هستند ، اما به راحتی می توانید آنها را پنهان کنید.

به سادگی بر روی دکمه ‘گزینه های صفحه’ در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. این یک منوی پرواز به نمایش در می آید که در آن شما باید کادر کنار گزینه های “Link Target” و “Link Relationship (XFN)” را علامت بزنید.

گزینه های پیوند پیشرفته را برای منوهای وردپرس نمایش دهید

پس از آن ، به پایین پیوندهایی که قبلاً اضافه کرده اید بروید و سپس روی هر پیوندی کلیک کنید تا گسترش یابد. اکنون می توانید کادر کنار گزینه “Open link in a new tab” را علامت بزنید و سپس “nofollow” را در قسمت “Link Relationship (XFN)” وارد کنید.

یک پیوند وبلاگ نویسی را در یک پنجره جدید باز کنید و آن را غیرفعال کنید

می توانید این فرایند را برای همه پیوندهایی که می خواهید دنبال نکنید یا در یک پنجره جدید باز کنید ، تکرار کنید. پس از آن ، فراموش نکنید که برای ذخیره تغییرات روی دکمه “ذخیره منو” کلیک کنید.

نمایش Blogroll در سایت وردپرس شما

اکنون که وبلاگ نویسی را ایجاد کرده اید ، می توانید پیش بروید و آن را به فهرست خود اضافه کنید وبلاگ وردپرس.

رایج ترین مکان برای نمایش وبلاگ نویسی در نوار کناری وب سایت شما است.

به سادگی ، به ظاهر »ابزارک ها صفحه را وارد کنید و ابزارک “Navigation Menu” را به نوار کناری خود اضافه کنید.

افزودن ویجت منوی پیمایش به نوار کناری

پس از آن ، عنوانی را که می خواهید برای وبلاگ نویسی نمایش داده شود وارد کنید و سپس از فهرست کشویی منویی را که قبلاً ایجاد کرده اید ، انتخاب کنید.

فراموش نکنید که برای ذخیره تنظیمات ابزارک خود بر روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

اکنون می توانید از وب سایت خود دیدن کنید تا Blogroll خود را در نوار کناری نمایش داده شود. نحوه مشاهده آن در وبلاگ آزمون ما در اینجا است.

پیش نمایش نوار کناری Blogroll

اگر قالب وردپرس شما دارای یک ابزارک Footer است ، می توانید وبلاگ نویسی را در قسمت پایین صفحه نشان دهید. با رفتن به می توانید آن را بررسی کنید ظاهر »ابزارک ها صفحه

منطقه ویجت پاورقی

به سادگی ویجت Menu Navigation را به قسمت ویجت پاورقی اضافه کنید و منوی وبلاگ نویسی را انتخاب کنید. فراموش نکنید که برای ذخیره تغییرات خود بر روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

اکنون می توانید از وب سایت خود دیدن کنید تا پیوندهای وبلاگ نویسی را مشاهده کنید.

وبلاگ نویسی در منطقه ابزارک پانویس

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه می توانید به راحتی یک وبلاگ نویسی در وردپرس اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در اینجا ببینید چگونه یک خبرنامه ایمیل ایجاد کنیم برای ارتباط با بازدید کنندگان پس از خروج از وب سایت شما ، و مقایسه ما با بهترین نرم افزار اطلاع رسانی فشار برای افزایش بازدید شما.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً مشترک ما شوید کانال یوتیوب برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک.

پست چگونه می توان بلاگ را در سایت وردپرس خود اضافه کرد (بدون پلاگین) اولین بار در ظاهر شد WPBeginner.



[ad_2]

منبع محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای درخواست مشاوره رایگان، از ساعت 8 الی 22 تماس بگیرید.

09338752044